konto usunięte

Temat: Jak się za to zabrać?

Witam,

Od 11 lat nieprzerwanie, moje stowarzyszenie organizuje imprezę filmową. Drobnymi kroczkami dochodzimy do poziomu, który z regionalnego staje się ogólnopolski i neologizm ogólnoczeski ;-). Chcemy pchnąć temat dalej, ale za bardzo nikt z nas nie miał nigdy doczynienia ze sponsoringiem na dużą skalę. Za miesiąc wydajemy 16 stronicową broszurę ze statystykami i podsumowaniem 11 lat, żeby można było zobaczyć jak przegląd się rozwijał. Szukamy sponsora generalnego. Z której strony to ugryźć? jak się za to zabrać? co jeszcze poza broszurą możemy zrobić?

Powiem ponad to, że co roku mamy spoktania z reżyserami, filmowcami, nie brakuje też koncertów i wystaw, które staramy się realizować na poziomie. W tym roku PISF nominował nas do nagrody za najważniejsze filmowe wydarzenie międzynarodowe wśród takich gigantów jak ERA NOWE HORYZONTY czy PLANET DOC REVIEW.

POMOCY? :)

pozdrawiam
sw.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Jak się za to zabrać?

Sebastian, ale co to za impreza? Dla kogo? Jaki cel? Temat? Co się na niej dziej i co ma się dziać?

konto usunięte

Temat: Jak się za to zabrać?

Impreza:
-- 12. Międzynarodowy Przegląd Filmowy Kino na Granicy. (długi weekend majowy 2010 roku w Cieszynie/Cz. Cieszynie)

Dla kogo:
-- Dla każdego coś miłego, zarówno z dziedziny filmu, muzyki i wystawiennictwa, bloki tematyczne tak podzielone, że każdy znajdzie coś dla siebie. Premiery Książkowe itd.
-- Nie ukrywam, że główny target to kinomaniacy.

Jaki cel:
-- Szerzenie kultury Polskiej/Czeskiej/Słowackiej/Węgierskiej.
-- Łamanie stereotypów
-- Promocja Polskiej Kinematografii za granicą / Czeskiej, Słowackiej, Węgierskiej w Polsce

Temat:
-- Temat przewodni całego cyklu się tworzy... wcześniejsze to na przykład:
a) Życie seksualne Czechów (na ekranie)
b) Kino według Hrabala - retrospektywa w 10. rocznicę śmierci
c) O piciu i pijących - cykl jubileuszowy
d) Słowacki film animowany

Ciężko zamknąć ten punkt, dlatego że od 3 lat puszczamy około 110 filmów podzielonych na bloki tematyczne. Każdy blok ma jakąś nazwę do tego dochodzi blok główny.

Co się na niej dzieje i co ma się dziać
a) W tym roku zrobiliśmy pierwszy transgraniczny pokaz filmowy. Pierwszy na taką skalę w tej części Europy. W przyszłym roku planujemy z jeszcze większym rozmachem rzucać na największy w Europie ekran do projekcji plenerowych. To była innowacja.

-- Tegoroczna edycja niosła za sobą:
a) wystawy: Paweł Jońca - wystawa autorska (Miejsce Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie), Bohdan Heblik - wystawa "Strata Głosu" przygotowana specjalnie na tę okazję (miejsce: Galeria Szara w Cieszynie), Wystawa z okazji Prezydencji Czech w Unii Europejskiej EU2009.cz (miejsce: Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie), Wystawa Tu było kino, cykl fotografii o miejscach które były kiedyś kinami a teraz no cóż, zostają porzucone na rzecz multipleksów.

b) Koncerty, zespoły wybierane przez Programowego Państwowego Czeskiego Radia Petra Verbe:
- Contemporary Noise Sextet & OTK
- MCH Band & Pulsarus
- DVA & MIDI LIDI (MIDI LIDI to coś genialnego)
- Čokovoko (gwiazda pokroju sistars w czasie świetności)
- Zvuková brigáda

(Brakło pieniędzy na większą ilość polskich zespołów, które niestety są dużo droższe od czeskich)

c) no i najważniejsze to projekcje około 110 filmów podzielonych na bloki tematyczne. Dyrektorzy Programowi: Maciek Gil (szef polskich DKF'ow) Martin Novosat (telewizja ostrava) -- wszystko spina pięknie w całość Jola Dygoś Dyrektor główny przeglądu.

Po co nam sponsor generalny:
- Chcielibyśmy w końcu wydać kolorowy katalog
- Wyjść w Polske na bilbordach
- Powiekszyc program (licencjena filmy i tłumaczenia to duża część budżetu)
- Chcielibysmy ogolnopolski dodatek do gazety, a nie regionalny
- Potrzebujemy biura calorocznego.
- VIP;y kosztuja, a sporo osob przyjezdza zobaczyc tylko Zelenke lub porozmawiac z Agnieszka Holland.
- Identyfikatory (dość laminowanej karteczki, chcemy karte z kodem kreskowym + oprogramowanie, żeby było wiadomo ile osob weszlo i ulatwic weryfikacje.

To tylko pare punktów, plus całości jest taki, że impreza
realizowana jest konsekwentnie od 11 lat. przyszłoroczna edycja będzie 12.Sebastian Woźniak edytował(a) ten post dnia 24.07.09 o godzinie 18:57
Agnieszka Nadstawna

Agnieszka Nadstawna Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.

Temat: Jak się za to zabrać?

Widzę, ze to dyskusja z lipca.. czy udało sie coś zdziałać? :-)



Wyślij zaproszenie do