konto usunięte

Temat: KONFERENCJA - 26.09.2013 - Ubezpieczenia - Nowoczesne...

Firmy ubezpieczeniowe oraz finansowe często borykają się z problemami związanymi z niezadowoleniem klientów bądź nieefektywną pracą pracowników. Zazwyczaj jest to wynikiem nieodpowiedniej komunikacji w przedsiębiorstwie. Zadaniem zarządzających jest sprawić, by praca była efektywna a klienci zadowoleni. Pomocne w tym są nowoczesne rozwiązania IT, dzięki którym możemy już dziś usprawnić komunikację oraz sprzedaż w firmie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/ubezpieczeni...

Przyjdź, a dowiesz się co zrobić by:

-usprawnić komunikację oraz sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych,
-transakcje w firmie były bezpieczne,
-poprawić jakość obsługi klienta,
-podnieść standard pracy pracowników.

Zarejestruj się i spraw, by praca w Twoim zespole była efektywna i przyjemna!
[/b]Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/ubezpieczeni...[/b]

Proponowane zagadnienia tematyczne:

1. Komunikacja z klientem
-nowoczesne kanały kontaktu z klientem,
-social media w ubezpieczeniach
2. Komunikacja wewnętrzna
-zarządzanie komunikacją,
-obieg dokumentów
3. Systemy wspierające komunikację i sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych
-CRM,
-BI,
-Data Mining,
-Unified Communications,
-systemy lojalnościowe,
-systemy obiegu danych,
-bazy klientów,
-jakość danych,
-bezpieczeństwo
-Call/ Contact Center

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

Członków Zarządu, Dyrektorów, Kierowników, Agentów, Brokerów Managerów, Analityków, Project Managerów
z działów: Rozwoju, Sprzedaży, IT, Marketingu, Komunikacji, Projektów; Obsługi Klienta Korporacyjnego/Indywidualnego, Biura Prawnego, Bezpieczeństwa, Departamentu Kanałów Elektronicznych, Zarządzania Jakością Danych, Systemów i Aplikacji, Baz Danych, Operacyjnej
i Telefonicznej Obsługi Klienta, Sprzedaży Aktywnej i Rejestracji Szkód, Komunikacji Wewnętrznej, Controlingu, Windykacji i Rozliczeń, Handlu, Finansów, Rozwoju Sieci Sprzedaży, Call Center, Bancassurance, Wsparcia Sprzedaży, Komunikacji ATL i BTC, Klienta Indywidualnego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bezpieczeństwa Informacji, Programów Partnerskich, Rozwoju Sprzedaży, HR, Działu Personalnego, Biura Informatyki i Telekomunikacji.

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.