Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Dlaczego MLM?

Taka refleksja po Dniach Kobiet i prezentacjach produktowych.

Czy po prezentacji naszego planu nie powinniśmy pytać prospekta:
-Dla czego chcesz przystąpić do naszego MLM-u?(Cel)
-Dlaczego decydujesz się współpracować właśnie z nami?(Grupa)
-W jaki sposób wykorzystując dostępne narzędzia zamierzasz osiągnąć swój cel?(Współpraca)

Czy zadając te pytania na samym początku, unikniemy pomyłek, frustracji i zbędnych członków?
Nie każdy nadaje się do prowadzenia biznesu, trenerstwa, pokazów czy występów przed publicznością.
A jednak każdy myje się i sprząta, używa telefonu komórkowego, internetu,panie się malują.
Każdy może być klientem, nie każdy Prosumentem.

Odwracając sposób rekrutacji, czy nie wprowadzimy wstępnej selekcji?
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Bogusław Zabiegliński:
Nie każdy nadaje się do prowadzenia biznesu, trenerstwa, pokazów czy występów przed publicznością.
Hmm?
Witaj Boguś:)
Zgadzam się z Tobą w stu procentach, że każdy z nas jest Klientem RP.
- Zgadzam się też z Tobą w stu procentach, że każdy z nas jest konsumentem. ".../myje się i sprząta, używa telefonu komórkowego, internetu, panie się malują.....?

Boguś:)
Myślę sobie jednak , że w nawiązaniu do Twoich słów, że "Nie każdy nadaje się do prowadzenia biznesu, trenerstwa, pokazów czy występów przed publicznością." to wydaje mi się (może Ciebie nie rozumiem, albo nie mam racji), że mówiąc "Odwracając sposób rekrutacji, czy nie wprowadzimy wstępnej selekcji?" siłą rzeczy sam stwierdzasz, że nie każdy "się nadaje".
- Innymi słowy, jak powiedział kiedyś Henry Ford – „Jeśli myślisz, że ci się uda lub jeśli myślisz, że ci się nie uda, w obu przypadkach masz rację.”

Nie lubię tego słowa "nigdy", ale jeśli nie spróbujesz, to nigdy się nie dowiesz, że potrafisz i że się nadajesz. :)
- Każdy się "nadaje", tylko nie każdy o tym wie.
- Biznesmenem może być Każdy, tylko o ile nie każdy może (nie pozwala wykonywany zawód), to nie każdy chce!

Pozdrawiam Wszystkich
Tadeusz:)Tadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 26.03.12 o godzinie 10:43
Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:

>
- Każdy się "nadaje", tylko nie każdy o tym wie.
- Biznesmenem może być Każdy, tylko o ile nie każdy może (nie pozwala wykonywany zawód), to nie każdy chce!
Tadziu My już dawno płyniemy na jednej fali, My chcemy!!!, a większość potrzebuje ale czy chce???
Nebałdzo;))
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Bogusław Zabiegliński:
Tadeusz Orlenko:

>
- Każdy się "nadaje", tylko nie każdy o tym wie.
- Biznesmenem może być Każdy, tylko o ile nie każdy może (nie pozwala wykonywany zawód), to nie każdy chce!
Tadziu My już dawno płyniemy na jednej fali, My chcemy!!!, a większość potrzebuje ale czy chce???
Nebałdzo;))
No tak :)
Boguś:)
Chęć zdobywania osobistej wielkości jest naturalnym dążeniem każdego człowieka, a ponieważ to pragnienie jest podświadome, nie zawsze dociera do naszej świadomości.
- Bywa też i tak, że wielu nigdy się o nim nie dowiaduje.
- ”Niektórzy całe swoje rzycie chodzą na ryby i nie wiedzą, że to nie ryb szukają”
Pozdrawiam
Tadeusz :)
Ps. Ja teraz siedzę i zastanawiam się ”JAK” przedstawić projekt w którym można generować dochody przy założeniu, że niczego nie sprzedajemy?
- ”JAK” ze swoich codziennych zakupów uczynić swój mini kapitał obrotowy?
Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:

- ”JAK” ze swoich codziennych zakupów uczynić swój mini kapitał obrotowy?
tylko nie mów głośno że ludzie w grupie się nie myją i śmierdzą:(
mało mnie nie zlinczowali;((
a obrót dalej "0":((
To po co się zapisywali:((
Mariusz Rataj

Mariusz Rataj Manager/Sprzedaż W
poszukiwaniu...

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:
Ps. Ja teraz siedzę i zastanawiam się ”JAK” przedstawić projekt w którym można generować dochody przy założeniu, że niczego nie sprzedajemy?
- ”JAK” ze swoich codziennych zakupów uczynić swój mini kapitał obrotowy?

To bardzo proste, trzeba przetrzeć oczy i nie przepłacać kilkukrotnie za swoje produkty i tak jak Boguś, kupować je w realnej cenie i nie dorabiać ideologi do płynu do prania bo jego funkcja jest spełniona gdy cena nie z kosmosu :)
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Mariusz Rataj:
To bardzo proste, trzeba przetrzeć oczy i nie przepłacać kilkukrotnie za swoje produkty i tak jak Boguś, kupować je w realnej cenie i nie dorabiać ideologi do płynu do prania bo jego funkcja jest spełniona gdy cena nie z kosmosu :)
Hmm:)
A powiedz mi Mariuszu co Ty masz na myśli mówiąc o "nieprzepłacaniu za produkty"? i co to są "ceny realne"?
Pozdrawiam
Tadeusz :)
Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:
Mariusz Rataj:
"nieprzepłacaniu za produkty"?
"ceny realne"?
Pozdrawiam
>
ajć nie przekonujcie mi się tu do swoich produktów:) Tylko wspólnie radźcie co zrobić by w naszych grupach ludzie zaczęli się myć.:))
Bo Pieniądze z FM-a czy Amway-a to każdy by chciał, a po mydło gania do ..........(za resztę mi nie płacą:))
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Bogusław Zabiegliński:
ajć nie przekonujcie mi się tu do swoich produktów:) Tylko wspólnie radźcie co zrobić by w naszych grupach ludzie zaczęli się myć.:))
Bo Pieniądze z FM-a czy Amway-a to każdy by chciał, a po mydło gania do ..........(za resztę mi nie płacą:))
No tak :)
I takim oto sposobem nie dowiedziałem się, skąd się biorą i co to są "ceny realne".

