konto usunięte
Temat: Biuro w domu
Witam!Miałbym kilka pytań odnośnie biura w domu, dość sporo przejrzałem tematów na różnych forach, ale żaden z nich nie rozwiał moich wątpliwości... Więc tak:
Niedawno założyłem firmę i jako planuję otworzyć biuro w domu rodziców. Ze względu na to że jest to domek jednorodzinny - biuro będzie posiadało oddzielne wejście i posiadało 6 m^2 ( dom około 120 m^2 ). Jeżeli część domu rodziców będzie przeznaczona na biuro to ... :
1) Mam zgłosić to w Urzędzie Miejskim ? Podać metraż i ukazać jakąś umowę zawartą z rodzicami (jeżeli tak, to co taka powinna zawierać)
2) Myślałem o jakiejś sumie za wynajem ( około 200 zł ) - w skład tego będzie wchodził również prąd i internet. - Czy takie rozwiązanie jest praktykowane ?
3) Czytałem też coś o wrzucaniu w koszty rachunków (maksimum procent kwoty rachunków jest równy procentowi jaki zajmuje metraż przeznaczony na biuro w stosunku do całego domu ) - Czy zamiast tego mogę zastosować to co napisałem w pkt 2 ?
Dodam jeszcze że jest to firma zajmująca się projektowaniem 3D i informatyką.
Pozdrawiam serdecznie, z góry dziękuję za odpowiedź.