Kuba Rusiński

Kuba Rusiński Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: CSR w małej firmie

CSR stopniowo wkracza do małych i średnich firm w Polsce. Choć jeszcze często postrzega się ją jako ochronę środowiska i działania charytatywne, nadal uznając ją za element strategii marketingowej to jednak pracodawcy mają coraz większą świadomość odpowiedzialności społecznej swoich firm. Przedsiębiorstwa na nowo budują swoje strategie uwzględniając w nich już nie tylko cele ekonomiczne, ale również strategie CSR. Biznes odpowiedzialny społecznie dotyczy wszystkich działań podejmowanych przez firmę. Obejmuje moralne traktowanie dostawców, pracowników i klientów, uczciwą reklamę i ochronę środowiska oraz wpływ działalności firmy na najbliższe jej otoczenie czyli społeczność lokalną. Społeczna odpowiedzialność jest strategią długoterminową. Prowadząc działania CSR firmy budują swój pozytywny obraz w oczach społeczności, w której działają, a podejmowane inicjatywy wiążą się z przychylnością inwestorów, co w rezultacie może znacznie wpłynąć na wyniki spółki.

Więcej w artykule: http://inicado.pl/csr-w-malej-firmie