Gabriela A.

Gabriela A. Mali mogą więcej!

Temat: Zaproponuj temat, wygraj poradnik. Zapraszam do zabawy.

Szanowni Państwo!
Zapraszam do dyskusji na forum, oraz do zabawy.

Wakacyjny nastrój sprzyja pozytywnym nastrojom. Nie zmienia to jednak faktu, że tematy ważne dla firm nie znikają tak po prostu wraz ze słońcem i dobrym humorem.
Czekam zatem na propozycje wpisów na blogu: http://malimogawiecej.blogspot.com
Przed blogiem stawiam zadanie poruszania tematów związanych z szeroko rozumianym zarządzaniem i marketingiem małych firm. Bardzo proszę o sugestie tematów, które są dla Państwa interesujące i nad którymi warto byłoby się pochylić.
Wśród wszystkich, którzy poświęcą swój czas i zechcą zaproponować temat/problem/pomysł mam do rozlosowania poradnik "Mali mogą więcej. Marketing małej firmy, czyli wojna o rynek", oraz odpowiedzi w postaci indywidualnego rozwinięcia kazdego problemu i pytania.

Pozdrawiam słonecznie!
Gabriela Antczak
http://gabrielaantczak.pl
Tomasz D

Tomasz D Programista
Java/JEE, freelancer

Temat: Zaproponuj temat, wygraj poradnik. Zapraszam do zabawy.

1. Marketing e-mailowy - w jaki sposób i komu, żeby było skutecznie i nienachalnie

2. Jak przekonać firmy, że mój produkt naprawdę będzie dla nich przydatny?

3. Efektywne zarządzanie czasem i umiejętność stworzenia granicy pomiędzy rozwojem firmy, a życiem prywatnym.
Małgorzata Nowak

Małgorzata Nowak Dyrektor Biura
Tłumaczeń Nowkom

Temat: Zaproponuj temat, wygraj poradnik. Zapraszam do zabawy.

1. Jak utrzymać przy sobie klienta?
2. Jak sprawić by przychodziły do mnie duże firmy przynoszące większe zyski a nie osoby prywatne przynoszące mniejszy dochód
3. Mam problem z wymyślaniem tematów na bloga:-)
4. W jaki sposób poznać potrzeby klientów?
Piotr H.

Piotr H. Tyle do zrobienia, a
tak mało czasu..

Temat: Zaproponuj temat, wygraj poradnik. Zapraszam do zabawy.

1. Spój oczami klienta - artykuł dotyczący:
- określenia pozycji rynkowej w oczach klienta (dlaczego Ty?),
- badania wizerunku w oczach klientów,
- kształtowanie wizerunku,
- reklamacje - jak sprawić, żeby klient wrócił,
- zwiększenie zysku z jednego klienta..

2. Mała firma jako mała? Wizerunek...
- czy mała firma jest postrzegana lepiej niż duża?
- czy opłaca się udawać dużą firmę? (bo niektórzy tak robią)
- co jeśli klient przekona się, że firma "udaje dużą"

3. Misja, wizja, marka, wartości - jak stworzyć, wcielić w życie oraz rozpropagować w otoczeniu biznesowym (firmy współpracujące i klienci)

4. Rynek i możliwości
- strategia błękitnego oceanu,
- strategia czerwonego oceanu,
- odnajdywanie nisz rynkowych

5. Jak nie dać się zwariować, czyli cena/jakość, cena/dostępność, cena/szybkość realizacji, cena/trwałość, cena/marka, cena/rynek i mix tego wszystkiego.
- Określenie pozycji rynkowej,
- Segmentacja klientów,
- "Wartość dodana" (dlaczego Ty?)

6. Jak stać się przyjacielem klienta, czyli jak zbudować trawą relację.

Na teraz już wszystko.. Jak coś jeszcze wymyślę, to napisze.
Gabriela A.

Gabriela A. Mali mogą więcej!

Temat: Zaproponuj temat, wygraj poradnik. Zapraszam do zabawy.

Szanowni Państwo!
Bardzo dziękuję za wszystkie wiadomości, również te, które przyszły na priv!
Jak widać, można na Państwa liczyć!
Książkę wysyłam do p. Piotra - proszę o wskazanie adresu.
Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do dyskusji. Mała firma bardzo wiele potrafi! :-)

Następna dyskusja:

Serdecznie zapraszam do KON...




Wyślij zaproszenie do