Kris Borkowski

Kris Borkowski Senior Art Director

Temat: Nieuczciwe praktyki PTK Centertel.

Witam wszystkich.

Od dłuższego czasu korzystam z usług PTK Centertel w sieci Orange i muszę powiedzieć, że niejednoktornie spotkałem się nieuczciwymi praktykami ze strony tego operatora. PTK Centertel nie chce ponosić odpowiedzialności m.in. za działania pracowników Orange, którzy (umyślnie, bądź nieumyślnie) wprowadzają ludzi w błąd, narażając ich tym samym na straty?

Przykładowo. Dziś zadzwoniłem do BOK, z pytaniem, dlaczego usługa, co do której umowa wygasła, działa nadal, skoro miesiąc temu złożyłem rezygnację. Pani odpowiedziała, że usługa zostanie wyłączona dopiero w przyszłym miesiącu, ponieważ powinienem był złożyć rezygnację nie miesiąc przed wygaśnięciem umowy, lecz miesiąc przed końcem okresu rozliczeniowego. Powiedziałem tej pani, że termin w którym złożyłem pismo podało mi dwóch niezależnych konsultantów i wypadał ten termin na miesiąc przed końcem umowy, a nie przed końcem okresu rozliczeniowego. Pani odpowiedziała, że się pomylili. Natomiast na pytanie, dlaczego mam ponosić finansowe konsekwencje nie swojego błędu, odpowiedziała mi, że mogę złożyć reklamację, ale i najprawdopodobniej nie uzyskam pozytywnego jej rozpatrzenia.

I co z tym fantem zrobić? Nic. Tylko można napisać na takim forum jak te, by ostrzec innych, nic więcej...
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Nieuczciwe praktyki PTK Centertel.

napisz w grupie Orange.. oczywiście spotkasz sie jak ja z opluwaniem, ale...moim zdaniem nie można tego zostawić

Temat: Nieuczciwe praktyki PTK Centertel.

Ta firma to przyklad nieprawdopodobnej wrecz bezczelnosci w stosunku do klienta. Ich polityka informacyjna dziala wedlug zasady: dezinformuj i naciagaj klienta ile sie da.

Przyklady:
1) Przy zamowieniu Neostrady (za 80 zl) Orange zaproponowal numer stacjonarny, ktory mial byc bezplatny, ale dzieki niemu oplata za neostrade miala wyniesc 20-30 zl mniej (konsultantka na infolinii nadmienila, ze jak tylko telefon zostanie podlaczony, trzeba zadzwonic i go dezaktywowac, ale nie powiedziala dlaczego). Nastepna faktura przyszla nie na 60 zl tylko na 160, bo w miedzyczasie nie dezaktywowalam numeru i naliczyli mi pelna stawke za Neostrade i pelna za telefon (2x 80 zl). Kruczek polegal na tym, ze telefon mial byc bezplatny tylko pod warunkiem, ze sie go dezaktywuje. Nie bylo o tym mowy podczas rozmowy telefonicznej z konsultantka. Po 12-miesiecznym okresie umowy wyslalam faksem rezygnacje z umowy na Neostrade, ale telefonu stacjonarnego nie odlaczyli, poniewaz okazalo sie, ze na telefon to nie byl aneks, tylko osobna umowa!!! (kolejny sposob jak naciagnac klienta). Ponadto automatycznie przedluzaja umowe na 6 miesiecy, jesli ktos nie zdazy w terminie zglosic rezygnacje z uslug (TO JUZ NA PEWNO JEST POGWAŁCENIE WSZELKICH PRAW KONSUMENTA, usluga powinna byc odlaczona najpozniej pare dni po zgloszeniu rezygnacji).

2) W pakiecie na komorke Orange bylo kilaset MB do wykorzystania w ramach abonamentu. Przy pierwszej fakturze naliczyli dodatkowo za wykorzystane 100 MB około 600 zł. Przy próbie dowiadywania sie na Infolinii, dlaczego taka duza kwota, skoro Internet byl w pakiecie, poinformowali, ze pakiet zostal przekroczony o 100 MB, a wtedy stawki za 1 MB sa bardzo wysokie. Zaplacilam te 600 zl, po czym po jakims czasie udalam sie do salonu Orange z umowa, gdzie okazalo sie, ze faktycznie nastapila pomylka i MB zostaly zle naliczone (nie uwzgledniono tych kilkuset MB w abonamencie) i cala kwota byla do zwrotu.

3) Niektore numery infolinii dla klientow Orange (przy polaczeniu z telefonu Orange) - platne!!!

CO WARTO NADMIENIC, MAM TEZ ABONAMENT W PLAY I T-MOBILE i ZADNYCH TEGO TYPU PROBLEMOW Z OSZUSTWAMI I NIEJASNYMI KOMUNIKATAMI. NIE WIEM JAK DLUGO ORANGE MOZE SIE UTRZYMAC NA RYNKU, PRZY TAKIEJ SKALI IGNOROWANIA I OSZUKIWANIA KLIENTA.
Krzysztof Kozlowski

Krzysztof Kozlowski Wlasciciel, IN ROSSO

Temat: Nieuczciwe praktyki PTK Centertel.

Przedstawiciele Orange to zwykli oszusci, obiecuja przerozne uslugi ktorych potem nie ma, i dzwon do bok, zglaszaj reklamacje i denerwuj sie przez takich idiotow.

Oszukal mnie w Warszawie przedstawiciel Center Mobile, Michal Grabowski, 500 505 777, firma Sagrus.

Nie ufajcie NIGDY, zawsze czytajcie umowe i jesli czegos tam nie ma napisanego to NIEPODPISUJCIE za zadne obietnice i dopiski.

Zainteresowanych prosze o kontakt ze mna email kriz@gg.pl lub 511-108-001

Następna dyskusja:

Nieuczciwe praktyki wobec k...




Wyślij zaproszenie do