Agnieszka Yilmaz

Agnieszka Yilmaz Specjalista PR w
Stowarzyszenie
Agencji Zatrudnienia

Temat: Śniadanie HR z SAZ "Odkryj kluczowe czynniki budowania...

Mamy przyjemność zaprosić na kolejne z cyklu spotkań organizowanych przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, których ideą jest integracja środowiska, przekazywanie informacji, nowinek branżowych i inspiracji oraz inicjowanie ważnych dlaśrodowiska agencji zatrudnienia debat – zawsze z udziałem interesujących gości!

„Śniadanie HR z SAZ” to możliwość pozyskania specjalistycznej wiedzy oraz dyskusji w gronie interesujących osobowości, zarówno ze środowiska agencji rekrutacji i doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu, jak i specjalistów z obszaru HR, rynku pracy, zarządzania oraz innych dziedzin.

Temat najbliższego spotkania: "Odkryj kluczowe czynniki budowania zmotywowanego zespołu" Warsztat poprowadzi Sebastian Sauter, uznany ceniony trener biznesu psycholog i coach. Praktyk biznesu. Posiada certyfikat Practitioner of Art Of NLP. Pracował m.in. dla firm: Agro- Man Sp. z o.o. , BP Techem S.A., Danfoss LPM Sp. z o.o, Fox International Channels, Fujifilm Sp. z o.o., Hestia S.A., LOT S.A. , Urząd Miasta Gdyni ,Darmar AP Orange i wielu innych, w których po szkoleniach został odnotowany wzrost sprzedaży o minimum 30%. Motto jakim kieruje się w swojej pracy z ludźmi to „Dobry trener jest animatorem ludzkiego entuzjazmu” oraz „To czego musimy nauczyć się robić, uczymy się robiąc”.

Najważniejsze cele spotkania :

· Nabycie wiedzy o czterech obszarach motywacji w zarządzaniu przez cele i wartości
· Nabycie umiejętności zaplanowania i przeprowadzenia rozmowy motywacyjnej
· Uświadomienie roli czterech punktów w motywowaniu zespołu oraz procesowości motywacji ludzkiej
· Potrzeby klienta, a budowanie relacji
· Nabycie wiedzy czym jest potrzeba, opis sytuacji i stanowisko wyrażane przez klienta
· Cele organizacji w relacji z celami indywidualnymi
· Rozróżnienie potrzeb od sytuacji klienta i stanowiska klienta w danej sprawie

Dyskusję poprowadzi Dominika Staniewicz, Członek Zarządu SAZ. Więcej o prelegentach poniżej. Zapraszamy już w czwartek, 27 września 2012 o godz. 9.00 do kawiarni Dream Coffee
przy ul. Al. Jerozolimskie 42 (100 m od Rotundy) w Warszawie.

Spotkanie dedykowane jest głównej kadrze zarządzającej i właścicielom:

· agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
· agencji pracy tymczasowej
· firm outsourcingowych
· dyrektorom, kierownikom handlowym, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich konsultantów

Koszt udziału (obejmuje poczęstunek: śniadanie w formie szwedzkiego stołu):

Członkowie SAZ: 40 zł brutto
Pozostali uczestnicy: 100 zł brutto
Liczba miejsc ograniczona

Zgłoszenia i informacje
Agnieszka Yilmaz
a.yilmaz@saz.org.pl
tel. 507 201 018