Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

BNI (Business Network International), jest najwieksza na swiecie organizacja dla biznesu. Dziala w 43 panstwach na swiecie. Zaistniala 26 lat temu w USA, stworzona przez Ivana Misnera, w Polsce od pieciu lat, majaca 320 czlonkow w roznych miastach Kraju.

Na swiecie jest ponad 5900 group, ktore w ubieglym roku przekazaly pomiedzy soba kontrakty na kwote prawie 3 miliardow dolarow. W Polsce jest kwota 50 tys zlotych i wiecej, na kazdego czlonka.

Obecność w BNI można porównać do zespołu handlowców. Każdy, kto należy do BNI, nosi ze sobą wizytówki osób ze swojego klubu i kiedy rozmawia z klientem czy znajomym, stara się dostrzec, jakie potrzeby mogą być zaspokojone przez innego członka klubu. Następnie pomaga stronom w nawiązaniu kontaktu.

Członkowie BNI wiedzą, że naprawdę ważne jest to, KTO CIĘ ZNA, dlatego też dołączyli do szybko rosnącej grupy firm, których obroty zwiększyły się w znaczący sposób dzięki aktywności w sieci referencji i rekomendacji.

Twoje korzyści:

1. Zwiększona widoczność na rynku.
2. Poważne zwiększenie biznesu dzięki rekomendacjom .
3. Narzędzia efektywnego budowania sieci kontaktów (CD, podręczniki).
4. Możliwość uczestniczenia w cotygodniowych spotkaniach przez cały rok.
5. Kwartalny magazyn otrzymywany od BNI Polska z materiałami edukacyjnymi jak budować sieć kontaktów i jak uzyskać więcej biznesu dzięki rekomendacjom i poleceniom.
6. Bezpłatny udział w wybranych konferencjach, spotkaniach izb gospodarczych i targach.
7. Regularne szkolenia, warsztaty ze zwiększania sprzedaży przez rekomendacje i polecenia oraz networkingu.

... i wiele, wiele innych.

Zapraszamy do dyskusji, ale rowniez do wziecia udzialu w naszych spotkaniach.
Spotykamy sie juz w piatek 3 wrzesnia 2010, w hotelu Scandic, Gdansk.
Poczatek, godz: 06.45 rano.Koszt spotkania:16.00 zl.
Zapraszamy!
Joanna K.

Joanna K. złapałam wiatr w
żagle

Temat: BNI

Witam,

szkoda,że dzisiaj mnie z Wami nie było. Choroba mnie powaliła. Proszę o informację kiedy nastepne spotkanie.

Pozdrawiam
Joanna
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Grupa 3 City w Gdansku przymierza sie do rozpoczecia swojej dzialnosci.
Nastepne spotkanie, 1 pazdzirnika bedzie ostatnim spotkaniem informacyjnem dla tej grupy.

BNI w Trojmiescie!!!!

Jest to wielka szansa na rozowj malych firm i nie tylko, w Trojmiescie, ale rowniez mozliwosc rozwoju osobistego.
BNI od ponad 25 lat szkoli ludzi biznesu, jak zdobywac kontrakty poprzez kontakty.
Gdansk jest kolejnym miastem w Polsce, w ktorym powstaje grupa BNI i juz dzis wiemy, nie bedzie to jedyna grupa jaka powstanie.Jest juz lista oczekujacych na nastepne grupy, dlatego trzeba te szanse wykorzystac.

Zapraszamy wszystkich tych, ktorzy pragna zdobywac kontrakty.
Emilia I.

Emilia I. Head of Marketing &
Sales Support

Temat: BNI

Witam,
Czy spotkanie 1 października odbędzie się również w hotelu Scandic w Gdansku? Czy godzina 6:45 jest aktualna?

pozdrawiam,

Emilia
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

WITAM!

Tak, kolejne - ostatnie spotkanie informacyjne odbedzie sie w piatek 1 go pazdziernika, o godz. 06.45 rano, w hotelu Scandic, Gdansk.

Zapraszam .
Magdalena G.

Magdalena G. asystentka, Talent
Investment S.A.

