Maciej Teska

Maciej Teska Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Marketing w placówkach medycznych

Jako student Wrocławskiej Akademii Medycznej, zwracam się do Was z prośbą o wyrażenie swojej opinii na temat marketingu i kreowania wizerunku w branży medycznej.
Czy menadżerowie placówek medycznych (publicznych i niepublicznych) dostrzegają potencjał działań marketingowych?
Czy oprócz barier prawnych istnieją jakieś inne bariery wdrażania działań marketingowych w ZOZ?

Będę wdzięczny za udział w dyskusji.

konto usunięte

Temat: Marketing w placówkach medycznych

Największą barierą są zazwyczaj sami ludzie. Warto brać przykład z tych, którym się to udaje. Przyładów jest bardzo wiele np: Marketing placówki medycznej.

Każda placówka, czy to prywatna czy państwowa, ma coś wyjątkowego do zaoferowania pacjentom. Warto to promować. Nie zawsze jest to dostrzegane przez kierowników, zwłaszcza placówek państwowych. Nie znam ani jednej placówki prywatnej, która zaniechałaby prowadzenia działań promocyjnych.Maciej Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 06.04.11 o godzinie 17:40

konto usunięte

Temat: Marketing w placówkach medycznych

Maciej Jędrzejowski:
Największą barierą są zazwyczaj sami ludzie. Warto brać przykład z tych, którym to udaje. Przyładów jest bardzo wiele np: Marketing placówki medycznej.

Każda placówka, czy to prywatna czy państwowa, ma coś wyjątkowego do zaoferowania pacjentom. Warto to promować. Nie zawsze jest to dostrzegane przez kierowników, zwłaszcza placówek państwowych. Nie znam ani jednej placówki prywatnej, która zaniechałaby prowadzenia działań promocyjnych.

Zgadzam się z Tobą - to ludzie najczęściej są barierą... Sama jestem świadkiem jak placówki (prywatne) walczą o dosłownie każdego jednego pacjenta - to ich "być albo nie być". Co innego w dużym ZOZie z wielotysięczną populacją, gdzie pacjent traktowany jest jak zło konieczne - też znam takie sytuacje. Gdzie lepiej ma pacjent? Moim zdaniem w niewielkich prywatnych NZOZ-ach.
Iga Małgorzata

Iga Małgorzata Przedstawiciel
Handlowy. Doradca.,
Ogólnopolskie
Centrum ...

Temat: Marketing w placówkach medycznych

O marketing bardzo dba Ogólnopolskie Centrum Medyczne. Pracuję tam na stanowisku Przedstawicielki handlowej. Jest to ciekawe zajęcie ale i wymagające. Nie jesteśmy akwizytorami, ale musimy przede wszystkim budować pozytywny, wiarygodny wizerunek marki. Spółka świetnie nas do tego przygotowuje poprzez szkolenia.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Marketing w placówkach medycznych

W placówkach medycznych przede wszystkim występują kampanie o charakterze społecznym - inspirujące do zdrowych kroków, diagnostyki, szczepień itd. Zdecydowanie jest to pole dla dobrej kreacji.

Następna dyskusja:

Oferta specjalistyczny port...




Wyślij zaproszenie do