Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Stanowisko Product Managera

Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera (CLM, e-detailing,aplikacje mobilne, eCME
Polecam ciekawy arykuł:
stanowisko marzen-product manager http://www.oinpharma.pl/wp-content/uploads/2011/03/sta... ...i szkolenie

Obrazek

Celem szkolenia jest zapoznanie się z kilkoma najważniejszymi narzędziami i rozwiązaniami z obszaru e-marketingu farmaceutycznego oraz procesem ich wdrożenia i stosowania w pracy Product Managera.

Szkolenie pozwoli uczestnikom odnaleźć się w gąszczu nowych pojęć, rozwiązań, wdrożeń, pomoże zrozumieć ich znaczenie i korzyści oraz pokaże jak z tych nowoczesnych rozwiązań wybierać te optymalne dla produktu, na co zwrócić uwagę podczas ich implementacji. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się m.in. z następującymi tematami:
• e-detailing - jak bardzo nowatorski może być e-detailing i jakie formy przybierać, korzyści z zastosowania e-detailingu w promocji produktu, przykłady z Polski i ze świata
• CLM, aplikacje mobilne - czym jest Closed Loop Marketing, aspekty sprzedażowe, marketingowe i technologiczne wdrożenia rozwiązań z obszaru CLM, wizyty z tabletem, case studies
• eCME - szkolenia on-line dla lekarzy, polskie uwarunkowania, proces uzyskiwania punktów edukacyjnych, wymagania, możliwości
• streaming on-line, wideocasty, animacje, czaty on-line, ebooki, komunikacja, interakcja w internecie, etc.
• Content Marketing, Social Media, marketing wyszukiwarek, pozycjonowanie i wiele innych pojęć i rozwiązań, których poznanie pozwoli na swobodne korzystanie z usług dostawców
• planowanie działań z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi; analiza, planowanie i wdrażanie działań w internecie w zależności od produktu
• efektywne wykorzystanie raportów i informacji, bieżące dane, zastosowanie nowych metod do sprawnego zarządzania produktem
Trener: Anna Jaworska-Roguska, Dyrektor ds. Sprzedaży, NextWeb Ventures
Z branżą farmaceutyczną związana od 2001 roku, obecnie realizuje się w obszarze mediów medycznych dla pacjentów. Doświadczenie farmamarketingowe i trenerskie zdobywała m.in. w Dendrite/Cegedim, Esculap.pl, Active Pharma, NextWeb Ventures. Prowadziła przez kilka lat szkolenia i wykłady dla lekarzy na temat internetu, nowych metod komunikacji, dotacji na prowadzenie praktyki lekarskiej, marketingu gabinetu lekarza, aspektów prawa medycznego, etc. Jako konsultant z ramienia esculap.pl była odpowiedzialna za aspekty prawne związane z cyklami szkoleń i ich rejestracją w NIL. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu, zarządzała portfoliem innowacyjnych produktów (CLM, e-detailing, media internetowe, eCME, etc.) i sprzedażą do firm farmaceutycznych, a także aktywnie uczestniczyła we wdrożeniach nowoczesnych rozwiązań w branży farmaceutycznej. Entuzjastka ciekawych rozwiązań e-marketingowych dla farmacji i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie.
Termin:
16-17 KWIECIEŃ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1600 PLN netto

obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/