Temat: Blog o zarządzaniu markami luksusowymi

Witam,

zapraszam do śledzenia i komentowania wpisów na blogu dotyczącym zarządzania markami luksusowymi.
Życzę udanej lektury :)

http://zamalux.blogspot.com/
https://www.facebook.com/ZaMaLux

Pozdrawiam!
Alicja Łabęcka

Alicja Łabęcka Student, Uniwersytet
Gdański

Temat: Blog o zarządzaniu markami luksusowymi

hej,
z chęcią zapoznam się z treścią bloga. Ujecie marketingowe marek luksusowych jak najbardziej!

Odbiegając trochę od tematu i pytając o opinie - na ile marka ta wydaje Ci się być luksusowa. Luksus klasy średniej - jest w ogóle coś takiego :) ?

http://www.zegarkionline.pl/certina-m-3.html

Temat: Blog o zarządzaniu markami luksusowymi

Witam serdecznie,

W Certinach używane są werki ETA, jak z resztą we wszystkich markach grupy Swatch (ETA ltd. też do tej grupy należy). Pytanie brzmi czy zegarek Swatcha uznajemy za zegarek luksusowy?
Pomimo ewidentnych prób pozycjonowania marki jako produkt luksusowy (sponsoring Formuły 1 i WRC) uważam, że są to raczej zegarki klasy średniej produkowane dla nieco bogatszego Klienta masowego.

Natomiast pytanie co jest luksusem pozostaje do indywidualnego rozstrzygnięcia:) Na samym początku naszego bloga staraliśmy się ten temat zgłębić.

Zachęcam również do prowadzenia dyskusji bezpośrednio na blogu :)

Pozdrawiam!

Następna dyskusja:

szukanie pracy - blog i CV




Wyślij zaproszenie do