Katarzyna Spiridonow

Katarzyna Spiridonow psychoterapeuta i
trener rozwoju
osobistego -
600138011

Temat: [Warszawa]Zarządzanie sobą w czasie - WWSz

Zapraszam na kolejne spotkanie w ramach Warszawskiej Współpracy Szkoleniowej - nonprofitowej wymiany wiedzy, umiejętności i kontaktów.

Zarządzanie sobą w czasie – narzędzia do zwiększania osobistej efektywności

Seminarium jest wstępem do uświadomienia sobie problemu zarządzania sobą w czasie oraz przyjrzenia się kwestii odpowiedzialności za organizację swojego czasu i osiąganie wyników.
Bez względu na zajmowaną pozycję społeczną i zakres obowiązków każdy dysponuje taką samą ilością czasu. Odmienne natomiast jest jego poczucie i wykorzystanie.
Uczestnicy dowiedzą się, jak podejść do organizacji swojego dnia i obowiązków. Co można osiągnąć poprzez efektywną organizację pracy.

Celem seminarium jest zidentyfikowanie metod, które skutecznie zwiększają umiejętności
w zakresie:

organizacji miejsca pracy i planowania;
podejmowania decyzji pod kątem właściwej priorytetyzacji zadań;
zarządzania informacją w środowisku zawodowym;
kształcenia nawyków wpływających na wzrost efektywności osobistej.

A wszystko po to, aby:
- w sposób właściwy zarządzać czasem,
- wziąć pełną odpowiedzialność za siebie i organizację swojej pracy
- pozbyć się stresu oraz poczucia chaosu i przeciążenia
- ukierunkować działania na realizację celów zawodowych i prywatnych
- umiejętnie łączyć obowiązki zawodowe z własnymi zainteresowaniami i życiem prywatnym
- odczuwać satysfakcję z pracy i z życia

Dla kogo: seminarium przeznaczone jest dla każdego, kto:
odczuwa potrzebę efektywniejszego wykorzystywania czasu i osiągania zaplanowanych, wymiernych rezultatów;
czuje się przeciążony obowiązkami;
ma poczucie wyczerpania i wypalenia;
nie znajduje czasu dla siebie i dla rodziny.

PROGRAM RAMOWY:
1.Priorytety i hierarchia w zarządzaniu czasem.
2.Planowanie pracy – zaczynamy od podstaw.
3.Wdrażanie zasady „zrób to od razu”.
4.Monitorowanie i doskonalenie
5.Ekstrapolacja zasad na otoczenie.

Liczymy na zaangażowanie i aktywność.

Prowadząca: Agnieszka Albińska - doradca biznesowy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w instytucjach administracji publicznej oraz podmiotach sektora prywatnego, ekspert w warsztatach finansowych Akademii Przedsiębiorczości przeznaczonych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Prowadziła szkolenia i konsultacje oraz doradztwo finansowe dla przedsiębiorców z zakresu procedur aplikacyjnych w ramach funduszy strukturalnych. Od stycznia 2013 współpracuje jako trener z Warszawską Współpracą Szkoleniową. Więcej informacji na http://www.goldenline.pl/agnieszka-albinska

Czas: 7 września (sobota) w godzinach 10.00-15.00. Szkolenie zaczynamy o 10.30, ale wcześniej zapraszamy do składania zamówień w barze.

Miejsce: Po raz drugi będzie nas gościła Yerbaciarnia Terere ( http://www.yerbaciarnia-terere.pl/index.php/yerbaciarn... ). Ponieważ właścicielka udostępnia nam salę bezpłatnie, bardzo zachęcam do zamawiania w barze przepysznych napojów i przekąsek, które oferuje. Mam nadzieję, że uda nam się współpraca z nowym, przytulnym miejscem w świetnej lokalizacji.

Zapisy: wyłącznie mailem na adres katarzyna.spiridonow@gmail.com . Liczba miejsc ograniczona więc proszę o zapisywanie się tylko wtedy gdy jesteście Państwo pewni, że będziecie mogli uczestniczyć w spotkaniu.