Marcin Nowak

Marcin Nowak Handel B2B

Temat: Seminarium „Jak rynek wirtualny przekuć w rynek realny? -...

Seminarium „Jak rynek wirtualny przekuć w rynek realny? - E-commerce w Chinach”

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. 18 listopada 2013

W trakcie seminarium można będzie zapoznać się z rynkiem e-commerce w Chinach, różnice między Internetem chińskim a zachodnim oraz sposobami promocji przedsiębiorstw w chińskim Internecie. Zostaną również omówione potencjalne korzyści, jakie może osiągnąć polski przedsiębiorca dzięki działaniom marketingowym w chińskim Internecie.

Program seminarium składa się z trzech segmentów: „Jak wykorzystać sprzedaż online w Chinach?”, w którym omówione zostaną sposoby i platformy sprzedaży online, „Jak opracować strategię sprzedaży online w Chinach?”, gdzie przedstawione zostaną potencjalne zagrożenia w Chińskim e-commerce oraz „Jak opracować solidną strategię e-marketingu Chinach?” który wskaże najlepszą drogę do sukcesu na chińskim rynku e-commerce.

http://www.paiz.gov.pl/20131118/rynek_ecommerce_w_chinach