Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Radosny Hotelarz – firma specjalizująca się w doradztwie i szkoleniach dla hoteli, w zakresie strategii, marketingu, sprzedaży oraz jakości.

W ramach oferowanych usług proponujemy pełne spektrum doradztwa dla hoteli rożnych kategorii, od 1 do 5 * obejmujące mi.

• Przygotowanie skutecznej strategii biznesowej i marketingowej hotelu istniejącego, otwierającego się lub sieci hotelowych w tym
• Przygotowanie analizy rynkowej, biznesowej hotelu
• Pomoc w ustaleniu celów strategicznych
• Ustalenie segmentacji i strategii rozwoju dla każdego segmentu
• Ustalenie zakresu usług, niezbędnych standardów wyposażenia
• Wybór polityki cenowej
• Przygotowanie strategii promocji, reklamy, Public Relations i jej wprowadzenie
• Budowanie lojalności, programów lojalnościowych
• Wprowadzenie hotelu do programów partnerskich
• Wybór kanałów dystrybucji hotelu
• Pomoc w optymalizowaniu zakresu usług w hotelu, wprowadzenie wymaganych standardów usług dla hoteli 1, 2, 3 i 4*
• Poprawa jakości usług i wprowadzenie narzędzi kontroli jakości.
• Przeprowadzenie audytów i kontroli anonimowych.
• Koordynowanie działań marketingowo-sprzedażowych związanych z otwarciem hotelu
• Przygotowanie materiałów operacyjnych i marketingowych


Oferowane szkolenia są przygotowane w oparciu o międzynarodowe standardy hotelarskie. Istnieje możliwość przygotowania szkoleń zgodnie z zapotrzebowaniem hotelu.

Z moich usług i kompetencji korzystały firmy Accor i Grupa Hotelowa Orbis, gdzie zajmowałam się kompleksowym marketingiem Grupy i 6 marek hotelowych tj. Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Orbis Hotels oraz hotele Etap.

Wiecej na http://radosnyhotelarz.pl
Tomasz G.

Tomasz G. HCM Hotels &
Resorts, wlasciciel
UNICORN Group

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

witam

zajmujac sie podobna tematyka zapraszam rowniez do mnie.

Zajmijemy sie hotelami od fazy projektowej poprzez budowe do otwarcia i pozniejszego zarzadzania. Czyli w pelni kompleksowa usluga.

ZAPRASZAM

http://hcmconsulting.pl
Agnieszka Cieciora

Agnieszka Cieciora kierownik recepcji,
Ślęża Pension

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

A może ma ktoś informację na temat szkoleń dofinansowanych ze środków UE. W przypadku dużych hoteli to na peno nakłądy są większe i skala też na tomiast w małym hotelu, w takim jak pracuję to niestety pozostaje mi samoszkolenie
Michał Koppa

Michał Koppa szef, Foodlovers.pl

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

grill, fondue and more..
specjalna oferta na grille ceramiczne dla hoteli...
event gastronomy
http://foodlovers.plMichał Koppa edytował(a) ten post dnia 08.03.09 o godzinie 07:40
Jerzy Włodarczyk

Jerzy Włodarczyk hotelarz pasjonat

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Oferuję szkolenia i doradztwo dla hoteli, ze szczególnym skupieniem się na jakości , standardach obsługi, ale też i praktyczne audyty pracy recepcji, szkolenia z obsługi programów PMS.
Szczególnie zapraszam hotele nowo otwierane lub chcące podnieść standard pracy np. Działu Recepcji.
HospiQuality - http://hospiquality.plJerzy Włodarczyk edytował(a) ten post dnia 17.02.13 o godzinie 21:29
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu / Pensjonacie / Restauracji:

* 30% nie przedstawia się
*76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
*72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
*90% prezentuje wyłącznie cennik...

W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie się czuł?

Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim poziomie?

Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest Twoją chodzącą reklamą?

Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


Dofinansowanie z UE w wysokości 80%.
Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem

Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja konkurencja...



