Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Pozostały 2 wolne miejsca na sobotnie szkolenie "Oczaruj...

Oczaruj klienta

prowadzenie: Justyna Moreń


Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie handlowej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.
Niezależnie od tego czy pracujesz jako telemarketer, stacjonarnie, jeździsz do klienta czy też zajmujesz się prezentacjami produktowymi przed większą grupą osób, Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś wieloletnim doświadczonym sprzedawcą z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.
DLA KOGO

Dla obecnych i przyszłych sprzedawców, którzy mają do czynienia z klientem indywidualnym oraz grupowym. Szkolenie skierowane jest do telemarketerów, prezenterów oraz osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią.
KORZYŚCI DLA CIEBIE

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.

o Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem

o Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz

o Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia

o Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą

o Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat

o Skorzystasz z cateringu

o Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.
GDZIE, KIEDY, ILE?



Czas i miejsce: Łódź, 21 kwiecień 2012 (sobota) w godzinach 10.00-18.00

Inwestycja 50 zł

Minimalna liczba uczestników: 10

Zapisy poprzez: formularz zgłoszeniowy lub telefonicznie: 605-847-170, zgłoszenia przyjmujemy do 14.04.2012 r. Informacja o dokładnym miejscu szkolenia zostanie wysłana zainteresowanym mailowo.


PROGRAM SZKOLENIATematyka Czas trwania

1. Wstęp- Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia
45 minut

2. Czym jest sprzedaż, czyli zdrowe podejście do klienta
1 h

3. Moja koncepcja siebie w sprzedaży
1 h

4. Badanie potrzeb klienta- zadawanie pytań, słowa- klucze
2,5 h

5. Praca z trudnym klientem - typy osobowości, sposoby reagowania
2,5 h

6. Podsumowanie szkolenia
15 minut

Razem:
8 h