Maciej M.

Maciej M. Jeśli kochasz to co
robisz ... jesteś
najszczęśliwszym
cz...

Temat: "X FAKTOR", "TYLKO MUZYKA" CZY "BITWA NA GŁOSY" KTO WYGRAŁ?

Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.

„Bitwa na głosy”, emitowana w sobotę o 20.05, przyciągnęła średnio 3,83 mln widzów, zapewniając Dwójce 24,98 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,23 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Z kolei nadawany w Polsacie show „Tylko muzyka. Must be the music” zainteresował 3,81 mln widzów. Format zanotował 24,58 proc. udziału w 4+ oraz 30,72 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zarówno Dwójka jak i Polsat były w paśmie swoich programów liderami rynku. Formaty miały bowiem różną długość. I tak w paśmie „Must be the music”(20.00 – 21.25) - „Bitwę na głosy” śledziło 3,25 mln widzów (wobec 3,81 mln widzów Polsatu), zaś w całym paśmie nadawania show Dwójki (20.05 – 21.45; 3,83 mln widzów) Polsat przyciągnął 2,89 mln osób.

Z kolei emitowany w niedzielę „X Factor” zainteresował średnio 4,44 mln widzów, zdobywając dla TVN 24,38 proc. udziału w grupie 4+ oraz 31,74 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia.

Liderem rynku w trakcie emisji show "X Factor" w grupie 4+ była jednak TVP 1, emitująca głównie nowe odcinki serialu „Ranczo”(ponad 6,5 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Na trzecim uplasował się Polsat (1,990 mln widzów) a na czwartym TVP2 (1,917 mln widzów).

źródło i tabele: wirtualnemedia.pl