Lucyna Lorińska

Lucyna Lorińska Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!

Temat: Już niedługo, coraz bliżej...

Sznowni Państwo,


Już 5 Listopada br. w warszawskim hotelu Radisson Blu odbędzie się kolejna,
IV edycja Kongresu Biznesu Spa "Poczuj Puls Spa" 2009.

Tegoroczna konferencja poświęcona będzie efektywnym strategiom
sprzedaży i marketingu w spa. W Polsce jest to wciąż jeszcze raczkujący biznes, dlatego do współpracy zaprosiliśmy światowego lidera w tej dziedzinie- Schletterer Spa Design http://www.schletterer.com/

Firma Schletterer Spa Design tworzy i realizuje unikalne koncepty
spa charakteryzujące się wysoką konkurencyjnością i rentownością. Oprócz koncepcji i projektowania Schletterer doradza inwestorom w zakresie zarządzania obiektami spa, wyposażenia, technologii, przygotowania strategii marketingowych i public relations.
Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się, dlaczego już ponad 1500 firm na czterech kontynentach zdecydowało się skorzystać z oferty tej firmy, której motto brzmi: "Na początku jest wizja, a na końcu- entuzjazm", zapraszamy do uczestnictwa w tym kameralnym spotkaniu.

Szczegółowy program dla profesjonalistów spa oraz kartę zgłoszeniową znajdą Państwo na stronie: http://www.concept.media.pl/core/generic.php?_PageID=2763.
Każdy uczestnik Konferencji otrzyma certyfikatpotwierdzający jego uczestnictwo!!!
W trosce o naszych uczestników, konferencja będzie tłumaczona na j.polski.

Na hasło "GOLDEN LINE" czekają na Państwa atrakcyjne zniżki!

___________________________________________________________________

U NAS DOWIECIE SIĘ PAŃSTWO, JAK:
• zwiększyć zyskowność Twojego Spa;
• generować najwyższe przychody i zyski;
• dotrzeć, zdobyć i przywiązać klienta do Twojego Spa;
• tworzyć kalkulacje cenowe, pakiety, oferty zabiegów by koszty były niewielkie a ich jakość wysoka;
• wpływać na tworzone przez dostawców oferty produktów.

DO UDZIAŁU W KONFERENCJI ZAPRASZAMY:
• właścicieli, dyrektorów, managerów spa
• revenue managerów hotelu (osoby zarządzające sprzedażą)
• kierowników recepcji
• inwestorów
• doradców biznesowych
___________________________________________________________________

Sponsorem wydarzenia jest firma AYALA
http://www.concept.media.pl/core/generic.php?_PageID=3168


Na wszystkie Państwa pytania odpowiedzą nasi konsultanci:
* Emilia Piechota: http://e.piechota@hotelprofit.pl tel.: 796 808 087
* Ola Niemczyk: http://a.niemczyk@hotelprofit.pl tel.: 796 909 011


Zapraszamy do uczestnictwa !!!
Wydawnictwo Concept Media- wydawca miesięcznika HOTEL PROFIT
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Już niedługo, coraz bliżej...


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

Następna dyskusja:

Future 4 Build coraz bliżej




Wyślij zaproszenie do