Szczegółowe informacje na temat projektu:
tel. (71) 725 88 75
tel. (71) 725 88 78
e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl | szkolenia@eurostandard2012.pl

Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979

konto usunięte

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Nadchodzące mistrzostwa Euro 2012 niosą ze sobą wiele możliwości, także dla branży hotelarskiej. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, oferujemy specjalne szkolenia, dzięki którym dowiecie się jak efektywniej zarządzać waszym hotelem. Na naszych szkoleniach dowiedzą się Państwo m.in. o strategii zarządzania, motywacji pracowników, kreowaniu marki i innych rzeczach istotnych dla sprawnego funkcjonowania hotelu. Szkolenia jednodniowe będą odbywać się głównie we Wrocławiu, a dłuższe, trzydniowe w Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym “Krzyżowa”.
Więcej informacji znaleźć można pod adresem http://5gwiazdek.eu. Jako, że w sumie przeszkolimy tylko 105 osób warto zapisać się na szkolenia już dziś, formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo pod adresem http://www.5gwiazdek.eu/dopobrania.
Magdalena Kachniewska

Magdalena Kachniewska GM, doradca, prof.
SGH, niegdyś pilot
wycieczek :-)

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Szkolenie: Negocjacje i sprzedaż aktywna - 26-27 października

Szkolenie jest super, bo sama je prowadzę ;-))))

Harmonogram sesji szkoleniowej

Dzień I – Czynnik ludzki – komunikacja, nastawienie, przygotowanie gruntu rozmów

Wykład i ćwiczenia grupowe:
1.Oferta obiektu a interes potencjalnego klienta.
2.Kanały i istota komunikacji w sprzedaży.
3.Emocjonalne i racjonalne życzenia klienta.
4.Podział ról między sprzedającym a klientem.
5.Wpływ osobisty sprzedawcy na efekty procesu sprzedaży.
6.Wewnętrzny krytyk – jak go wyłączyć.
7.Jak stworzyć emocjonalną więź z klientem.

Zajęcia warsztatowe:

Ćwiczymy kontakty z innymi ludźmi.
Kształtujemy swoją postawę.
Kontrolujemy przekaz werbalny i niewerbalny.
Analiza wyników ćwiczeń. Krótka dyskusja umożliwiająca uczestnikom wyrażenie swoich wątpliwości i obserwacji praktycznych oraz ich zestawienie z założeniami.
Podsumowanie: To, co najważniejsze dla pozytywnego nastawienia.

Wykład i ćwiczenia grupowe:
1.Etapy strategii sprzedaży.
2.Lista kontrolna: przygotowanie do sprzedaży.
3.Rozmowa telefoniczna: plusy i minusy. Czy może być lepsza od sprzedaży bezpośredniej?
4.Osiąganie celu rozmowy telefonicznej: skuteczność w umawianiu spotkań lub wstęp do negocjacji.
5.Pozycje negocjacyjne w rozmowie telefonicznej.

Dzień II – Rozmowa sprzedaży z klientem

Wykład i ćwiczenia grupowe:

1. Otwarcie rozmowy sprzedaży.
2. Analiza potrzeb. „Przestań myśleć jak sprzedawca - myśl jak klient.”
3. Aktywne słuchanie.
4. Ukazywanie korzyści.
5. Reagowanie na zgłaszane obiekcje.
6. Negocjacje cenowe i jakościowe.
7. Długofalowe myślenie o sprzedaży – występowanie o referencje.

Wykład i ćwiczenia grupowe:
1. Narzędzia sprzedażowe.
2. Sformułowania pomostowe.
3. Składowe wiarygodności własnej i wiarygodności firmy.
4. Reguły argumentowania.
5. Odróżnienie obiekcji od uników (wymówek, pretekstów).
6. Odpieranie obiekcji metodą „masła roślinnego”
7. Jak prawidłowo reagować na opór klienta przed zakupem?
8. Jak rozpoznać chęć zakupu i nie dać jej zaniknąć?

