Grzegorz
Guździk
specjalista ds bhp,
instruktor karatrate
Grażyna
T.
specjalista d/s
bhp,pasjonatka magii
roślin - zapraszam
d...
Temat: Co wy na to
zgadzam sie z toba,ale nie mamy na to wpływu,porobiło sie pełno ''pseudo bhp-owców'',którzy robia nam zła robote. Pocieszajace jest,ze przy pierwszej kotnroli wyjdzie jakosc tych usług i pracodawcy bedą poszukiwac wtedy fachowców.Nie raz pracodawca jak usłyszał cene,powiedział,ze dziekuje,poszuka tańszego bhp-wca..no cóż szerokie drogi...Osobiscie moge sobie pozwolic na to,ze nie schodze ze swoich ustalonych stawek i trzymam sie swoich zasad.
Przez to,ze nie ma w naszej ''druzynie'' jednosci,nie którzy pracodawcy traktuje nas tak a nie inaczej..
Grzegorz
Guździk
specjalista ds bhp,
instruktor karatrate
Temat: Co wy na to
Grażynko ale Wrocław to nie Zawiercie. Tu jest bardzo biedniekonto usunięte
Temat: Co wy na to
No cóż, na tym polega wolny rynek, że nie ma cen ustalanych odgórnie, więc skoro nie da się walczyć z takimi "bhpowcami" ceną, trzeba iść na jakość.Ja nie narzekam na lojalność swoich klientów (nie wszystkich oczywiście;), zresztą sami czasem mówią, że ktoś im proponował niższe ceny, ale odmówili bo są zadowoleni. Trzeba o tylko o klienta dbać, nie ograniczać się ślepo do spraw związanych tylko z bhp, a klient będzie zadowolony ;)
Grzegorz
Guździk
specjalista ds bhp,
instruktor karatrate
Temat: Co wy na to
Łukasz to prawda co mówisz ,że o klienta trzeba dbać. Łukasz nie mów ,że jak zadzwony ci gość z drugiego końca polski np Suwałki, który ma do przeszkolenia 3 osobosoby za 10zł odosoby się na to godziszGrzegorz Guździk edytował(a) ten post dnia 27.02.11 o godzinie 13:52konto usunięte
Temat: Co wy na to
No bez przesady, bądź co bądź prowadząc firmę nastawiamy się na zyski, więc zdrowy rozsądek przy tym zachować trzeba. Tylko, że no cóż - skoro niektórzy tak schodzą z ceną (nie wiem zresztą na jakiej zasadzie, mnie by się nie opłacało robić szkolenia za np. 10zł, w końcu muszę dojechać do klienta, wydrukować trochę papierów, dać jakieś materiały itp., gdzie tu zysk?), to trzeba się nastawić na jakość obsługi, zaoferować coś dodatkowo, czy po prostu od czasu do czasu wyjść z klientem na piwo ;)Jednym słowem, trzeba działać ;)
Podobne tematy
-
Wiadomości literackie » J.K. Rowling zastanawia się nad kolejną częścią przygód... -
-
Druk » ‹ ogłoszenia › Oferty — sprzęt używany -
-
LUKSUS LUXUS » Lancôme Absolue L’Extrait -
-
Karierait praca w branży IT » Zlecenie dla specjalistów ds. dokumentacji technicznej /... -
-
TOP FRYZJERZY » We are seeking a professional hairstylist to our L’Oreal... -
-
Barcelona » Sant Sadurní d’Anoia -
-
Gospodarka przestrzenna » Planuj z GIS’em będzie szybciej – jak skutecznie... -
-
Szkolenia w całej Polsce » SZKOLENIE pt.: Profilaktyka oraz Terapia... -
-
Druk » ‹ informacje › Literatura (książki) -
-
Druk » ‹ informacje › Pomocnik -
Następna dyskusja: