Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski GoldRoom.pl klub
zakupowy

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Dziś otrzymałem folder pocztą z T-mobile. Pozazdrościli Play`erom "Stanu darmowego" i sami w swojej ofercie dołączyli do nowych taryf.
Usługa “Zawsze biznes” Nielimitowane połączenia na numery T-Mobile w Polsce i na świecie abonament (netto) za usługę od 15zł do 30zł..dopiero w taryfie za 145zł netto “Zawsze biznes” jest bezpłatny =] Uważam, że oferta T-M jest nastawiona w znacznym stopniu na połączenia roamingowa, czytając folder T-M.
Mam rozumieć, że do cioci z Niemiec w końcu będę miał za darmo? W Niemczech jest T-M i czytając, że wewnątrz sieci, na świecie mam połączenia za darmo, to oznacza, że w końcu będzie połączenie zagraniczne za darmo.
Play wciąż jest czołowym graczem i T-M tego póki co nie zmieni, chociaż trochę namiesza ;)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Łukasz Dąbrowski:
chociaż trochę namiesza ;)


moim zdaniem wcale nie namiesza...jedynie firmy transportowe są ich...i tak było zawsze że biznes był podzielony...to się nie zmieni póki co...
państwówka i wielkie korpo głównie plus...orange z erą podzieleni między duże firmy...a my (Play) zabieramy powoli małe i średnie przedsiębiorstwa...
Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski GoldRoom.pl klub
zakupowy

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

mam pytanie odnośnie współpracy z Plusem, a Play'em. Jak długo Play będzie dzierżawił BTSy Plusa?
Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski GoldRoom.pl klub
zakupowy

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

i drugie pytanie.. Czy modemy internetowe mają simlocka? Chciałbym włożyć do super modemu Playa, kartę sim Ery, a do Kipskiego modemu Ery, kartę Plusa. Można tak?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Łukasz Dąbrowski:
i drugie pytanie.. Czy modemy internetowe mają simlocka? Chciałbym włożyć do super modemu Playa, kartę sim Ery, a do Kipskiego modemu Ery, kartę Plusa. Można tak?


wg regulaminu i cennika mają simlock.
ale nawet gdyby to można je usunąć, mój klient zdjął simlocka zdalnie kupując usługę allegro za 5 zl
Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski GoldRoom.pl klub
zakupowy

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Łukasz Dąbrowski:
mam pytanie odnośnie współpracy z Plusem, a Play'em. Jak długo Play będzie dzierżawił BTSy Plusa?
a jaka jest odp. na to pytanie?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Łukasz Dąbrowski:

a jaka jest odp. na to pytanie?


widzę po zdjęciu że wesoły z Ciebie gość :)
potwierdzasz to też zadając to pytanie ;)
Rafał Ogorzały

Rafał Ogorzały Autoryzowany doradca
Tel. 727 600 600

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Apropo BTS'ów - został podpisany aneks z ORANGE dodatkowo

http://blogplay.pl/2011/11/w-play-do-wyboru-az-trzy-si...
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Tak czy inaczej - lepsza nowa aktywacja w Play niż aneks w T-Mobile.

To moje motto, które chyba powinienem postawić sobie na biurku ;)
Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski GoldRoom.pl klub
zakupowy

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Rafał Ogorzały:
Apropo BTS'ów - został podpisany aneks z ORANGE dodatkowo

http://blogplay.pl/2011/11/w-play-do-wyboru-az-trzy-si...
zgadza się, tylko zanim orange będzie do wyboru, potrwa to z rok bo btsy trzeba do tego przystosować programowo.
Zresztą będzie tak, że jeżeli w trybie automatycznym nie połączy się kom z play, to wybierze plusa, a jak nie znajdzie plusa, to będzie łączył się z orange.
Krystian Miąsik

