Tomasz Mandecki

Tomasz Mandecki Adwokat, Kancelaria
Prawnicza "Doradca"
adwokat Tomasz Ma...

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Nie polecam tej placówki, zupełny brak profesjonalizmu. Na 6 wizyt w
placówce 4 razy nie czynny był wpłatomat. Obsługa ciągle
powtarza jak mantrę zdanie mamy problemy z serwisem i tak zdarza
się po 5 dni. jest to jedyny wpłatomat w tym mieście i taki brak
profesjonalizmu i uszanowania interesu klientów bardzo razi.
Poniżej fotka z mojej ostatniej wizyty w tej placówce.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

akurat z własnego doświadczenia w tym i innym banku wiem, że pracownicy naprawdę nic nie mogą poradzić na awarię bankomatów/wpłatomatów i muszą czekać na serwis, który czasami przyjeżdża po kilku dniach i jest zaskoczony, że naprawdę coś się popsuło...
a więc to nie jest wina żadnego pracownika, tylko serwisu, który najprawdopodobniej jest firmą zewnętrzną
Iwona Witkowska

Iwona Witkowska Doradca finansowy,
Manager, Coach

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Przecież wpłatomat to jedna z wielu opcji wpłaty na własne konto.
W przypadku awarii wpłatomatu, możesz wpłacić środki poprzez obsługę kasową i z tego tytułu nie jest pobierana prowizja.
Co do ciągle uszkodzonego wpłatomatu, proponuję złożyć reklamację u pracownika w placówce, poprzez multilinię lub też internet.
Poza tym czy naprawdę wadliwość wpłatomatu ( rozumiem że jest to drażniący problem)jest tak istotnym powodem żeby nie polecać tej placówki?
Tomasz Mandecki

Tomasz Mandecki Adwokat, Kancelaria
Prawnicza "Doradca"
adwokat Tomasz Ma...

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Tu się nie zgodzę dla ekonta biznes wMbanku jedyną możliwością wpłaty tak aby była zaksięgowana już po godzinie a nie po trzech dniach roboczych jak w Żabce, jest wpłata we wpłatomacie. Mbank w Jeleniej Górze ma wspólny wpłatomat z Multibankiem w placówce przy ulicy Bankowej. Dlatego niestety nie mogę pójść do stanowiska kasowego i wpłacić pieniędzy gdyż jest to niby ten sam a inny bank.

W Jeleniej Górze jest to jedyny wpłatomat, a dla wpłaty należności od klientów nie będę jeździł 100 km do Wrocławia, żeby skorzystać z wpłatomatów we Wrocławiu. Jezeli bank nie potrafi naprawić jedynego w promieniu 100 km wpłatomatu to nie jest on dla mnie bankiem godnym polecenia.
Iwona Witkowska

Iwona Witkowska Doradca finansowy,
Manager, Coach

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Tomaszu
1. Tak . MultiBank to co innego niż MBank!
2. Nie obwiniaj za braki swojego MBanku : MultiBanku, który ma zdecydowanie inną specyfikę obsługi klientów. Zapewniam Cię,że będąc klientem Multi nie miałbyś problemów z wpłatą nawet z nieczynnym wpłatomatem.

Cóż może zmienić MBank na MultiBank? Oferta jest podobna , a obydwa w Grupie BRE?
Ale te decyzje pozostawiam Tobie.

Iwona

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

i tutaj się Iwono mylisz, MutliBank jest zdecydowanie droższym Bankiem w porównaniu do Mbanku, opłaca się dopiero przy wpływach na konto min. 5 000 PLN, ponieważ wówczas jest się AQ i można liczyć na bonusy
Iwona Witkowska

Iwona Witkowska Doradca finansowy,
Manager, Coach

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Oferta jest podobna. Tańsza jak widać w związku z "nie polecam" nie znaczy lepsza. Poza tym Tomasz nie pisze o ofercie dla klienta indywidualnego ale o ofercie dla klienta indywidualnego prowadzącego własną działalność gospodarczą.Czyli mówimy o kontach biznesowych.

