Jarosław Jopek

Jarosław Jopek youngmedia.pl

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...


Obrazek


Bodaj pierwsza książka związana z tematyką inbound marketingu. Autorami są Brian Halligan i Dharmesh Shah założyciele HubSpota i aktywni promotorzy nowych trendów marketingowych w blogosferze.

Inbound Marketing
Jacek Lipski

Jacek Lipski Ekspert ds.
strategii
marketingowych - B&L
Consulting

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

Czytałem - świetna rzecz. Pozwoliłem sobie też na napisanie obszernej recenzji na moim blogu marketingowym.

Lekturę książki Halligana i Shaha polecam każdemu zainteresowanemu tematem inbound marketingu!Jacek Lipski edytował(a) ten post dnia 21.09.10 o godzinie 19:05

konto usunięte

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

Ja także czytałem tą książkę. Polecam osobom zainteresowanym e-marketingiem. W książce dobrze opisane są sposoby ulepszania swojej pozycji na internetowym rynku. Dowiedzieć się można co da nam konto na facebooku,twiterze i innych portalach społecznościowych. A przede wszystkim opisane w sposób zrozumiały, z wieloma przykładami.
Mariusz Kobak

Mariusz Kobak System Integration &
Technology,
Financial Services,
IT c...

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

Przeczytałem książkę już jakiś czas temu, czekam na odpowiednik książki opisujący realia polskiego Internetu z przykładami rodzimych firm wykorzystującymi strategie inbound marketingu.
A może jest już taka książka lub poradnik ?
Jarosław Jopek

Jarosław Jopek youngmedia.pl

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

Niestety nie spotkałem się z żadnym polskim odpowiednikiem. Przydał by się takowy. Mamy w Polsce kilka serwisów które w znaczący sposób wpływają na działania internetowe. GoldenLine, Blip, Flaker, Wykop, fora na gazeta.pl. Może macie jeszcze jakieś sugestie rodzimych serwisów na których warto zaistnieć?
Jagoda Jarzębska

Jagoda Jarzębska Komunikacja
zewnętrzna -
konsultant,
działalność
freelanc...

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

czym różni się inboud marketing od public relations online?
Jarosław Jopek

Jarosław Jopek youngmedia.pl

Temat: Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na...

Public Relations to budowa relacji firmy/organizacji z otoczeniem. Głównym Celem PR jest budowa wizerunku firmy.

W inbound marketing to internetowa strategia marketingowa, której celem jest sprzedaż. Jest to strategia typu "pull" Choć działania (blogi, SM) mogą być podobne do PR, chodzi o to aby klient odnalazł naszą ofertę w sieci i z niej skorzystał.



Wyślij zaproszenie do