Łukasz Zjawiński

Łukasz Zjawiński Founder & CEO @
TechMine

Temat: jak uświadomić niektórym klientom że za dobry produkt...

Zapewne podczas rozmów handlowych spotykacie się z argumentami (albo sami je stosujecie jako klienci?) typu "dlaczego pan chce za to 10000zł kiedy firma abc albo student xyz mówi że zrobi to za 1000zł" ?

Czy to kwestia niskiej świadomości odnośnie jakości/gwarancji/obsługi/itd czy czegoś jeszcze ?
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: jak uświadomić niektórym klientom że za dobry produkt...

Proponuje przeczytać książkę Handlowanie to gra wydawnictwa OnePress. Mają tam rady na Twoje pytania :)

Przykłady:
- podkreślać niezwykłą jakość produktu,
- funkcjonalność,
- lepszy support...

Ty powinieneś wiedzieć najlepiej jakich argumentów używać, ponieważ prawdopodobnie wiesz dlaczego ten produkt tyle kosztuje.
Łukasz Zjawiński

Łukasz Zjawiński Founder & CEO @
TechMine

Temat: jak uświadomić niektórym klientom że za dobry produkt...

Jakub P.:
Proponuje przeczytać książkę Handlowanie to gra wydawnictwa OnePress. Mają tam rady na Twoje pytania :)

Przykłady:
- podkreślać niezwykłą jakość produktu,
- funkcjonalność,
- lepszy support...

Ty powinieneś wiedzieć najlepiej jakich argumentów używać, ponieważ prawdopodobnie wiesz dlaczego ten produkt tyle kosztuje.

To o czym piszesz zawarłem w pytaniu "Czy to kwestia niskiej świadomości odnośnie jakości/gwarancji/obsługi/itd czy czegoś jeszcze ?"

W tym temacie chodzi mi raczej o kwestie (nie)świadomości rynkowej tego czym (nie)jest "dobry produkt". Gdy ktoś chce kupić samochód to nie pyta dlaczego ten mercedes nie kosztuje tyle co fiat a w tej branży owszem.
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: jak uświadomić niektórym klientom że za dobry produkt...

Moge Ci powiedzieć tylko jedno... każdy klient Ci będzie wmawiał, że produkt jest drogi, a może mieć świadomość, że tyle kosztuje bo jest poprostu dobry. Jest to pewnego rodzaju strategia kupującego, która ma spowodować, że obniżysz mu cenę.

Każdy rozsądny manager wie dlaczego dany produkt kosztuje X, a nie mniej. No chyba, że rozmawiasz z laikiem, który nie ma pojęcia o danej dziedzinie. To może się zdarzyć,że będzie on uważać Twoj produkt za drogi.

Namawiam na tą książkę, wyjaśni ona Twoje wątpliwości.



Wyślij zaproszenie do