Temat: pomoc - ważne

Szanowni Państwo

W czerwcu 5/6 czerwca 2009 odbędzie się II edycja mojego festiwalu Fashion Music Film, aktualnie szukamy firm, które chcą wziąć udział w imprezie, jako partnerzy, patroni medialni i sponsorzy.
I edycja okazała się sukcesem – zainteresowała się nim TVP1 – relacja w TVP – myślę, iż jest to duży sukces – w szczególności, iż była to I edycja – napisali o nas m.in. fashion magazin, wyborcza, ekspres oraz informację o nas można uzyskać na wielu serwerach informacyjnych w Internecie.
Jeśli możecie to podsuwajcie pomysły –może jakieś firmy zainteresowane są współpracą.
Jeśli masz pomysł, kontakt, który mógłby okazać się „dobrym” kontaktem dla mojego festiwalu – będę wdzięczna i mam nadzieję, iż będę mogła kiedyś się zrewanżować.
Szukam kontaktów do firm odzieżowych, telefonii komórkowych, producentów napojów i innych – tak naprawdę do każdego kto widzi możliwości współpracy, sponsorowania.
Podsumowanie w skrócie festiwalu:
Patroni medialni:
1. TVP1 – relacja – w relacji tvp – ukazało się logo sponsorów głównych
patronat medialny objęła
2.TVP 3 Łódź
3. TVPATIO – platforma cyfry +,
4. IMAGE, 5.PRODUCENT ODZIEŻY,
6.ODZIEŻ DAMSKA, 7.MODA.COM, 8.FASHION MAGAZYN,
9.EMPIK

Napisali/ powiedzieli o nas m.in:
TVP1,
TVPATIO – platforma cyfry +,
POLSKIE RADIO, DZIENNIK,
GAZETA WYBORCZA, EKSPRES,
IMAGE,
PRODUCENT ODZIEŻY, ODZIEŻ DAMSKA, MODA.COM,
FASHION MAGAZYN
Internet:
Mm – moje miasto, golden line, fabrykancka.pl,
milita butique
warszawska agencja prasowa,
moja Łódź,
art. Culture,
odzież24, tkaniny.com.pl, gazeta.pl
moda.com.pl.

Inne info. o festiwalu”:

Zgłosiło się ok. 40 projektantów – którzy stworzyli strój inspirowany filmem – wyłoniono z nich 10 – którzy wzięli udział w konkursie
– Jury w skład, którego wchodziła m.in. Ewa Braun – zdobywczyni OSKARA oraz Izabela Łapińska – projektantka polskich gwiazd

Nagrodą dla zwycięscy była nagroda finansowa, statuetka, pakiet spa oraz udział w Warszawskich Oskarach Mody.

Festiwal w czasie odbywania się imprez odwiedziło kilkaset osób – natomiast relację we wszystkich mediach – kilka tysięcy osób.

Gośćmi pierwszego dnia festiwalu to głównie – strefa VIP – artyści, dziennikarze, businesmeni.
Drugi dzień to dzień otwarty –gdzie tak naprawdę, każdy mógł zobaczyć festiwal.