Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:

"Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania”
które odbędą się:
14 września w Warszawie i Krakowie
27 września we Wrocławiu i Łodzi
30 września w Poznaniu i Olsztynie

Proponujemy Państwu pomoc w prowadzeniu działań marketingowych zgodnego z prawem. Szczególnie uwzględniamy problematykę art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego, który wszedł w życie w dniu 25 grudnia 2014r.
Prowadzący marketing, jeśli chcą uniknąć wysokich kar, jak najszybciej powinni spełnić dodatkowe wymogi, dotyczące kontaktu telefonicznego z klientami. Nasze szkolenie pomoże Państwu skutecznie zaimplementować procedury, które zapewnią Państwu bezpieczeństwo prawne podczas prowadzenia działań marketingowych, przy jednoczesnym uniknięciu nadmiaru działań formalnych.

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
• Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
• Jak poruszać się pomiędzy różnymi przepisami regulującymi kwestie zgód (Prawo Telekomunikacyjne, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawa o ochronie danych osobowych)
• Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
• Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
• Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
• Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
• Co oznacza „uprzednia zgoda”
• W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
• Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
• Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
• Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta
W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.

Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
• Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
• Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
• Kierowników sprzedaży
• Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
• Pracowników działu marketingu
• Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

Prowadzący ma wieloletnią praktykę we wspieraniu działań marketingowych (konstruowanie zgód, dobór bazy, udzielanie odpowiedzi klientom w zakresie podstaw prawnych działań marketingowych – pytania typu „dlaczego dostałem SPAM”; „skąd mają Państwo moje dane”):

Zgłoszenia prosimy kierować na adres email gis@globinfosec.pl
Formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo na naszej stronie http://www.globinfosec.pl