konto usunięte

Temat: Podstawy marketingu w praktyce. - 16/17 lutego 2015 r,...

Kiedy słyszymy słowo marketing – zazwyczaj kojarzy nam się z kampaniami reklamowymi. Przygotowanie reklamy jest ostatnim elementem w pracy nad strategią, w tym segmentacją i profilowaniem klientów. Dobrej reklamy nie da się przygotować bez zrozumienie roli marketingu w firmie, bez poznania jej strategii, bez segmentacji potencjalnych klientów a wreszcie bez poznania zasad i elementów marketingu mix. Jaki cel ma mieć nasza kampania?
Sukces kampanii reklamowej zależy od właściwie dobranej kreacji, spójności kampanii w różnych mediach. Jakie medium i jaki nośnik reklamy wybrać – prasę, radio, internet, telewizję, a może citylight, ulotki czy postawić tylko na działania PR? Jak skutecznie promować produkt w internecie. Jak zbudować dobrą i za darmo stronę www? Możliwości jest tak wiele, że mniej doświadczeni łatwiej się zagubią niż trafnie dobiorą narzędzia promocyjne a promocja to koszty.
Szkolenie proponowane przez nas pomoże zrozumieć świat marketingu i przygotuje uczestników do samodzielnej i efektywnej pracy koordynatora działań marketingowych w firmie.

Zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu.

UCZESTNICY
Właściciele małych firm, z sektora prywatnego jak i sektora przedsiębiorstw pozarządowych i ich pracownicy, którzy odpowiadać będą za marketing i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów oraz osoby bez klasycznego wykształcenia marketingowego, które chcą pogłębić i uporządkować wiedzę o marketingu.

CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest pozyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w tworzeniu strategii promocji i prowadzenia działalności marketingowych w firmie/projekcie.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

Podstawową korzyścią dla organizacji jest zrozumienie co oznacza marketing i jakie są jego koncepcje oraz pozyskanie praktycznej wiedzy jak skutecznie budować strategię marketingową i ja realizować w organizacji przy ograniczonych środkach finansowych.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

• Zrozumienie roli marketingu w firmie i poznanie podstawowych pojęć.
• Wiedza się jak kształtować wizerunek organizacji i jak istotna jest strategia marketingowa.
• Wiedza jak zaplanować działania marketingowe i jak je wykonać. Jak to zrobić mając ogra-niczone środki w budżecie.
• Umiejętność wyboru odpowiednich mediów reklamowych do promocji.
• Nabycie wiedzy praktycznej jak za (prawie) darmo zbudować samemu i prowadzić swoja stronę www. Jak zaistnieć w sieci.

DLACZEGO TO SZKOLENIE ?

• 50% praktycznych ćwiczeń - to dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy
najskuteczniej podnoszą swe kompetencje
• Grupy do 15 os. - tylko w takich grupach trener ma możliwość wychwycenia i
skorygowania popełnianych błędów przez uczestników, co podnosi skuteczność szkolenia
• Doświadczony trener - tylko trener z doświadczeniem w organizacjach
pozarządowych zna realia sektora, odpowiadający za biznes development w jednej z większych polskich korporacji jak i z doświadczeniem w zarządzaniu własnym biznesem.

PROGRAM SZKOLENIA

• Co to jest marketing?

• Segmentacja klientów

• Mix marketing

• Rodzaje promocji, Formy promocji – Reklama

• Identyfikacja wizualna firmy

• Zakładanie domeny Internetowej.

• Zakładanie i zasilenie kontentem strony www

• Pozycjonowanie strony (adwords, sieci reklamowe, katalogi, ogłoszenia)

• Profil na FB i jego promowanie

• Marketing szeptany w internecie – (rekomendacje i porady eksperckie)

• Inne działalności – e-mail reklamowy, sklep internetowy, allegro

Koszty szkolenia:
Cena szkolenia: 460 PLN


Cena Obejmuje:
• 2 dniowe niekonwencjonalne warsztaty szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• lunch i przerwy kawowe
• konsultacje po szkoleniowe w okresie do 2 miesiąca po szkoleniu

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie Fundacji :
http://fundacjaergosum.pl

Serdecznie zapraszam
Katarzyna Lewczenko
Koordynator ds. szkoleń
508.545.798