konto usunięte

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Testuję najnowszą wersje, oprócz kolejnej zmiany interfejsu doszło w końcu kilka istotnych zmian min. animacja szkieletowa oraz nareszcie efekty 3d, co prawda daleko jeszcze do możliwości jakie daje Moho (animacja szkieletowa), ale widać że pierwszy krok został już postawiony... czekamy na więcej :). Ciekawie też rozwiązali suwaki, teraz możesz większość zmiennych oraz kolory zmieniać przesuwając suwakami (prawo-lewo), bardzo pożyteczna rzecz :)

Zauważyliście jeszcze jakieś istotne zmiany ?

W końcu aktualizacja do najnowszej wersji ma sens !Krzysztof Tomasz J. edytował(a) ten post dnia 17.03.09 o godzinie 20:31
Kasia Polus

Kasia Polus Designer. powiedzmy.

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Do Moho Flashowi daleko ;)
Kurcze niech ta Unia w końcu wyśle nam pieniądze to się dowiem co ta cs4 przyniosła.

konto usunięte

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Kasia Mrozek:
Do Moho Flashowi daleko ;)
Kasiu chodziło mi tylko o możliwości animacji szkieletowej :)
Kurcze niech ta Unia w końcu wyśle nam pieniądze to się dowiem co ta cs4 przyniosła.

oj dużo, każda aplikacja ma podobny interfejs taki jaki ma PS 3, nawet od lat nie ruszany Dreamweaver go teraz posiada

Dla mnie zaskoczenie, pozytywne oczywiście, chociaż musiałem się troszkę przyzwyczajać do nowo rozmieszczonych pasków
Piotr Mederak

Piotr Mederak Development Team
Leader

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

jesli chodzi o samo IDE, nie o ActionScript to dodali w koooooooooncu wyszukiwarke w bibliotece :)

konto usunięte

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Porządek trzeba mieć, a nie wyszukiwarkę! ;)
Kasia Polus

Kasia Polus Designer. powiedzmy.

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Andrzej Korolczuk:
Porządek trzeba mieć, a nie wyszukiwarkę! ;)

o właśnie! Nigdy nie czułam potrzeby wyszukiwania w bibliotece :) Nawet jak od kogoś dostaję fla, to tam i tak jest Symbol(n)... to jak tu szukać.
Krzysztof Jasiak:
Kasiu chodziło mi tylko o możliwości animacji szkieletowej :)
Dużo już zapowiedzi widziałam i jestem ciekawa, czy punkty też zachowują się tak jak w Moho. Tzn np zmniejszam kość "w pionie" i elastycznie kształt się dopasowuje. Wszędzie przy temacie animacji szkieletowej był sztywny dźwig, dlatego interesuje mnie, jak to się zachowuje plastycznie.
Triala ściągać nie będę, bo do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja a potem łzy w oczach. Mógłbyś zdradzić, jak się zachowują te kształty względem kości w porównaniu do anime studio?
Piotr Mederak

Piotr Mederak Development Team
Leader

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

tacy madrzy bo nie wiecie, ze ta wyszukiwarka szuka tez po np base class :P
Piotr Mederak

Piotr Mederak Development Team
Leader

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

a. no i mozna takie base class podpiac jednoczesnie pod sto czy ile sie tam chce obiektow.

i zmienic im inne wlasciwosci, np smoothing...

ogolnie: w koncu biblioteka dziala tak jak powinna
Łukasz Błachowicz

Łukasz Błachowicz codziennie wymiatam
i odkurzam

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

>>a. no i mozna takie base class podpiac jednoczesnie pod sto czy ile sie tam chce obiektow.

Dodaj ze jednoczesnie bo zwatpiłem przez chwile ;)
Przeniose sie do cs4, jak uznam ze mi fp10 potrzebne :P :)

konto usunięte

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

tak może już poza flashem :)
dodali bardzo fajną opcje w Dreamweaver, edytując plik który ma podpięte np.: style i skrypty zewnętrzne teraz możemy edytować te pliki w bardzo szybki sposób ponieważ pokazują się one w pasku poniżej (jako zakładki) ... mała rzecz a ciesz :)

podejrzewam, że to samo jest jak edytujesz flv który ma podpięte .as zewnętrzne... ale nie sprawdzałem czy tak jest

konto usunięte

Temat: Nowy Flash 10.0 - w końcu coś nowego :)

Kasia Mrozek:
Dużo już zapowiedzi widziałam i jestem ciekawa, czy punkty też zachowują się tak jak w Moho. Tzn np zmniejszam kość "w pionie" i elastycznie kształt się dopasowuje.
jest podobnie, byłem mile zaskoczony :), ale tak jak wspomniałem do Moho to jeszcze kawał drogi
Wszędzie przy temacie animacji szkieletowej był sztywny dźwig, dlatego interesuje mnie, jak to się zachowuje plastycznie.
będziesz zaskoczona łatwością w jaki sposób osiąga się pożądane efekty :) jest bardzo płynnie i elegancko.
Doszedł jeszcze jeden sposób przejść między klatkami kluczowymi, ale nie zdążyłem się mu przyjrzeć, programu nie mam w domu a w pracy nie mam czasu
Triala ściągać nie będę, bo do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja a potem łzy w oczach. Mógłbyś zdradzić, jak się zachowują te kształty względem kości w porównaniu do anime studio?
mimo wszystko ściągnij triala... naprawdę warto... :)Krzysztof Tomasz J. edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 17:58

Następna dyskusja:

flash serwis - potrzebuje




Wyślij zaproszenie do