Temat: BNI

Witam.
Czy na spotkaniu obowiązuje wstęp wolny czy trzeba z kolei mieć specjalne zaproszenie, wykupić wejściówkę bądź złożyć wcześniej aplikację?
Pozdrawiam.
Magdalena.
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Nie.

Kazdy uczestnik placi 25.00 zl za catering.

Kazdy gosc ma mozliwosc uczestniczenia w spotkaniu dwa razy bez zobowiazan.
Jesli podejmie decyzje o wstapieniu na czlonka grupy, wowczas wlaca oplate czlonkowska.

Tak wiec zapraszam!! Poznasz wiele nowych kontaktow i otworzyz sobie mozliwosci nowych klientow.

Zapraszam!!!
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Grupa BNI Trojmiasto, dziala juz od 15 pazdziernika. Inauguracja grupy odbyla sie w gronie pond 40 gosci z roznych firm na terenie Trojmiasta.

Spotkanie bylo wielkim sukcesem grona zalozycielskiego i tutaj nalezy sie wielkie uznanie dla wszystkich czlonkow grupy.
Wykonali oni ogrom pracy i udowodnili, ze dzialanosc w grupie daje wyniki.

Grupa spotyka sie a kazdy piatek o godz: 06.45 do 08.45 , w hotelu Qubus, ul. Chmielna, Gdansk.

Chetnych zapraszamy do wczesniejszej rejestracji na e-mail:gifter@gifter.pl.

Zapraszamy do wymiany kontaktow na kontrakty.
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Dzis o godzinie 18tej w hotelu Nadmorskim odbedzie sie pierwsze spotkanie nowej grupy.

A wiec, zapraszamy:

HOTEL NADMORSKI
UL J EJSMONYDA
GODZ 18.00

KOSZT 25.00 ZL

Wymieniamy kontakty na kontrakty
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Czwartek, 9 grudnia 2010.

HOTEL NADMORSKI
UL J EJSMONYDA
GODZ 18.00

KOSZT 25.00 ZL

Spotkanie informacyjne. Poczatek, godzina 06.45 rano , do 08.30 .

Zapraszamy do wziecia udzialu wszystkich przedsiebiorcow, ktorzy chca sie
rozwijac.
Tutaj zamienisz kontakty na kontrakty.

Do zobaczenia
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

W BNI "haczyk pamieciowy "jest tak wazny jak spotkanie sie z nieznajomym.

Dobre 60 s wymaga precyzji i prozby o rekomendacje.najlepsze 60 s wg Ivana Misnera,zostalo wykonane przez kwiaciarnie w Chattanoga, w Tennessee. W prezentacji pomogl sobie rekwizytami. Przyniosl roze z supermaketu i jedna ze swojej kwiaciarni. Porownal obie,demonstrujac powody, ze jego roza jest lepsza. Na zakonczenie powiedzial: "Pomiedzy tymi rozami jest tylko 3 centy roznicy w cenie. Tamta jest drozsza".

Dlaczego ta presentacja byla tak dobra?

1. Cena byla sprawa przewodnia.

2. On szkolil przedstawicieli swpojej branzy.

3. Byl bardzo specyficzny.

4. To bylo zapamietane.



PAMIETAJ: "Specyfika jest wspaniala". Im bardziej szkolisz przedstawicieli, tym lepsze osiagasz wyniki.



Wyciag z "Networking Now"
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Sposób na rozwój Twojego Biznesu - autor Ivan Misner Drukuj Poleć znajomemu

Zapomnij o wymyślnych reklamach i kosztownych kampaniach PR-owych. Najlepszą drogą do rozwoju Twojego biznesu jest bezpośredni kontakt i rozmowa!

Ile jest dróg by rozwinąć lub stworzyć Twój biznes? Tuziny? Setki? Może tysiące? Zgaduj raz jeszcze. A może cztery? Dokładnie tak! Są tylko cztery strategie które możesz wdrożyć do swojej firmy by jeszcze lepiej rozwinąć Twój biznes. Nie wierzysz? Zatem przeczytaj poniższy artykuł.

