Magdalena K.

Magdalena K. Lubię to co robię,
robię to co lubię...

Temat: Orange - aktywacja numeru bez naszej zgody (Firma)

Witam

Mój chłopak ma 4 numery w Orange (Firma). Partner Firmy Orange świadczący dla nich usługi zgłosił się do nas, po rozmowie z przedstawicielem podpisalismy umowe o kontynuacji abonamentów, rozmawialismy o dodatkowym numerze. Przedstawiciel przez dłuższy czas nie chciał się z nami skontaktować, dlatego nie podjelismy żadnych kroków jeżeli chodzi o nowy numer (ignorował nas to my póxniej jego też). Mija miesiąc i...nowy numer aktywowano, dołaczono do FV. Karty SIM na oczy nie widzielismy, żadnej dokumentacji nie podpisywaliśmy, pieczatka tez nie istnieje na papierku. Od 4 miesięcy piszemy pisma do Orange, wysylamy droga papierkową, e-meilową, dzwonimy. Ostatnia odpowiedź z Orange " Nie możemy sie skontaktować z przedstawicielem". CZas leci a my rachunki za numer widmo płacimy. Co możemy zrobić aby przyspieszyć ta dziwną sytuacje i jakie mamy prawa???

konto usunięte

Temat: Orange - aktywacja numeru bez naszej zgody (Firma)

Podstawowe pytanie czy "papierki" którymi wymieniacie się z Orange mają formę reklamacji i czy jako odpowiedź na postępowanie reklamacyjne zostałe Wam udzielona odpowiedź??
Magdalena K.

Magdalena K. Lubię to co robię,
robię to co lubię...

Temat: Orange - aktywacja numeru bez naszej zgody (Firma)

Piotr M.:
Podstawowe pytanie czy "papierki" którymi wymieniacie się z Orange mają formę reklamacji i czy jako odpowiedź na postępowanie reklamacyjne zostałe Wam udzielona odpowiedź??


Tak, forma reklamacji, opisanie sytuacji, że to nie my aktywowaliśmy numer. Robilismy wszystko zgodnie z instrukcjami udzielanymi telefonicznie, jedyne pismo które dostalismy zOrange to "przyjelismy reklamacje, sprawa jest rozpatrywana". Informacje o tym, że Orange nie może się skontaktować z owym przedstawicielem, który załatwiał wszystko z nami dostalismy telefonicznie po wywołaniu awantruy na dziale obsługi klienta, że tyle to czasu wszystko trwa. I znów cisza...Jeżeli był jakis numer nowy aktywowany to TYLKO w formie podrobienia dokumnetów/pieczatki etc. My nie wiemy kto go aktywował, ale Orange zapewne wie, ponieważ na każdej aktywacji musi być nazwisko sprzedawcy(osoby aktywującej numer)...

Temat: Orange - aktywacja numeru bez naszej zgody (Firma)

Jeśli jesteście pewni że nie podpisaliście umowy na nowy numer to odeślijcie skreśloną fakturę z pismem odrzucającym roszczenie i opisem sytuacji.

konto usunięte

Temat: Orange - aktywacja numeru bez naszej zgody (Firma)

Magdalena Słupianek:
Tak, forma reklamacji, opisanie sytuacji, że to nie my aktywowaliśmy numer. Robilismy wszystko zgodnie z instrukcjami udzielanymi telefonicznie, jedyne pismo które dostalismy zOrange to "przyjelismy reklamacje, sprawa jest rozpatrywana". Informacje o tym, że Orange nie może się skontaktować z owym przedstawicielem, który załatwiał wszystko z nami dostalismy telefonicznie po wywołaniu awantruy na dziale obsługi klienta, że tyle to czasu wszystko trwa. I znów cisza...Jeżeli był jakis numer nowy aktywowany to TYLKO w formie podrobienia dokumnetów/pieczatki etc. My nie wiemy kto go aktywował, ale Orange zapewne wie, ponieważ na każdej aktywacji musi być nazwisko sprzedawcy(osoby aktywującej numer)...

Jeśli dostaliście od Orange potwierdzenia przyjęcia reklamacji wraz z datą otrzymania to jeśli nie dostaliście odpowiedzi w przeciągu 30 dni od dnia złożenia to uznaje się ją za uznaną na Waszą korzyść.

Odmowę uznania reklamacji Orange powinno do Was przesłać listem poleconym. Jeśli takowej odpowiedzi nie dostaliście to należy wystosować do Orange pismo (wezwanie) do wywiązania się z roszczeń które wskazaliście w piśmie reklamacyjnym.

Jeśli to nie pomoże złóżcie skargę do UKE, które pomimo tego że nie jesteście konsumentem w rozumieniu Ustawy, to przedsiębiorcom posiadającym status Abonenta z Operatorem też pomaga.

Następna dyskusja:

Zmiana przedszkola bez zgod...




Wyślij zaproszenie do