Zajęcia warsztatowe:
Analiza wiarygodności własnego przedsiębiorstwa i jego pracowników.
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

ANIMACJA CZASU WOLNEGO W TURYSTYCE - ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Patronat merytoryczny:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada na śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Zakynthos, Turcja, Finlandia, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events, Neckermann Polska czy Endemol (wydawca programu Big Brother) obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. W 2010 roku otrzymał za swoją działalność szkoleniowo-publicystyczną tytuł Mecenasa Zdrowia. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje słuchaczom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Nasi Trenerzy:

Nasi Wykładowcy, Trenerzy, Prowadzący, to wybitni specjaliści w swoich dziedzinach. Dbamy, by nasze szkolenia prowadzili praktycy, nie zatrudniamy Wykładowców, którzy dzielą się tylko teorią! Starannie dobrana kadra i długotrwała współpraca z zaufanymi Szkoleniowcami powodują, że oferta Stageman Polska zadowala nawet najbardziej wymagających Klientów. Wśród naszych wykładowców możemy pochwalić się takimi osobami jak: najpopularniejszy trener animatorów w Polsce, jeden z najwybitniejszych socjotechników w Europie, najmłodszy profesor w kraju i wielu innych praktyków: hadlowcy, telemarketerzy, animatorzy, managerowie, wokaliści itd.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: Polska Izba Turystyki

Patronat medialny: Dziennik Turystyczny

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!

Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Wrocław: 27 - 28 listopada
- Katowice: 18 - 19 grudnia
- Warszawa: 08 - 09 stycznia
- Gdańsk: 29 - 30 stycznia

Więcej informacji pod mailem: szkolenia@stageman.pl i pod numerem: 793 773 372
Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Proponuję szkolenia dla hotelarzy z zakresu "Protokołu Dyplomatycznego i Etykiety". Wraz ze mną szkolenie prowadzi Pan Jerzy Morawski z warszawskiego hotelu "Marriott" zakresu "Etykiety Kulinarnej". Realizujemy nasze szkolenia poprzez prezentację multimedialną, a także wręczamy drobne upominki uczestnikom szkoleń. Zapraszamy i zachęcamy.Okazuje się,że takie szkolenia są dla pracowników hoteli niezbędne i konieczne. Jest to podyktowane koniecznością wpłynięcia na jakość sprzedaży w hotelarstwie i gastronomii. Szkolenia nasze mają bardzo ciekawy charakter i atmosferę.Możemy dojechać do każdego zainteresowanego hotelu. Liczymy na otwartość i zrozumienie konieczności takich szkoleń ze strony inwestorów oraz menedżerów hoteli. Proszę o kontakt na priv.
Pozdrawiam.Marek Polakiewicz edytował(a) ten post dnia 26.10.10 o godzinie 17:05
Patrycja S.

Patrycja S. hotelsadvisory.com

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Witam,
nawiązując do tego tematu, chciałabym także przedstawić firmę HOTELS ADVISORY.

zapraszam na hotelsadvisory.com

Chętnie pomożemy w:

- pozycjonowaniu i repozycjonowaniu marki

- wprowadzaniu nowych produktów na rynek

- audycie obiektów dla inwestora i dla managera

- marketingu i strategii sprzedaży: plan i egzekucja

- kreowaniu raportów operacyjnych

- zarządzaniu marketingiem

- planowaniu strategicznego rozwoju spółek

- analizie konkurencji i benchmarkingu

- standardowym rozwoju

- zarządzaniu aktywami

- tworzeniu doświadczenia dla gości

- szkoleń

- aliansów marketingowych i operatorskich

- wzrostu sprzedaży

- ogólnym zrozumieniu biznesu hotelarskiego

- restrukturyzacji kadr

- redukcji kosztów

- długoterminowym nadzorowaniu zarządzania

- tworzeniu odpowiednich procedur dla personelu

- tworzeniu PR hotelu niskim kosztem

- outsourcing’u

- tworzenie wartości vs. ceny

zapraszam do współpracy :)

konto usunięte

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Szkolenie z j. angielskiego zakończone egzaminem English for Business (LCCI) dla pracowników sektora usług turystycznych, rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych.
SZKOLENIE DOFINANSOWANE Z EFS, DEDYKOWANE PRZEDSIĘBIORCOM Z WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO.


Mamy przyjemność poinformować, iż Zespół VNT pod kierownictwem Adama Wasiołki po raz kolejny uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej dla swojego projektu.

Na liście rankingowej w ramach konkursu nr WND-POKL.08.01.01-12-136/10, Wsparcie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Priorytetu VIII Programu operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie Małopolskim, projekt VNT pt. „Szkolenia z j. angielskiego zakończone egzaminem English For Business dla pracowników sektora usług turystycznych, rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych” znalazł się na wysokim miejscu z 76 punktami.

