Michał Wójcik

Michał Wójcik Independent
Contractor

Temat: call center - weryfikacja dzwoniącego po numerze PIN

Szukam prostego rozwiązania call center o następujących funkcjach:
- wiadomość powitalna,
- rożne czasy obsługi dla różnych klientów,
- weryfikacja użytkownika na podstawie kodu PIN,
- obsługa scenariusza: użytkownicy którzy wykupili usługę 8-16 a dzwonią np. po 17 otrzymają stosowną wiadomość i nie będą przekazani dalej,
- nagrywanie rozmów,
- możliwość integracji z zewnętrznym narzędziem obsługi zgłoszeń (tworzenie zgłoszenia z rozmowy z załączeniem pliku z nagraniem).

Opcjonalnie jedynie funkcje:
- weryfikacja użytkownika na podstawie kodu PIN
- obsługa scenariusza: użytkownicy którzy wykupili usługę 8-16 a dzwonią np. po 17 otrzymają stosowną wiadomość i nie będą przekazani dalej.