Paweł Jurczyński

Paweł Jurczyński Project Manager,
Activeweb Sp. z o.o.

Temat: to się nazywa DTC ;)

ciekawy pomysł na reklamę: http://www.youtube.com/watch?v=0JJakRZyqMQ
Jarosław H.

Jarosław H. Człowiek Wolny, do
wynajęcia...Szukam
nowych wyzwań...

Temat: to się nazywa DTC ;)

W każdym kinie ? Hmm. Niezły pomysł. Na każde miasto inny aktor i w dni od piątku po południu do niedzieli .Przez 4 weekendy. I potem monitoring sprzedaży. Świetnie. Tylko chyba spore koszty i jednak ograniczona klientela(widzowie w kinie-grupa wiekowa)? Chyba,ze szeptany marketing i nakręcenie klientów do kin...:)

konto usunięte

Temat: to się nazywa DTC ;)

moze grupa mala, ale swiadomosc marki masz zalatwional w 1 minute na grupie 60-100 osob. A jak wybierzesz film o np: Popieluszko... i juz masz target - geriatria...
Jarosław H.

Jarosław H. Człowiek Wolny, do
wynajęcia...Szukam
nowych wyzwań...

Temat: to się nazywa DTC ;)

Ten ostatni przykład mnie przekonuje :)
Ale przed takim filmem wg mnie nie powinno być żadnych reklam. ale to jest moje osobiste zdanie(także przed ,,Katyniem" i innymi filmami tego typu)

konto usunięte

Temat: to się nazywa DTC ;)

No jasne... ale nie mogłem znaleźć innego przykładu na poczekaniu :)
Michał Hamerski

Michał Hamerski Własna działalność -
właściciel firmy, MH
Consulting

Temat: to się nazywa DTC ;)

Z punktu widzenia widza kinowego reklamy są faktycznie wnerwiające; z punktu widzenia producenta i reklamodawcy - pomysł genialny! Faktycznie świadomość marki wykreowana momentalnie. Poza tym nie wyobrażam sobie takiego zagrania w innym miejscu niż kino... Może kościół? ;-)



Wyślij zaproszenie do