Temat: jakość usług na trasie kolei SKM Trójmiasto

Drodzy Państwo.

Zostałem dziś bardzo niemiło potraktowany przez Rzecznika SKM. Nawet nie raczył podać nazwiska, tylko głupio się naśmiewał z awarii automatu do sprzedaży biletów na peronie stacji Gdynia-Orłowo. Ze względu na tę awarię byłem zmuszony zapłacić za wystawienie biletu w pociągu. W dodatku kolejka o 8.21 była spóźniona, czego również nie mogę reklamować. Tak więc jako 'podróżnik' a nie 'klient' z ważnym biletem zostałem potraktowany jak smarkacz i wyzwany od 'pierdół'.

Nie pozostaje mi nic innego jak napisać tę wiadomość, gdyż nie mam ochoty narażać się na dodatkowe koszty związane z wysyłką listów czy przejazdem do biur SKM.

Jeśli kolei SKM zależy na tym, by w ten sposób tracić 80 zł miesięcznie to jak najbardziej się to im udało.

Pozdrowienia,
Miłosz Sołończyk.