Anna K.

Anna K. Doktor Nauk Prawnych
/ Prawnik/ Kierownik
Studiów Podyplo...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

Pisze publikacje dot. umowy "open sky" miedzy EU i US, otwierającej transatlantyckie połączenia lotnicze na konkurencję (wchodzi w zycie 30.03.2008), czy ktos sie orientuje czy LOT zamierza zawrzec lub tez czy juz zawarl jakis joint venture z innymi liniami?
ak
Anna K.

Anna K. Doktor Nauk Prawnych
/ Prawnik/ Kierownik
Studiów Podyplo...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

nikt?....:):)

konto usunięte

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

na to wygląda...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

W tej firmie nikt nic nie wie ;)

konto usunięte

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

Maciej Kowalski:
W tej firmie nikt nic nie wie ;)

albo nie chce sie przyznac, ze cos wie. mnie też obowiązuje tajemnica służbowa dotycząca mojej firmy i jedyne do czego się mogę przyznac, to to, co robię na codzien.
Anna K.

Anna K. Doktor Nauk Prawnych
/ Prawnik/ Kierownik
Studiów Podyplo...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

Wiesław Irzyniec:
Maciej Kowalski:
W tej firmie nikt nic nie wie ;)

albo nie chce sie przyznac, ze cos wie. mnie też obowiązuje tajemnica służbowa dotycząca mojej firmy i jedyne do czego się mogę przyznac, to to, co robię na codzien.

zgadza sie!:) ale podpisanie joint venture to powod do chwaly a nie do ukrywania :)
w kazdym b. razie dzieki!
wesolych swiat!
ak

konto usunięte

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

Anna K.:
Wiesław Irzyniec:
Maciej Kowalski:
W tej firmie nikt nic nie wie ;)

albo nie chce sie przyznac, ze cos wie. mnie też obowiązuje tajemnica służbowa dotycząca mojej firmy i jedyne do czego się mogę przyznac, to to, co robię na codzien.

zgadza sie!:) ale podpisanie joint venture to powod do chwaly a nie do ukrywania :)
w kazdym b. razie dzieki!
wesolych swiat!
ak

owszem, masz rację.

niemniej jednak czesto jest tak, ze szeregowi pracownicy nie mają prawa do wypowiadania sie w jakichkolwiek mediach na temat swojej firmy.
Anna K.

Anna K. Doktor Nauk Prawnych
/ Prawnik/ Kierownik
Studiów Podyplo...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

zrozumiale...
Anna K.

Anna K. Doktor Nauk Prawnych
/ Prawnik/ Kierownik
Studiów Podyplo...

Temat: UKLAD O OTWARTYM NIEBIE

no i OTWARTE NIEBO ruszylo.....:

30 marca był pierwszym dniem obowiązywania zasady Otwartego Nieba w ruchu lotniczym między USA a Europą. Na razie wielkich zmian nie ma.

***Skutki wprowadzenia Open Skies Agreement między UE a USA będą najbardziej odczuwalne na londyńskim Heathrow. Do tej pory loty transatlantyckie mogły z niego realizować tylko cztery linie lotnicze: British Airways, Virgin Atlantic Airways oraz amerykańskie United Airlines i American Airlines. Kolejne trzy – Air New Zealand, Kuwait Airways i Air India – otrzymały ograniczone pozwolenia. Obecnie korzystać z lotniska będą mogli teoretycznie wszyscy. Pod warunkiem wykupu slotów. Do tej pory sztuka ta udała się nielicznym (m.in. Continental Airways)***
Regulacje między Unią Europejską a USA polegają na rezygnacji z pośrednictwa państw w planowaniu tras lotów międzykontynentalnych. Do tej pory poszczególne stolice zawierały umowy o otwieraniu połączeń między konkretnymi miastami i z określoną liczbą lotów. Stąd, np. nasze samoloty mogły latać do wybranych miast amerykańskich z Warszawy (na podstawie umowy między Polską a USA). Teraz LOT będzie mógł – teoretycznie – planować połączenia transatlantyckie, chociażby z Lizbony czy Londynu.

Miało to usprawnić ruch i zmniejszyć ceny biletów, przez dopuszczenie szerszej konkurencji. Okazuje się jednak, że sprawa nie jest taka prosta. Po pierwsze, wzrastają koszty, związane z szybującymi w górę cenami paliwa. Po drugie, problemem okazuje się rezerwowanie miejsc i terminów lotów na najbardziej tłocznych lotniskach europejskich. Dlatego analitycy uspakajają nastroje, przestrzegając przed zbytnim optymizmem. Twierdzą, że realne zmiany w ruchu lotniczym wymagają czasu.
W 2010 powinny wejść w życie kolejne regulacje umowy. Przewidują one, że przewoźnicy ze Starego Kontynentu będą mogli odbywać loty między miastami USA, a europejscy inwestorzy – wykupywać amerykańskie linie lotnicze.

http://www.altair.h2.pl/start-1010

ak

Następna dyskusja:

Na niebie i Na ziemi




Wyślij zaproszenie do