Kamil Przybyszewski

Kamil Przybyszewski Business Director,
!S

Temat: Portal dla spontanicznych ludzi - jaką formę marketingu...

Niedawno skończyliśmy portal http://spotshaker.com Portal jest skierowany głównie do otwartych, spontanicznych ludzi i ma pomóc takim właśnie osobom zrobić coś spontanicznego i znaleźć towarzystwo do tego spontanicznego pomysłu.
Czyli np. piszemy, że mamy ochotę pojeździć na rowerze / pobiegać / iść do kina / wyjechać i szukamy osób, które chciałby do nas dołączyć.

Obecnie zastanawiamy się nad sposobem rozpropagowania portalu. Póki co, mamy pomysły głównie na dwie formy marketingu:
1. Marketing szeptany (fora i portale społecznościowe: FB, NK, Twitter)
2. Pozycjonowanie

-Co o sądzicie o takich formach marketingu ?
-Co sądzicie o samym portalu i pomyśle ?

Będę wdzięczny za wszelkie rady / uwagi / komentarze.
Portal jest zrobiony hobbystycznie ale chcielibyśmy, żeby przynajmniej pokrywał koszty utrzymania w dalszej perspektywie.
Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Portal dla spontanicznych ludzi - jaką formę marketingu...

Robiliście wcześniej research konkurencji? Pomysł nie nowy, więc i formami promocji z już istniejących serwisów moglibyście się zainspirować.

Ps. jeśli ma być spontanicznie - to też system dodawania pomysłów/ szukania ludzi powinien być... spontaniczny - obecnie tak nie jest.

Moje uwagi:
- nieatrakcyjna forma graficzna
- brak usability i hierarchizacji elementów na stronie (pierwsze co powinienem zobaczyć na stronie to "dodaj spot")
- dlaczego nie ma tu mapki?
- dlaczego nie jest zintegrowane z Facebookiem, dlaczego nie ma aplikacji mobilnej? jak spontan to spontan - zazwyczaj takie sprawy załatwiam przy pomocy komórki.

wiele jeszcze do zrobienia.
Pozdrawiam,
http://blog.adadio.pl

Następna dyskusja:

Prowadzisz e-biznes ? wysyl...




Wyślij zaproszenie do