Krzysztof K.

Krzysztof K. Rzetelność przede
wszystkim

Temat: Na dobry początek

1. stali odbiorcy w Niemczech (hurtownie, sieci handlowe, grupy zakupowe) i ich klasyfikacja w podziale na landy oraz typ odbiorców i obroty
- jeżeli tacy są - wymagają działań - umacniających ich więzi z nami
2. integrowanie odbiorców, pośredników z naszą marką -
- np. poprzez specjalne spotkania, prezentacje dla niemieckich izb rzemieślniczych, udział w tamtejszych inicjatywach
3. obecność na tamtejszych portalach branżowych
teraz - moim zdaniem bomba (bo obawiam się - obym się mylił - nikt nad tym nie myślał):
- którzy polscy eksporterzy-producenci stosują nasze produkty? - tu należałoby zastanowić się nad pewnym porozumieniem - przykładowo wspólna, albo powiązana sieć serwisowa i powiązane działania np wobec odbiorców masowych - np.: polski producent sprzedając swoje produkty masowemu odbiorcy, oferuje je mu łącznie z np gwarancjami szybkiego serwisu zainstalowanych naszych produktów
- i działanie odwrotne - do niemieckich producentów eksportujących do Polski i na Wschód - instalujcie nasze produkty - sieć serwisowa jest w całej Polsce (tak, tylko Niemcy swoją sieć też w Polsce rozbudowują)