Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla...

Galeria Marketingu Miejsc

Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej.

Termin:
19-20 listopada 2009 (czwartek, piątek)

Miejsce:
Łódź, Łódź Art Center

Kreatywna przestrzeń postindustrialnych hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi, w samym sercu Polski, będzie idealną płaszczyzną do poznania się i nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej. Targi umożliwią tym dwóm grupom poznanie się oraz zasad wzajemnej współpracy.

Wystawcy:
Profesjonalni usługodawcy marketingowi będą prezentować swoje usługi w galeriach tematycznych według branż.
• GALERIA PRu – firmy PRowe, doradcze w obszarze budowania wizerunku miejsc, urzędów, polityków, zarządzania kryzysowego itd.
• GALERIA REKLAMY – agencje reklamowe, kreatywne, brandingowe, CI itp.
• GALERIA MEDIÓW – tv, prasa, radio, magazyny, outdoor, Internet, domy mediowe
• GALERIA INTERNETU – agencje interaktywne, projektowe, providerzy itp.
• GALERIA EVENTÓW – agencje eventowe
• GALERIA PRINTU – drukarnie
• GALERIA GADŻETÓW – producenci i dystrybutorzy gadżetów reklamowych
• GALERIA BADAŃ – agencje badawcze
• GALERIA DESIGNU – projektanci, firmy designerskie, małej architektury miejskiej itp.
• GALERIA DOBRYCH PRAKTYK – miasta i regiony, które są najbardziej doświadczone w Polsce w realizowaniu skutecznych projektów marketingowych

Odwiedzający:
• dyrektorzy i przedstawiciele departamentów promocji z urzędów gmin, miast, województw, powiatów, a także organizacji odpowiedzialnych za promocję polski (POT, PAIZ itp.),
• szefowie organizacji odpowiedzialnych za promocję turystyczną (ROT, LOT) i promocję gospodarczą (SSE, biura obsługi inwestorów itp.),
• służby prasowe, specjaliści ds. PR, rzecznicy prasowi,
• kierownicy marketingu przedsiębiorstw komunalnych oraz uczelni.

Organizacja:
Wystawcy będą się prezentować w galeriach tematycznych na łącznej powierzchni 1400 m2 w postindustrialnej hali Łódź Art Center. Wejście na Targi dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej (rządowej i samorządowej) jest BEZPŁATNE. Poza zwiedzaniem galerii i poszczególnych stoisk wystawców goście będę mogli umówić się na spotkania face-to-face z wybranymi przedstawicielami usługodawców w specjalnej strefie spotkań (deklarując wcześniej taką chęć poprzez stronę internetową targów).

Pierwszego dnia Targów odbędzie się także debata burmistrzów i prezydentów nt. roli władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego.

Organizator: Brief for Poland

Wydarzenia towarzyszące:

20 listopada (piątek), także w Łódź Art Center, odbędzie się druga edycja prestiżowego seminarium dla przedstawicieli miast i regionów - Forum Praktyków Marketingu Miejsc. Unikalna formuła seminarium pozwala praktykom ze strony branży marketingowej, jak i tych po stronie administracji, uczyć się od siebie nawzajem. Gościem specjalnym tej edycji będzie: Jose Fillipe Torres – CEO/Head of Strategy, BloomConsulting, Madryt, Hiszpania - według magazynu ‘The Economist’ najlepszy ekspert ds. brandingu państw. Jose wygłosi prelekcję pt. "Country and geographical branding in the web 2.0 environment”.

Targi oraz Forum Praktyków odbywać się będą w ramach największego od wielu lat wydarzenia reklamowego w Łodzi, którego wiodącym punktem będzie „Ad Days” - Festiwal Sztuki Reklamowej oraz Konkurs młodych twórców reklamy (20-21 listopada, Łódź Art Center).

Niebawem ruszy strona Targów z możliwością rejestracji on-line odwiedzających: http://brief4poland.pl/targiAdam Mikołajczyk edytował(a) ten post dnia 11.09.09 o godzinie 15:49