Jan Kowalski

Jan Kowalski Taksówkarz, SAWA Sp.
z o.o.

Temat: Sawa Taxi w Warszawie OPINIA kwiecień 2017

Sawa to złodzieje! Wyzysk po za tym nigdzie się nie reklamuje, jest droga i zabiera 12% od każdego kursu. Każdego kursu, bo 99% kursów to kursy bezgotówkowe EKK, 0,91 za zlecenie, 50 zł za terminal, 2500,00 za wóz, 880,00 za bazę, mało zleceń, no może przez 3 miesiące w roku coś się dzieje. Blokują z byle powodu. Sawa ma 1.600.000,00 zysku brutto miesięcznie - tak - milion sześćset tysięcy złotych miesięcznie brutto i żydzi i skąpi na reklamę. Ele Taxi reklamuje się wszędzie, nawet sponsoruje Legię, są w TV, radiu, internecie, na koszulkach i spodenkach graczy Legia koszykówka, są pod każdym hotelem, klubem - co prawda w większości to chamy i prostaki z wyrokami, ale są. A Sawy nie ma. Co ma Sawa? Sofitel Victoria? I na tym impreza się kończy... i to jeszcze trzeba mieć cechę VIP Hotele, żeby tam stanąć za 120 miesięcznie netto. Kluby? Tak! Jeden Teatr Narodowy i kolejne 120 netto miesięcznie za cechę Kolega Klubowy. Tam się dzieje raz w tygodniu przez godzinę kiedy ludzie wychodzą z opery. Sawy się wtedy zabijają o tych klientów, nie ma gdzie stanąć. A klient i tak zapłaci bezgotówką EKK -12%... a za co ja kurwa zatankuję??? Sawa to złodzieje, nawet sami są okradani bo mieli jeszcze ten klub Na Lato na ul. Rozbrat 44 i im go Glob Taxi podpierdzielił. To teraz tylko opera im została. Sawa w soboty i niedziele nie jeździ. Sawa stoi. Ja jeżdżę bo ja jeżdżę za 1,XX nie za 2,40. Moja korporacja się reklamuje, nie skąpi kasy na reklamę, w mojej korporacji szanuje się kierowcę, w mojej korporacji bezgotówka to max 30% kursów wliczając w to visy i mastercardy... W mojej korporacji dzwoniąc na centralę mówię CZEŚĆ i CZOŁEM a nie WITAM KOLEŻANKĘ, TU KOLEGA (NUMER). Moja korporacja pozwala mi zarobić pieniądze. Nie muszę dokładać co miesiąc do wozu dla operatora!! Ludzie - trzymajcie się z dala od jeżdżenia Sawą na wynajętym wozie. Musisz opierdzielić w miesiącu kursów za 6000,00 brutto aby pokryć koszta wozu, bazy, terminala, 12% od każdego kursu i paliwa. Nie masz kasy na gaz aby móc następnego dnia wyjechać o 4 rano i żerować na kolejnej bezgotówce z obrzeźnych dzielnic. Wiecznie nie masz papierosów i kupujesz je na sztuki po 0,80 w osiedlowym sklepiku marki NEVADA lights lub jak dobrze pójdzie to VICEROJE czerwone. Robisz z siebie biedaka i nieudacznika życiowego bo na stacji gazu tankujesz za max. 20 zł a najczęściej za 10 zł a czasem za 7,50 i płacąc szybko spierdalasz od kasy bo ci wstyd. Rok tam pracowałem i sobie butów za 120,00 zł kupić nie mogłem, nie wspomnę o takich przyjemnościach jak posiadanie codziennie paczki papierosów... i 20,00 na gaz... Wiecznie codziennie pożyczałem od matki 20,00 na paliwo, wiedząc, że jaj nie oddam bo nie będę miał z czego. Pusta lodówka u matki w domu stoi a ja odżywiam się kajzerkami z Biedronki i napojem energetycznym 1,0 litra za 1,59 też z Biedronki. Chwała, że jest Biedronka bo inaczej Sawa by upadła... Klient musi ci zapłacić kartą bo kurs jest 24,80 a TY nie masz aby mu wydać ze 100,00 !!!! Je*** Sawę!!!

Reasumując. Jeśli jest dobry miesiąc...

24 dni pracy po 12 - 18 godzin po 300 zł brutto (-12% dla Sawy) daje 7200,00.

