Bartosz Z.

Bartosz Z. Life is not a
destination - it's a
journey

Podglądam to forum od jakiegoś czasu i... brakuje mi dyskusji na temat efektywności BT marketingu.

Jaki % rozpoznanych urzadzeń w ogole przyjmuje komunikat?
Jaki % urządzeń znika z zasięgu w trakcie rozpoznawiania.

Przez kilka ostatnich dni bawię się malutkim, tanim, przenośnym "serwerkiem" - http://www.blueone.cn/EnProductShow.asp?ID=1495

TOTAL: 233 100.00%
SUCCESS: 13 5.58%
REJECT: 15 6.44%
BLACKLISTED: 38 16.31%
TIMEOUT: 167 71.67%
- LINK ERR 92 39.48%
- SDP ERRO 63 27.04%
- SEND ERR 12 5.15%

12% dotarcia, z czego:
- 5.5% zaakceptowało
- reszta odrzuciła

16% wrzuciło mnie na black-listę

72% opuściło zasięg zanim cokolwiek zostło przesłane

Nie poraża skutecznością ;/
Bartosz Z.

Bartosz Z. Life is not a
destination - it's a
journey

Czy uważacie poniższe dane za wiarygodne?
Czy to bełkot marketingowca?

"We run the device on our waste trucks and we got the following over the past week on one truck:

1104 mobile phones caught
657 phones received the content (~60% !!!)
380 did not stay long enough in range to receive [takes 3-5 seconds]
67 stated NO when asked to receive

This truck drives 6 routes per week around rural and urban areas."

konto usunięte

Jak atakujesz ludzi znienacka samym żądaniem połączenia to się nie dziw, że trafiasz na czarną listę.
W kampaniach jakie miałem okazję bądź robić bądź oglądać "od środka" skuteczność wahała się od 20 do 50%.

Następna dyskusja:

szkolenia na Pomorzu (efekt...


Wyślij zaproszenie do