Krystian Miąsik UX, WWW & SM Auditor

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Z BTSami Oragne (co prawda nie w całym kraju) klienci Play mogą się już łączyć od ok roku...
Teraz właściwie zostało to tylko formalnie ujawnione

konto usunięte

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Krzysztof C.:
Tak czy inaczej - lepsza nowa aktywacja w Play niż aneks w T-Mobile.
Raczej tylko aneks T-M ma sens, bo za nowe aktywacje płaci się jak za zboże ...
Play daje dużo, ale coraz częściej słyszę głosy od ludzi zmieniających operatora, że daleko Playowi do T-Mobile ...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Łukasz Dąbrowski:
Rafał Ogorzały:
Apropo BTS'ów - został podpisany aneks z ORANGE dodatkowo

http://blogplay.pl/2011/11/w-play-do-wyboru-az-trzy-si...
zgadza się, tylko zanim orange będzie do wyboru, potrwa to z rok bo btsy trzeba do tego przystosować programowo.
:)

Ciekawe jest to co piszesz, zarówno to powyżej jak i poniżej...
A prawda jest taka, że upload i download oprogramowania do BTS może trwać kilka godzin, a nie kilka miesięcy. Poza tym pewne rzeczy są związane z aktualizacją na centrali a nie w samym nadajniku. :)
Zresztą będzie tak, że jeżeli w trybie automatycznym nie połączy się kom z play, to wybierze plusa, a jak nie znajdzie plusa, to będzie łączył się z orange.
A skąd wiesz o priorytetach? :)
Moim zdaniem dostajesz możliwość roamingu wewnętrznego. Łączysz się na takich samych zasadach jak w roamingu zagranicznym (czyli łapie najbliższą najmocniejszą stację).
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Krzysztof C.:
Tak czy inaczej - lepsza nowa aktywacja w Play niż aneks w T-Mobile.
Generalnie, fakt, że Plus, Orange i T-Mobile notuje pewien nieznaczny odpływ świadczy o tym że klienci oczekują róznych usług, zarówno pod względem wyrafinowania, jak i jakości, dostosowania do ich potrzeb.

A, jak to często powtarzam w temacie "bo ja mam tanio": "piniendze to nie wszystko"...
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Karol Z.:
Krzysztof C.:
Tak czy inaczej - lepsza nowa aktywacja w Play niż aneks w T-Mobile.
Generalnie, fakt, że Plus, Orange i T-Mobile notuje pewien nieznaczny odpływ świadczy o tym że klienci oczekują róznych usług, zarówno pod względem wyrafinowania, jak i jakości, dostosowania do ich potrzeb.

A, jak to często powtarzam w temacie "bo ja mam tanio": "piniendze to nie wszystko"...

7 milionów użytkowników na przestrzeni 4 lat trudno określić jako nieznaczny odpływ ;) Szczególnie gdy spojrzymy na przesycenie rynku wtedy i dziś. Wraz z tym przypływem do Play (na szczęście) wzrasta poziom i jakość obsługi, produktu, etc. Również dzięki transferom pracowników każdego możliwego szczebla z konkurencji. Sztandarowy przykład - przejście do Play człowieka odpowiedzialnego za BOK Ery.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Krzysztof C.:

