Marta Wachowska

Marta Wachowska Zamieniam
satysfakcję w
lojalność

Temat: Work Express ponownie laureatem certyfikatu Firma...

Już po raz drugi, 12 listopada, odebraliśmy laur firmy Przyjaznej Klientowi przyznawany przez Obserwatorium Zarządzania - a tak naprawdę przez wszystkich naszych Klientów.
To dzięki nim możemy się poszczycić tym tytułem, ponieważ godło jest przyznawane na podstawie pozytywnych doświadczeń i badań opinii Klientów.

Work Express posiada w oczach klientów wizerunek solidnej firmy. Klienci postrzegają Work Express jako firmę godną zaufania (91%) oraz deklarują zadowolenie z oferowanych usług (84%) W tym roku Klienci ocenili nas wyżej niż w 2011 o czym świadczy wzrost indeksu FPK do poziomu 89% (2011 - 83).

Również liczebna przewaga głosów pozytywnych nad negatywnymi sprawia, że siła rekomendacji osób zadowolonych z Work Express przewyższa siłę komunikatów niezadowolonych klientów.

Indeks NRI (Net Recommendation Index) w tym roku wyniósł 1,3, a więc powyżej jedności, gdzie jedność oznacza zrównanie siły pozytywnych i negatywnych głosów dotyczących oceny firmy. Cieszy nas to bardzo, szczególnie, że w 2011 wskaźnik NRI był poniżej jedności (NRI 2011 – 0,9).

Bardzo dziękujemy naszym Klientom za pozytywne recenzje a wszystkim naszym pracownikom stałym i tymczasowym za zaangażowanie i wysoką jakość obsługi.