Po pierwsze możesz się reklamować. W naszym społeczeństwie walka o klienta jest niezwykle zacięta - Twoi konkurenci starają się zdobyć tych samych klientów co Ty! Nawet przy sprzyjającej koniunkturze rynkowej reklama nie daje Ci pewności iż wygrasz pojedynek z własną konkurencją. Klienci których chcesz zdobyć codziennie są atakowani przez 2000 przekazów reklamowych. Ten reklamowy zalew informacji powoduje iż klient widzi iż Twój produkt nie jest wcale wyjątkowy, gdyż jest wiele innych mogących go zastąpić.

Drugim sposobem by wzmocnić i rozbudować Twój biznes są kampanie PRowe. Są one jednak bardzo drogie i czasochłonne szczególnie dla małych przedsiębiorstw. Dlatego, jeśli Twoje przedsiębiorstwo jest zbyt mała by zatrudnić firmę PR-owską, musisz stworzyć swój własny program PR.

Jest także trzeci sposób by rozwinąć Twoją firmę: poprzez werbalny przekaz oraz prywatne kontakty i polecenia. Taki sposób promocji zawsze był uważany za najbardziej kosztowny ze wszystkich znanych sposobów poszukiwania klientów. Tom Peters autor „Thriving on Chaos” twierdzi iż właśnie ten sposób jest najbardziej efektywną metodą pozyskiwania nowych klientów i partnerów biznesowych. Peters jest przekonany iż metoda ta musi być równie dobrze opanowana oraz stosowana systematycznie jak i pozostałe podstawowe formy pozyskiwania klientów. Ciekawostką jest również to iż w ogóle nie widać by ten rodzaj docierania do klientów był brany pod uwagę podczas tworzenia strategii promocji przedsiębiorstwa na rynku. Peters jest także przekonany o słuszności tezy iż dobrze zaprojektowany plan działania jest podstawą sukcesu- bez niego możesz tylko pomarzyć o wielkich osiągnięciach biznesowych. Wielu biznesmenów popełnia błąd uważając tylko że wystarczy dobra obsługa klienta, by automatycznie uzyskać dobre rekomendacje i być polecanym jako atrakcyjny partner biznesowy.

Jest jeszcze jedna strategia marketingowa, którą stosuje wielu ludzi jako alternatywę reklam czy kampanii PR-owych. A jest nią… tak właśnie „zimny telefon”. Gdy tylko ktoś wspomina mi o tym sposobie od razu zaczyna mną trząść! Kto o zdrowych zmysłach ma czas i chęci marnować swoje życie zawodowe używając tej właśnie metody?!

I tym samym zaprezentowałem Ci 4 sposoby pozyskiwania klientów. Rozmawiając tylko i wyłącznie o tych czterech strategiach wybrał bym z nich jako najlepszą: reklamę. Jednak wiele przedsiębiorstw ma ograniczony budżet więc nie mogą pozwolić sobie drogie kampanie reklamowe. PR jest skuteczny pod warunkiem że jest stosowany wraz z innymi metodami marketingu. Nie wiem jak Ty ale ja wiele lat temu przyrzekłem sobie że już nigdy więcej nie wykonam „zimnego telefonu”! I tak pozostaje nam jedyny sposób na efektywne rozwinięcie Twojego biznesu: prywatne kontakty i polecenia.


Wydajna forma reklamy.

Prywatne kontakty i polecenia są formą reklamy i tak jak medialna reklama, wymagają dokładnego zaplanowania by zaoszczędzić Twój czas i energię. Jak już tylko rozpoczniesz czerpać z korzyści jakie przynosi ta metoda przekonasz się iż jest to niezwykle wydajne medium. Jeśli nie odkryłeś w 100% struktury tworzenia kontaktów i poleceń, nie możesz w pełni korzystać z dobrodziejstw i możliwości jakie niesie za sobą ta metoda.

Wielu przedsiębiorców poznało już wartość referencji i poleceń, jednak nadal nie wiedzą jak generować nowe referencje. Mało tego, nie zdają oni sobie również sprawy z tego że jest wielu klientów którzy właśnie teraz poszukują ich produktów.