24 dni pracy a nie 30 czy 31 ponieważ SAWA TAXI w SOBOTY I NIEDZIELE NIE MA ZLECEŃ

7200,00 - 12% = 6300,00

Wynajęty wóz = 2700,00 miesięcznie
Baza = 880,00 miesięcznie
Zrobisz około 200 kursów w miesiącu, każdy po 0,91 dola Sawy = 182,00
Terminal 50,00 miesięcznie + 2% od płatności

Razem kosztów masz około 3812,00 miesięcznie. (+- 100,00)

Aby zarobić 7200,00 to musisz mieć na paliwo lub na gaz około 1500 zł w miesiącu.
Załóżmy, że pożyczysz od kogoś na paliwo te 1300,00 czy 1500,00

6330,00 (obrót) - 3812,00 (koszta) = 2518,00
2518,00 - 1500,00 (paliwo) = 1018,00

Reasumując:

Jeśli chcesz zapierdalać przez cały miesiąc przynajmniej po 10 - 12 godzin i mieć za to 1018,00 zł oczywiście wtedy gdy jest syty (dobry) miesiąc to zapraszam do Sawa Taxi.

Takich miesięcy jest 6-7 w roku. Nie zawsze udaje się zarobić na utrzymanie wszystkich kosztów w Sawie wraz z wozem (7200,00). Trzeba dokładać z własnych pieniędzy do rozliczenia z operatorem.

Pamiętajcie, że ja liczyłem to razem z Wami zakładając, że pracuję przez prawie cały miesiąc.
Nie słuchajcie bredni, że on (ja) nie pracuję, że mało pracuję, że co on pierdoli... bo on ma 300,00 dziennie a Ty jak porobisz to będziesz miał z tysiaka czy z 7 stówek to na bank. Gówno prawda. Raz się zdarzyło w czerwcu w piątek, że gdy jeździłem 42 godziny to zarobiłem 1000,00 zł...

Zadłużenie w Sawie rosło z miesiąca na miesiąc i nie wiedziałem co zrobić. Poszedłem do przewozu po 1,20 / km zapłaciłem wpisowe i za miesiąc z góry i jeździłem na 2 baty. Rano Sawą a wieczorem gdy Sawa już stoi od 19.00 godziny to przewozem. Jak jest dobry miesiąc to w Sawie 300 dziennie, zły miesiąc to 100,00 dziennie. Przewozem codziennie na czysto 250,00. Je*** Sawę !!!

Firmowym Sawoskim samochodem, z kogutem SAWA TAXI, na Sawoskim tablecie z Sawoskim internetem wykonywałem pracę w przewozie. Je*** SAWĘ!!!

Były kierowca Sawy, obecnie już niepracujący w Sawie... (2016 - 2017)

Ludzie - trzymajcie się z dala od Sawy!!!

W Sawie jest 1100 wozów. Każdy chce zarobić. Wozów przybywa, chociażby nawet teraz, bo Ty sam się zastanawiasz czy nie przystąpić do Sawy, bo jesteś na tym forum.

Sawę interesuje tylko Twoje 880,00 + 0,91 za zlecenie i 12% z bezgotówki.

Operatora interesuje samochód 80,00 - 90,00 dziennie 2500,00 do 2700,00 miesięcznie

Stację benzynową intersują pieniądze za zakupione paliwo 1300,00 -1500,00 miesięcznie

A za co nakarmisz dzieci i opłacisz rachunki?

1,6 benzyna w gazie ja jeździłem 20 zł gazu = 100 km, może 90 jak się zapiernicza
Nie dajcie się skusić na Toyota Corolla 1,4 Diesel. 30 zł na 100 km.

To samo operatorzy przedstawiają w inny sposób:

130,00 dziennie i niedziela gratis za darmo bez opłat ale oczywiście możesz jeździć.
Do tego żadnych kosztów. Nie mówią nic o 12%, nic o 0,91 lub 1,00 (zależy od operatora) kosztów za przyjęcie zlecenia i 50 zł miesięcznie za terminal VISA.
Słowem już nikt nie wspomni, że 99% kursów w Sawie to BEZGOTÓWKA z EKK (Elektroniczna Karta Klienta) a rozliczenie raz na tydzień lub dwa.
Operator musi zapłacić Sawie za bazę 880,00 czy jego wóz jeździ czy nie, więc ma koszta bo nie może sobie wziąć urlopu od bazy. Szuka więc jelenia, który będzie mu to płacił jeżdżąc na jego wozie.
Rata lisingu do banku to około 500 zł miesięcznie. Operator pobiera od Ciebie 2700 miesięcznie, więc zarabia 2200,00 co miesiąc na Tobie. Sawa zarabia około 1600,00 miesięcznie na Tobie wliczając bazę, opłatę za kursy i po 12% od bezgotówki.

