Tomasz Gardian

Tomasz Gardian IT - HR - Sprzedaż

Temat: Dopasuj konferencję do swoich potrzeb

Witajcie,

planuję zorganizować konferencję dla ludzi zajmujących się zawodowo sprzedażą i marketingiem (menedżerowie, specjaliści). Kilka pomysłów jest, jednak kto pyta nie błądzi ;-)

Co miałoby się pojawić na takiej konferencji, żebyście na nią przyjechali?
Albo pytając inaczej - jakie potrzeby chcielibyście na niej zrealizować?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Jacek Makowski

Jacek Makowski Menedżer Sprzedaży,
DrSprzedaz.pl

Temat: Dopasuj konferencję do swoich potrzeb

Pytanie czy jest to konferencja dla ludzi, którzy sami sprzedają czy przede wszystkim zarządzają sprzedażą. Może dwa równoległe bloki? Wtedy może przyjechać i szef sprzedaży i np. KAM albo nawet wybrany sprzedawca (np. najlepszy)?

Żebym przyjechał, musiałbym dostać zapowiedź tego, że konferencja pomoże mi rozwiązać konkretne problemy sprzedażowe - np. znajdę odpowiedź na pytanie jak poprowadzić dobre spotkania z zespołem sprzedażowym albo jak szkolić sprzedawców
Tomasz Gardian

Tomasz Gardian IT - HR - Sprzedaż

Temat: Dopasuj konferencję do swoich potrzeb

Rzeczywiście myśleliśmy przede wszystkim o zarządzających sprzedażą (ale nie tylko). Pomysł dwóch równoległych bloków dla tych dwóch grup docelowych jest bardzo ciekawy - spróbujemy go wprowadzić. Dziękuję także za propozycje tematów. Zamierzamy skorzystać z formy prowadzenia konferencji, która umożliwi uczestnikom bardzo elastyczny wybór tematów. Myślę, że zgłosimy również te które zaproponowałeś.

Jeszcze raz dziękuję.

Może ktoś jeszcze ma jakieś zapotrzebowanie na konkretne tematy?
Tomasz Gardian

Tomasz Gardian IT - HR - Sprzedaż

Temat: Dopasuj konferencję do swoich potrzeb

Program konferencji jest już ustalony. Skupiliśmy się na tym czego potrzeba sprzedaży, czyli - kontaktach biznesowych, na praktycznych rozwiązaniach wspomagających sprzedaż i równocześnie dopasowanych do branży. Postawiliśmy też na umiejętność przydatną w sprzedaży i zarządzaniu - prowadzeniu negocjacji.

Program wygląda więc następująco:
- Sesja networkingowa dla uczestników konferencji.
- Warsztat (w nowoczesnej formie Open Space Technology) który pozwala ludziom szukać rozwiązania dowolnego problemu związanego ze sprzedażą. Nad rozwiązaniami pracuje się w grupie ekspertów/praktyków.
- Turniej negocjacyjny gdzie po każdej rundzie będzie dawany feedback i wskazówki jak negocjować lepiej. To możliwość podnoszenia swoich umiejętności negocjacyjnych w interesującej i zarazem przyjemnej formie. Skądinąd jest to też okazja do zawarcia kilku znajomości :-)

Zainteresowanych udziałem zapraszam na stronę Forum Sprzedaży i Marketingu w Katowicach http://sprzedazmarketing.pl

Termin to 6 czerwca 2014 - czyli niedługo.

Równoległe sesje skierowane do menedżerów i przedstawicieli handlowych prawdopodobnie zorganizujemy już na II edycji Forum. Dziękuję za pomysł.

Następna dyskusja:

Zaproszenie na konferencję




Wyślij zaproszenie do