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

jaki bank takie wpłatomaty - nędza > Tomasz Mandecki:
Nie polecam tej placówki, zupełny brak profesjonalizmu. Na 6 wizyt w placówce 4 razy nie czynny był wpłatomat. Obsługa ciągle powtarza jak mantrę zdanie mamy problemy z serwisem i tak zdarza się po 5 dni. jest to jedyny wpłatomat w tym mieście i taki brak profesjonalizmu i uszanowania interesu klientów bardzo razi.
Poniżej fotka z mojej ostatniej wizyty w tej placówce.


Obrazek
Mirosław Wojtkowiak

Mirosław Wojtkowiak Specjalista ds.
prowadzenia własnej
firmy otwartej
całkow...

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Sebastian Rogulski:
jaki bank takie wpłatomaty - nędza > Tomasz Mandecki:
Nie polecam tej placówki, zupełny brak profesjonalizmu. Na 6 wizyt w placówce 4 razy nie czynny był wpłatomat. Obsługa ciągle powtarza jak mantrę zdanie mamy problemy z serwisem i tak zdarza się po 5 dni. jest to jedyny wpłatomat w tym mieście i taki brak profesjonalizmu i uszanowania interesu klientów bardzo razi.
Poniżej fotka z mojej ostatniej wizyty w tej placówce.


Obrazek

Faktycznie, jedna nędza. U mnie w Poznaniu są trzy wpłatomaty Multi. Dzisiaj dwa z nich nie działają. I szlak mnie trafił bo nie miałem możliwości wpłaty środków na konto i czas niepotrzebnie straciłem na dojazd. Co tu dużo mówić... nędzny serwis wpłatomatów i tyle.
I to nie jest problem dnia dzisiejszego. Więcej bankomaty są nieczynne niż działają poprawnie. Potęguje do tego fakt remontów placówek, gdzie wtedy wszystkie urządzenia są odłączone.Mirosław Wojtkowiak edytował(a) ten post dnia 06.12.10 o godzinie 11:46
Justyna W.

Justyna W. Doradca od dobrych
decyzji Aspiro

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Wpłatomaty to tylko maszyny :(
to niestety klienci wrzycają tam różne dziwne rzeczy typu gumki recepturki, papierki po cukierkach, cukierki, pieniądze w kopertach itd...

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

ludzie... pko bp ma oddział na każdym rogu i nie ma problemu z wpłatomatami, bo online'owych nie ma w ogóle :) może tam poszukajcie ukojenia swych skołatanych nerwów...
Armin Hirschberger

Armin Hirschberger CEO, Founder,
Embedded Hypertext
Solutions

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Sama placówka jest ok, problem jest raczej z samym bankiem i jego urządzeniami.
Dziś straciłem 1500 zł wpłacając pieniądze poprzez wpłatomat. Awaria modułu kasowego. Złożoną reklamację bank będzie rozpatrywał ekspresowo w ciągu siedmiu dni. Paranoja.
Dwa dni temu próbowałem sprawdzić saldo rachunku, dwukrotnie. Operacja nie była możliwa do zrealizowania, ale Multibank oczywiście pobrał opłatę za "sprawdzenie salda rachunku". Żenada.
W ciągu niespełna trzech miesięcy od kiedy jestem klientem banku, miałem cztery problemy i reklamacje.
Najlepsza jest infolinia. Od miłej pani operator usłyszałem, że używam wpłatomatu, cytuję: "na własne ryzyko", czyli Multibank nie gwarantuje bezpieczeństwa wpłat dokonywanych za pomocą własnych urządzeń posiadających logo banku. Tragedia.
Wioletta W.

Wioletta W. Tłumacz języka
niemieckiego z
wieloletnim
doświadczeniem ...

Temat: Nie polecam placówki MultiBanku w Jeleniej Górze przy...

Małgorzata H.:
akurat z własnego doświadczenia w tym i innym banku wiem, że pracownicy naprawdę nic nie mogą poradzić na awarię bankomatów/wpłatomatów i muszą czekać na serwis, który czasami przyjeżdża po kilku dniach i jest zaskoczony, że naprawdę coś się popsuło...
a więc to nie jest wina żadnego pracownika, tylko serwisu, który najprawdopodobniej jest firmą zewnętrzną

Niezależnie, kto tymi urządzeniami zarządza,, pracownicy winni powiadamiać odpowiednie osoby i domagać się, aby zostały one naprawione. W dobie XXI w. to chyba nie jest zadanie awykonalne?

Następna dyskusja:

Zmiana w kontach firmowych ...




Wyślij zaproszenie do