7 milionów użytkowników na przestrzeni 4 lat trudno określić jako nieznaczny odpływ ;)
Doprecyzowując: 7 milionów klientów, którzy poszukują "lepszej opcji", bo dotychczasowe się nie sprawdziły. Natomiast najczęściej podnoszonym argumentem jest ten z ceną, czasem ważności konta pre-paid... Moim zdaniem to słuszne "przewietrzanie rynku". A znam takich, dla których cena nie gra aż tak dużej roli, ale są różne powody, dzięki którym ich dotychczasowy operator to jest lepsze rozwiązanie.
Szczególnie gdy spojrzymy na przesycenie rynku wtedy i dziś. Wraz z tym przypływem do Play (na szczęście) wzrasta poziom i jakość obsługi, produktu, etc.
No, można tak przyjąć, choć to nie do końca jest prawdą. :)
Również dzięki transferom pracowników każdego możliwego szczebla z konkurencji. Sztandarowy przykład - przejście do Play człowieka odpowiedzialnego za BOK Ery.
Generalnie, taka jest istota tej zabawy że w pewnym momencie następuje "zmiana koszulek". Specjalistów się w warzywniaku nie kupuje, na kilogramy, jest więc wielce prawdopodobne że dany człowiek wcześniej pracował u operatora z W3. (albo jest świeżo upieczonym absolwentem, ale jeśli wcześniej nie miał doświadczenia w branży to stanowi wielką, choć obiecującą, ale jednak niewiadomą).
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Patrzysz z wewnątrz czy z zewnątrz?
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Karol Z.:
No, można tak przyjąć, choć to nie do końca jest prawdą. :)

Dzisiaj pierwszy raz w życiu byłem w salonie TP/Orange i jeżeli ktoś twierdzi, że poziom obsługi, usług i rozwiązań w tej sieci przewyższa Play to po prostu robi sobie żarty.

Spędziłem w salonie 1,5 godziny przysłuchując się problemom klientów, byłem jedynym, który przyszedł podpisać umowę :)

- jeden facet wyjaśniał wciśnięte mu bez jego wiedzy dodatkowe produkty w telesprzedaży (z tego, co zrozumiałem chciał przedłużyć umowę na telefon a dostał dodatkową na Funpack HD)
- drugiemu facetowi odcięli usługi i konsultant kierował go od biurka do "stanowiska"Błękitnej Linii" (kto to w ogóle wymyślił żeby iść do salonu żeby zamiast rozmawiać z pracownikiem dzwonić na infolinię) i z powrotem :)
- jak to w TP bywa na swoją kolej czekały 3 emerytki żeby opłacić 50-złotowy rachunek za 100 minut rozmów
- mnie zaproponowano umowę Neostrady na 12 m-cy, w której na siłę jest wciskana usługa "e-faktury", odmówiłem e-faktury (mam wątpliwości co do cyfrowego przygotowania na te rozwiązania naszych urzędów skarbowych) to konsultant pokazał mi w umowie, że w takim razie opłata aktywacyjna wzrośnie z 50 do 350 zł... jaja!

Pozdrawiam :)
Krystian Miąsik

Krystian Miąsik UX, WWW & SM Auditor

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Krzysztof C.:
Karol Z.:
No, można tak przyjąć, choć to nie do końca jest prawdą. :)

Dzisiaj pierwszy raz w życiu byłem w salonie TP/Orange i jeżeli ktoś twierdzi, że poziom obsługi, usług i rozwiązań w tej sieci przewyższa Play to po prostu robi sobie żarty.

LOL zobacz sobie ostatni wpis w temacie wyżej.
Dla ułatwienia http://www.goldenline.pl/forum/2702164/przedluzenie-um...
Zresztą jak sam wspomniałeś byłeś "pierwszy raz", ja mam stały kontakt z obsługą W3 i P4 i nawet nie chce mi się tego porównywać bo szkoda nerwów i czasu.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Play vs. T-Mobile - dla firm

Krystian Miąsik:
LOL zobacz sobie ostatni wpis w temacie wyżej.
Dla ułatwienia http://www.goldenline.pl/forum/2702164/przedluzenie-um...
Zresztą jak sam wspomniałeś byłeś "pierwszy raz", ja mam stały kontakt z obsługą W3 i P4 i nawet nie chce mi się tego porównywać bo szkoda nerwów i czasu.

Odnośnie tego ostatniego wpisu - call center zawsze i wszędzie pozostawia wiele do życzenia, najgorzej w Cyfrowym Polsacie - windykowanie tydzień przed terminem płatności - prawie, że "stalking" :)

Następna dyskusja:

Play All Inclusive dla Firm




Wyślij zaproszenie do