Boguś :)
Ani przez moment nie przyszło mi do głowy na "pokazywanie swoich produktów", a już na pewno nie na Twojej grupie.
- A w nawiązaniu do tego o czym Ty mówisz: [i]..../a po mydło gania do (chyba) innych sklepów/......"[/b], to Nie wiem czy się ze mną zgodzisz, ale wydaje mi się, że jest to typowe zachowanie się przeciętnego konsumenta, który zawsze płaci 100%.
Pozdrawiam
Tadeusz :)
Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:

jest to typowe zachowanie się przeciętnego konsumenta, który zawsze płaci 100%.
>
To po kie licho my mu pokazujemy plan, dostarczamy B.Quaina czy D.Faillę?
Po co mu ta wiedza skoro nie zamierza z niej korzystać?
Jak odróżnić ignorantów od głupców?
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Bogusław Zabiegliński:
Tadeusz Orlenko:

jest to typowe zachowanie się przeciętnego konsumenta, który zawsze płaci 100%.
>
To po kie licho my mu pokazujemy plan, dostarczamy B.Quaina czy D.Faillę?
Po co mu ta wiedza skoro nie zamierza z niej korzystać?
Jak odróżnić ignorantów od głupców?
Witaj Boguś:)
Nie wiem kto jest ignorantem, a kto głupcem, ale wiem, że brak wiedzy zawsze prowadzi do ignorancji.
Ignoranci byli, są i będą najbardziej gwałtowni.

- DLACZEGO tak się dzieje?
- PONIEWAŻ jak powiedział kiedyś Lew Tołstoj – "Wiedza uczy pokory człowieka wielkiego, dziwi przeciętnego a nadyma małego", a Hermann Hesse dodał – ”Wiedza, którą próbuje przekazywać mędrzec, brzmi zawsze jak głupota.

I dlatego może zabrzmi to troszeczkę subiektywnie, ale ja pozwolę się wykluczyć z tego, że (może?) powinniśmy „rozróżniać ignorantów od głupców” i swoją wiedzę przekazywać tylko komuś ......? no właśnie – tylko komu?
- Owszem, chętnie prezentuję teorię Dr Billa Quaina z którą się utożsamiam w stu procentach i wcale nie rzadko przedstawiam również nowe możliwości jakie wynikają z teorii bycia Prosumentem a są fizycznie dostępne na naszym rynku, ale używając Twojej Boguś nomenklatury, to uważam, że każdy ma prawo ” po mydło ganiać” do każdego sklepu, gdzie Jego zdaniem są ”ceny realne”.
Pozdrawiam
Tadeusz :)
Ps. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem, jeśli jednak tak się stało – PRZEPRASZAM.Tadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 12:44
Mariusz Rataj

Mariusz Rataj Manager/Sprzedaż W
poszukiwaniu...

Temat: Dlaczego MLM?

Tadeusz Orlenko:
Hmm:)
A powiedz mi Mariuszu co Ty masz na myśli mówiąc o "nieprzepłacaniu za produkty"? i co to są "ceny realne"?
Pozdrawiam
Tadeusz :)

Jak to co, proste dopasowanie centy towaru do danego rynku.
Od samego początku Amway przesadził z cenami produktów.
Proponuję sprawdzić ceny w UK o Korei nie wspomnę.

Tylko proszę nie pisać o jakości, że musi mieć cenę owszem ale bez przesady.
Przecież takiej samej jakości produkty są sprzedawane w UK a tam w przeliczeniu na PLN są tańsze niż w PL, nie wspominając potfelu brytyjczyków - to mam na myśli pisząc realne ceny.

Bogusław Zabiegliński:
Tadeusz Orlenko:
Mariusz Rataj:
"nieprzepłacaniu za produkty"?
"ceny realne"?
Pozdrawiam
>
ajć nie przekonujcie mi się tu do swoich produktów:) Tylko wspólnie radźcie co zrobić by w naszych grupach ludzie zaczęli się myć.:))

Tu nie chodzi o przekonanie do produktów, a do samego systemu.
Owszem produkt nie może być kiepskiej jakości bo przecież nie chcemy komuś proponować aby zmienił sklep i korzystał z kiepskich produktów, to jedno. Nie można jednak wciskać komuś kitu i dorabiać ideologii aby przekonać kogoś do kupowania płynu do prania za 70 pln!
Bo Pieniądze z FM-a czy Amway-a to każdy by chciał, a po mydło gania do ..........(za resztę mi nie płacą:))

Po prostu człowieczek nie zakumał systemu i będzie nadal kupował mydło w "obcej" sieci. Nie ma sensu przekonywać bo to nic nie da...Mariusz Rataj edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 16:34
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Dlaczego MLM?

Mariusz Rataj:
Tylko proszę nie pisać o jakości,
:)
”I nikt mnie nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne”Tadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 30.03.12 o godzinie 08:15



Wyślij zaproszenie do