PROJEKT:

Szkolenia z j. angielskiego zakończone
egzaminem English for Business dla pracowników
sektora usług turystycznych, rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych.

W dzisiejszych czasach biegła znajomość języków obcych w wielojęzycznej społeczności UE jest coraz powszechniejsza, będąc przepustką do świata pracy i edukacji, kariery zawodowej, a także zwiększając mobilność zawodową pracowników. Postępująca globalizacja zaciera różnice pomiędzy rynkami pracy, a umiejętnościami związanymi m. in. posługiwaniem się językami obcymi są postrzegane jako niezbędne dla funkcjonowania w nowej ekonomii.

Wybór formy wsparcia, podyktowany został chęcią zapewnienia beneficjantom ostatecznych usług w jak największym stopniu dostosowanych do ich potrzeb, związanych z nauką języka angielskiego. Program nauczania oraz metody zostały dobrane tak, aby wsparcie było kompleksowe. Duży nacisk kładziony jest na aspekt zawodowy – nabycie praktycznej znajomości posługiwania się językiem w pracy. Kursy składać się będą z modułów ogólnojęzykowych oraz biznesowych, tzw. Business Options. Każdy z uczestników projektu przystąpi do egzaminu English For Business (EFB).

Wybraliśmy certyfikaty LCCI IQ, które są uznawane przez pracodawców, instytucje handlowe i finansowe oraz uniwersytety i inne szkoły wyższe na całym świecie za dowód znajomości zawodowego języka angielskiego. W Polsce zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów egzaminy LCCI IQ spełniają wymogi postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służb cywilnych. Kwalifikacje LCCI IQ w zakresie znajomości języka angielskiego spełniają wszystkie zalecenia brytyjskich standardów w dziedzinie nauczania języka British National Standards for Languages. Dodatkowo spełniają one wymagania stawiane przez Common European Framework of Reference Rady Europy. Londyńska Izba Przemysłowo-Handlowa (LCCI IQ) jest jedną z największych brytyjskich instytucji, nadających kwalifikacje zawodowe w systemie National Vocational Qualifications (NVQs). Egzamin English For Business (EFB) jest też najbardziej popularnym egzaminem LCCI IQ w Polsce. Egzaminy EFB to pisemne i ustne egzaminy z języka angielskiego, których celem jest sprawdzenie umiejętności rozumienia i posługiwania się językiem angielskim w mowie
i piśmie w sprawach dotyczących biznesu. Od kandydatów wymagana jest przede wszystkim umiejętność precyzyjnego wyrażania się w języku angielskim w formie pisemnej, doboru odpowiedniego tonu, formy i zawartości pisemnej wypowiedzi w zależności od wymagań sytuacji. EFB dostępny jest na 5-ciu poziomach zaawansowania. Na wszystkich poziomach zaawansowania istnieje dodatkowo możliwość zdawania egzaminu ustnego (Speaking”) w formie rozmowy na tematy biznesu, sprawdzającego umiejętność wypowiadania się oraz egzaminu ze słuchu („Listening”).

Celem projektu jest do 31.07.2011 r. podwyższenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych pracowników MMP sektora usług turystycznych, rekreacyjnych, sportowych i kulturalnych do potrzeb regionalnej gospodarki, poprzez przeprowadzenie szkoleń, skierowanych do 150 osób ( w tym 55% Kobiet), które są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem
lub podwyższeniem kwalifikacji i umiejętności zawodowych z zakresu nauki j. angielskiego.

Projekt obejmuje 120 godzinne warsztaty językowe, których celem jest przygotowanie do egzaminu English For Business a skierowany jest do przedsiębiorców i pracowników Mikro i Małych Przedsiębiorstw (MMP), następujących branż: turystycznej, rekreacyjnej, sportowej i kulturalnej (w tym zatrudnieni na podstawie umowy cywilno-prawnej). Zajęcia będą odbywać w następujących miastach: Kraków, Chrzanów i Oświęcim.

Jedynym kosztem uczestnika projektu jest wniesienie jednorazowej opłaty (udziału własnego) w wysokości tylko 339,84 PLN za 120 godzinne warsztaty językowe!!!

Odbiorcy projektu, pracownicy MMP, muszą mieć siedzibę/oddział na terenie woj. małopolskiego.

