Kris Borkowski Senior Art Director
Temat: Nieuczciwe praktyki PTK Centertel.
Witam wszystkich.Od dłuższego czasu korzystam z usług PTK Centertel w sieci Orange i muszę powiedzieć, że niejednoktornie spotkałem się nieuczciwymi praktykami ze strony tego operatora. PTK Centertel nie chce ponosić odpowiedzialności m.in. za działania pracowników Orange, którzy (umyślnie, bądź nieumyślnie) wprowadzają ludzi w błąd, narażając ich tym samym na straty?
Przykładowo. Dziś zadzwoniłem do BOK, z pytaniem, dlaczego usługa, co do której umowa wygasła, działa nadal, skoro miesiąc temu złożyłem rezygnację. Pani odpowiedziała, że usługa zostanie wyłączona dopiero w przyszłym miesiącu, ponieważ powinienem był złożyć rezygnację nie miesiąc przed wygaśnięciem umowy, lecz miesiąc przed końcem okresu rozliczeniowego. Powiedziałem tej pani, że termin w którym złożyłem pismo podało mi dwóch niezależnych konsultantów i wypadał ten termin na miesiąc przed końcem umowy, a nie przed końcem okresu rozliczeniowego. Pani odpowiedziała, że się pomylili. Natomiast na pytanie, dlaczego mam ponosić finansowe konsekwencje nie swojego błędu, odpowiedziała mi, że mogę złożyć reklamację, ale i najprawdopodobniej nie uzyskam pozytywnego jej rozpatrzenia.
I co z tym fantem zrobić? Nic. Tylko można napisać na takim forum jak te, by ostrzec innych, nic więcej...