Ludzi chcą i oczekują referencji.

Ludzi nie chcę zaglądać do książki telefonicznej by wybrać prawnika. Ludzie nie chcą wybierać pośredników nieruchomości z „Panoramy firm” czy też księgowego, agenta ubezpieczeniowego, dentysty czy lekarza. Ludzie chcą referencji! Patrząc historycznie jedynym problemem było odpowiednie połączenie ludzi oferujących usługi, produkty z ludźmi którzy właśnie tych artykułów potrzebują.

W każdej dziedzinie życia ludzie oczekują referencji- i to nie tylko w społecznościach biznesowych, ale także w życiu codziennym! Tylko nieliczna grupa chce wybierać dentystę z książki telefonicznej. Ludzie chcą mieć więcej informacji zanim dokonają wyboru, ponieważ decydując się na konkretną usługę czy produkt biorą na siebie ryzyko gdyż bez dodatkowych informacji nie mogą być pewni jej jakości. Dzięki referencją ryzyko to można znacznie zmniejszyć, ponieważ rekomendacji udziela Ci osoba która już ten produkt lub sługodawcę zna i z przekonaniem poleca Ci konkretnego specjalistę w tejże dziedzinie.

Referencje są dobrym biznesem

Porównaj przewagę nad konkurencją jaką możesz uzyskać poprzez reklamę a referencje. Koszt zawarcia nowych kontaktów i uzyskania referencji jest dużo mniejszy. Często także referencje są dowodem wyższej jakości oferowanego produktu/usługi bez ryzyka niezrozumienia i właściwego niezaspokojenia potrzeb konsumenta. Gdy pytam na moich wystąpieniach, dlaczego biznes oparty na referencjach jest lepszy i efektywniejszy niż tradycyjny oparty na reklamach, uczestnicy prelekcji odpowiadają:

Jest łatwiejszy do zawarcia
Ma mniej przeciwwskazań
Cechuje się większą wiarygodnością i zaufaniem
Traktuje klienta jako najważniejsze ogniwo procesu sprzedaży

Opierając się na zasadzie tworzenia trwałych przyjacielskich związków, Twoje referencję będą cechowały się większym stopniem zaufania zarówno do Ciebie jak i do Twoich produktów. Zdobywanie tysięcy ludzi ślących codziennie referencje w Twoją stronę jest właśnie tym na czym opiera się cała metoda wykorzystywania kontaktów i poleceń do robienia dobrych interesów.



(źródło http://www.bni.com/ )
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Prawie codziennie slyszymy w mediach takie stwierdzenie:"Ten rok bedzie Najtrudniejszy".

Typowy przyklad manipulacji umyslem ludzi, jak powyzej jest w naszym zyciu, czescia integracyjna, nie tylko w ramch polityki, ale w kazdym wzgledzie. Wystarczy spojrzec na twarze ludzi na ulicach i wiadomo, jak dziala na nich informacja.

BNI nie zgadza sie z zadna metoda zastraszania, czy manipulacji. W BNI wierzymy mocno, ze nie jest to rok trudny, ale rok , jak kazdy, gdzie wszyscy dazymy do tego samego celu. Tym celem jest odniesienie sukcesu firm, ktore sa reprezentowane w BNI.

Dlatego, jesli jestes przedsiebiorca i nie chcesz byc czescia tej spolecznosci, ktora poddaje sie negatywnym energiom,dolacz do grupy BNI w Twoim miescie. Do osob, ktore mysla tak samo i daza do tego samego, pomagajac sobie na wzajem.

bedac w BNI, nie jestes sam, uczysz innych jak maja promowac Twoje uslugi i produkty, co przyniesie rekomendacje dla ciebie i odwrotnie.
Czyli , dajac cos od siebie, otrzymujesz od innych.

Zapraszamy wiec do korespondecji. E-mail: kompanowski@aol.com
aby pozyskac dalsze informacje.

Pozdrawiam wszystkich
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

http://www.youtube.com/watch?v=d2vIHvvGm4Y&feature=rel...