Kur** wszyscy zarabiają tylko nie TY !!!
Ty zarabiasz dla nich.

Własny samochodem do Sawy - tak proszę max 5-6 lat aby się nie sypało i strucel za 4000,00 to być nie może tylko przynajmniej auto za 30.000,00 zł.

Jak Cię stać na takie auto to idź spróbuj szczęścia ale ja bym sobie odpuścił.

Z własnym wozem zarobisz na czysto po odliczeniu ZUSu (1000,00), podatków (8% od paragonu chyba że nie jesteś płatnikiem czy jakoś tak), bazy (1600,00) i paliwa (1500,00)- jak chłopaki (koledzy) z Sawy mówili około 3500,00 - 4500,00 a jak Ci się przyfarci to może 5000,00.Więcej mieć nie będziesz, nawet jak się zesrasz.

Idę na spacer bo się już samą pisaniną o tej dziwce Sawie wkur*****.

Jeszcze zapomniałem dodać taką małą rzecz:

Sawa Taxi jest po 2,40 na pierwszej dziennej, inne korporacje są od 1,20 do 2,00.
Ludzie nie są głupi. Ostatnio wiozłem dziadka, wyszło 18,00 zł za kurs i dziadek powiedział, że jeździ już z 5 lat z tą korporacją ponieważ on nie będzie płacił 2,4 za km bo to jest za dużo. On nie jest pazerny tylko oszczędny dlatego ma pieniądze. Tak jak powiedział. Kurs 17,90 zapłacił 22,00 z napiwkiem. Jakby jechał Sawą po 2,40 i by wyszło 24,80 za ten sam kurs to by nie dał napiwku wogóle.

Ludzie lubią płacić mniej, nie dlatego, że nie mają pieniędzy bo jak nie mają to jada komunikacją miejską. Ludzie lubią płacić mniej bo chcą oszczędzić. I to jest normalne zachowanie każdego człowieka.

Dlatego Sawa Taxi wogóle lub bardzo rzadko jest zamawiana pod prywatny adres pod dom aby gdzieś pojechać. Zamawiane są inne tańsze korporacje. Sawa jest zamawiana do MORDORU - czyli do centrum biznesowego na Mokotowie (Domaniewska, Postępu). Bogate firmy podpisały z Sawa Taxi umowę o przejazdy bezgotówkowe, na podstawie EKK (Elektroniczna Karta Klienta), lub na VOUCHERY papierkowe, karty jednorazowego użytku lub wielokrotnego użytku aby móc wozić swoich pracowników do pracy a potem do domów, aby mogli coś załatwić na mieście (krótkie kursy) lub dla gości tych firm - z pracy na lotnisko lub do hotelu (tego bliskiego hotelu a nie po drugiej stronie miasta). Ty z rana 05.00 - 09.00 zwozisz managerów i innych pracowników plebsowych, jakieś sekretarki z okolicznych dzielnic - nie z centrum - z Tarchomina, Ursusa, Wilanowa Bielan do MORDORU potem stoisz a następnie od około 14.00 do max 19.00 zwozisz całe to towarzystwo z powrotem do domów.

Popatrzcie w dzień lub wieczorem na taksówki, które stoją na postojach. Tam stoi SAWA, ELE, MPT i SUPER TAXI (te najdroższe) i niezrzeszone dziadki. Cała reszta taksówek jeździ bo są od 1,20 do 1,80.

Chociaż ELE rzadziej stoi niż SAWA czy MPT czy SUPER ponieważ ELE się reklamuje i są u nich zlecenia.
Ale też "dupy nie urywa" - tak słyszałem...

A ja wolę jechać w nocy po 2,00 niż stać za 3,60. Klient też.

Teraz pracuję około 18 - 22 dni w miesiącu i po opłaceniu samochodu z bazą, zatankowaniu (do pełna) zostaje mi ok. 4000,00 na czysto. Legalną oznaczoną taksówką z kogutem TAXI, mam licencję, nie uberem.

Zaznaczam jeszcze że jestem młody urodzony w Warszawie, znam całą Warszawę doskonale, około 90% ulic wszystkich na pamięć a zarobić nie mogłem w Sawie 7200 i wyjść na czysto.... To chyba świadczy o korporacji a nie o kierowcy... prawda ?