Projekt zakłada uczestnictwo co najmniej 25 kobiet powyżej 45 roku życia.


Więcej informacji uzyskają Państwo kontaktując się z naszą firmą, pod numerem telefonu: 323524200 lub adresem mailowym: szkolenia@vnt.com.pl.

Zapraszamy także na naszą stronę internetową: http://vnt.com.pl

konto usunięte

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Zapraszamy do nieodpłatnego udziału w szkoleniach Administrator Bezpieczeństwa Informacji dedykowanych dla pracowników branży turystycznej, realizowanych w ramach projektu pt. "Wzrost bezpieczeństwa i jakości usług przedsiębiorstw branży turystycznej w regionie poprzez wzrost kwalifikacji ich pracowników" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 8.1.1 pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Szkolenia prowadzone są w formie praktycznych zajęć poprzedzonych wykładami teoretycznymi, co jest sprawdzoną najlepszą metodą przekazywania wiedzy.

Nie czekaj! podnieś swoje kompetencje zawodowe!

Uzyskaj certyfikaty! podnieś bezpieczeństwo i jakość usług! bądź konkurencyjny!

napisz na: abi@mgdf.pl
tel: (12) 296 52 86

więcej na http://abi.mgdf.pl


Ostatnie wolne miejsca na luty w Krakowie
Patrycja S.

Patrycja S. hotelsadvisory.com

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Patrycja S.:
Witam,
nawiązując do tego tematu, chciałabym także przedstawić firmę HOTELS ADVISORY.

zapraszam na hotelsadvisory.com

Chętnie pomożemy w:

- pozycjonowaniu i repozycjonowaniu marki

- wprowadzaniu nowych produktów na rynek

- audycie obiektów dla inwestora i dla managera

- marketingu i strategii sprzedaży: plan i egzekucja

- kreowaniu raportów operacyjnych

- zarządzaniu marketingiem

- planowaniu strategicznego rozwoju spółek

- analizie konkurencji i benchmarkingu

- standardowym rozwoju

- zarządzaniu aktywami

- tworzeniu doświadczenia dla gości

- szkoleń

- aliansów marketingowych i operatorskich

- wzrostu sprzedaży

- ogólnym zrozumieniu biznesu hotelarskiego

- restrukturyzacji kadr

- redukcji kosztów

- długoterminowym nadzorowaniu zarządzania

- tworzeniu odpowiednich procedur dla personelu

- tworzeniu PR hotelu niskim kosztem

- outsourcing’u

- tworzenie wartości vs. ceny

zapraszam do współpracy :)

namiary: psmola@hotelsadvisory.com

http://hotelsadvisory.com

do usłyszenia!
Paweł Wojnarowsk

Paweł Wojnarowsk Student, Uniwersytet
Wrocławski

Temat: doradztwo i szkolenia dla hoteli

Witam,
W dniu jutrzejszym 27.07.2012 organizujemy na naszym serwisie http://hoteldoradca.pl konsultacje online z zakresu zwiększenia sprzedaży usług hotelowych. Zapraszamy do zapoznania się z materiałami które przygotowaliśmy. Jeżeli będziecie mieli pytania odnośnie poszczególnych tematów. Nasi eksperci będą jutro dostępni w naszym serwisie.

Poprawa skuteczności sprzedaży przez internet - Marcin Dragan Profitroom
http://www.youtube.com/watch?v=oUA8jkLOn6o

- Jak wykorzystać trendy w rezerwacji na swoją korzyść
- Jak skutecznie wykorszystać kanały rezerwacji online
- Jak zminimalizować koszta poprzez kompleksowe zarządzanie

Pozycjonowanie strony internetowej hotelu - Łukasz Łysik Mass Gravity
http://www.youtube.com/watch?v=5qsLvIcAROs

- Co to jest pozycjonowanie
- Jak pozycjonować stronę hotelu
- Jakich błędów unikać

Budowanie Reputacji Hotelu w Social Media - Miachał Sadowski Brand 24
http://www.youtube.com/watch?v=dx9Q_l7bOFo

- Co to są media społecznościowe
- Jak szybko wykryć i zarzegnać kryzys wizerunkowy
- Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe

Następna dyskusja:

Szkolenia dofinansowane dla...




Wyślij zaproszenie do