Ten film pokazuje, w jaki sposob dzialamy i jak uczymy zamieniac kontakty na kontrakty.
Jesli szukasz nowych kontaktow, dolacz do grupy BNI w twoim miescie i pomoz sobie uczac innych o twoich uslugach.
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Najlepszy koncept na rozwoj kazdej firmy, oferuje najwieksza na swiecie organizacja biznesu, jaka jest BNI .

Zapraszamy na strone: http://bni.eu

http://bnipolska.pl
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Nowe grupy zawiazuja sie na terenie Trojmiasta i wojewodzctwa pomorskiego.Zapraszamy na spotkania w: Chmielnie k/Kartuz,Zukowie,Gdyni,Gdansku,Sopocie,Elblagu,Leborku,Slupsku.

My nie boimy sie recesji!!!
Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: BNI

Budowanie relacji, lub Networking to zjawisko w wielo-letninią historią, od wieków jest wiadomo,że w biznesie liczy się to, KOGO znasz, i KTO zna ciebie.

W ostatnich latach zaszły pewne zmiany..... i..... jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie 21 wieku, musisz wiedzieć, że network biznesowy uległ zasadniczym zmianom.

W każdej grupie społecznościowej znajdzie się kilku "przegranych". To znaczy, ludzi, którzy tego nie rozumieją, i tak naprawdę denerwują innych, tych..... którzy to rozumieją. Możesz im zaofiarować pewną możliwość, a oni nie potrafią przeliczyć tego na korzyści, nie zbudują relacji i..... nie przekarzą rekomendacji. Oni nigdy nie przyniosą ci dobrego polecenia. Są dla ciebie zbyteczni.

Mistrzowie networku i budowania relacji, jak napisał o nich Malcolm Gladwell, to "łącznicy". To ludzie, którzy ciągle szukają moliwości aby połączyć kolegów lub koleżanki, dac polecenia i rekomendacje. I takimi ludźmi chcesz sie otaczać.

Aby zbudować silną grupę rekomendacji, należy zebrać przy sobie takich ludzi, którzy rozumieją networking i chcą być jego częścią.To główni gracze twej sieci, ludzie zktórymi chcesz przebywac i iść dalej i wyżej.

Aby stać się silnym networkerem, potrzebujesz dać sobie czas, wiedzieć, kogo chcesz spotkać i co będziesz robić dalej, jak już ich poznasz. Nie myśl wąskolinijnie. Daj każdemu szansę. Czasem może się okazać, że twoim najlepszym partnerem rekomendacji jest ktoś, kto na początku wydawał się nieodpowiednim kandydatem.

"Łącznicy", są wszędzie. Zapoznaj się, a potem zobaczysz co z tego wyniknie.Zainteresuj się nimi. Słuchaj.

Dwie najwazniejsze zmiany jakie zaszły to:
1. Największa sugestia to : Koncenturj się na tworzeniu relacji, nie samym sobie.Pytaj o mozliwe kontakty, poznaj ich, interesuj sie nimi i szukaj mozliwości pomocy im.
2. Kontroluj swoje działanie na spotkaniach networkowych, szczególnie jeśli chodzi o wozytówki. Zawsze zbierz jak najwięcej , następnie dokonaj tzw: "Follow UP", czyli skontaktuj się i umów na spotkanie.

FAKT: Ludzie podejmujący decyzje w firmie, robią interesy z ludźmi, których lubią, znają i do których mają zaufanie.
Oni nigdy nie będą mogli cie polubieć, zaufać tobie, jeśli cię nie poznają bliżej.

Temat: BNI

Jak dla mnie dużą zależy od doboru osób w zespole. Ostatnio dużo dowiedziałem się o tym, kto może dołączyć do BNI, z artykułu pod linkiem https://adstalk.pl/czym-jest-bni-kto-moze-dolaczyc-do-bni/ i szczerze polecam lekturę, ponieważ wytłumaczono tam też zasady działania. Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Serdecznie zapraszam na jut...




Wyślij zaproszenie do