Temat: Lenovo ThinkPad z drugiej ręki i gwarancja

Witam,
chcę kupić od znajomego laptopa Lenovo ThinkPad. Sprawdziłem na stronie http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warran...? że sprzęt posiada gwarancję do 2016r. Czy przy reklamacji trzeba okazać dowód kupna sprzętu? Paragon kolegi niestety zaginął.
Jak wygląda procedura reklamacyjna Lenovo? Jakie macie doświadczenia z serwisem Lenovo co do serii ThinkPad?Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.03.14 o godzinie 18:05

konto usunięte

Temat: Lenovo ThinkPad z drugiej ręki i gwarancja

Dominik G.:
Witam,
chcę kupić od znajomego laptopa Lenovo ThinkPad. Sprawdziłem na stronie http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warran...? że sprzęt posiada gwarancję do 2016r. Czy przy reklamacji trzeba okazać dowód kupna sprzętu? Paragon kolegi niestety zaginął.
Jak wygląda procedura reklamacyjna Lenovo?
Podstawą reklamacji jest paragon, faktura. Można spróbować wystąpić do sklepu gdzie się kupiło o duplikat. Ewentualnie jeżeli laptop jest zarejestrowany na www Lenovo może tam będą dane. Jednak najbardziej kieruję po kopię dowodu zakupu.
Mateusz S.

Mateusz S. redaktor/tester
sprzętu/konsultant

Temat: Lenovo ThinkPad z drugiej ręki i gwarancja

W thinkpadach jest możliwość uzyskania gwarancji po numerze seryjnym, zgodnie z wklejonym wyżej linkiem. Sam byłem świadkiem sytuacji, gdy o dowód zakupu pytano tylko dlatego, że wg sn laptop nie jest już na gwarancji (bo jest ona liczona od daty produkcji a nie zakupu). Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.04.14 o godzinie 20:58

Następna dyskusja:

Lenovo ThinkPad x230i i Rec...




Wyślij zaproszenie do