Roma
Barańska
Marketing manager >>
Showroom4.biz
Temat: Metadeterminanty
Na zamówienie jednego ze znanych wydawnictw biznesowych Marek Wojciechowski kończy właśnie pisanie książki - Metadeterminanty|Co i dlaczego sprawia, że Klienci kupują?O samych metadeterminantach Marek wielokrotnie pisał na swoim blogu, wskazując ich kluczową rolę w definiowaniu potrzeb, pragnień, planów ale i celów Klienta - oraz we właściwym kreowaniu relacji z nim, tak by były one efektywne, trwałe i zyskowne.
W swojej książce rozwinie temat ilustrując go wieloma interesującymi jak sądzę case study oraz proponując ciekawe, wiele mówiące symulacje, które każdy będzie mógł przeprowadzić w ramach swojej, codziennej, sprzedażowej pracy.
Wszystkie osoby, które chcą poznać temat - metadeterminant w sprzedaży - bliżej, zapraszam do lektury fragmentów książki.
>> Szczegóły znajdziesz tutaj