Piotr
Semeniuk
Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie
Temat: Identyfikacja wizualna małej firmy - pytania
Wspólnie z rodziną prowadzę małą firmę zajmującą się produkcją i sprzedażą naturalnych miodów. W swojej działalności doszliśmy do momentu, kiedy należy zintensyfikować pracę nad rozpowszechnieniem i rozpoznawalnością własnej marki. Planując działania w tym kierunku doszedłem do wniosku, iż u ich podstaw leży identyfikacja wizualna firmy.I tu mam kilka pytań do was.
Jaki jest przedział cenowy dla tego typu zamówienia? Oczywiście liczę na „wycenę” z dobrym wskaźnikiem jakość/cena.
Zależy mi aby projekt zawierał takie elementy jak:
- lifting loga;
- czcionka i kolory firmowe,
- projekty opakowań (etykiet i zakrętek, dla 6 gatunków)
- projekt: pieczątek, papieru firmowego, wizytówek, ofertówki i ulotki.
Czy przy takich projektach warto upierać się przy swojej wizji? Czy zdać się na projektanta, gdyż on lepiej zna kanony wykonywania tego typu projektów?
Czego wymagać od firmy/osoby wykonującej takie zlecenie? Czyli co powinienem dostać jako ostateczny produkt. Czytając strony WWW firm oferujących projektowanie identyfikacji wizualnej dowiedziałem się, iż np.: logo otrzymuje się w kilku wersjach (czarno-białe, kolorowe, etc.).
Czy możecie polecić firmy zajmujące się takimi rzeczami? Uwzględniając fakt, iż projekt dotyczy małej firmy a nie wielkiego banku.
Jeżeli ktoś z was zajmuje się takimi projektami mile widziane są także wasze oferty!