konto usunięte

Temat: badania nad postrzeganiem marki

Uszanowanie;)
Szykuję się do zmiany pracodawcy, z tym że nowy pracodawca nie wie jeszcze jak bardzo mogę być pomocny. Chcę zaproponować pracodawcy (właścicielowi marki!) pomoc w rozpędzeniu sprzedaży jednego z produktów. Zanim zacznę jednak uświadamiać go o konieczności podjęcia kroków zmierzających do dokonania kosmetycznych zmian w kształcie produktu/marki, chcę przeprowadzić badania/ankietę na temat postrzegania jej przez konsumentów.
Zadając szereg pytań, jak się spodziewam, potwierdzę tezę o nieskuteczności dotychczasowych działań marketingowych, a co za tym idzie, będę mógł przedstawić swoją propozycję. Tu pojawia się pytanie: czy badanie nie zlecone przez właściciela marki na jej temat, jest zgodne z literą prawa? Nadmienię, iż we wspomnianym "badaniu" nazwa produktu pojawiać się będzie wraz z nazwami podobnych produktów konkurencji, w pytaniach skonstruowanych tak by nie sugerować w żaden sposób lepszej jakości etc. żadnego z tych produktów.

pozdrawiam
j.