Marta Zalewska

Marta Zalewska Dyrektor Działu
Eventów Ringier Axel
Springer Polska

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

http://ibroker.pl/

ogłoszenia o prace wyświetlane konktekstowo na roznych serwisach www, w dobie kryzysu i przyszlosci chyba naprawde swietny pomysl na biznes:)co sadzicie?
Barbara Zych

Barbara Zych Employer Branding
Institute, CEO

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

Mhm, pomysł nareszcie dobry :) Pytanie tylko jaką skuteczność będzie miała taka usługa - może być np. mocno uzależniona od wiedzy klienta o dostępnych serwisach na których publikowane będą jego ogłoszenia, np. kto jest użytkownikiem danego serwisu czy jaka jest liczba jego uu.
Marek Popielecki

Marek Popielecki Jutro jest już dawno
zaplanowane ...

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

Witam,

Kolejny klon, czyjegos pomyslu :( czyli troche z googla ad words, jesli chodzi o targetowanie, identyczne rozwiazanie, czyli platnosc za klik, juz stosuje ADCentral, problem w tym, ze kliknac moze i 10000 osob gdzie ( czysta teoria ) 50% to klikanie jak to kliknie z ciekawosci, a pozostale 50% to profile calkowicie nie trafione. Po za tym jako wsparcie procesu rekrutacyjnego ciekawe rozwiazanie, ale tylko jako dodatek, zreszta pierwsza kampania powinna zweryfikowac ten model ogloszen.
Radek Rzążewski

Radek Rzążewski Właściciel, ARCHE

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

W sumie klon jak klon, ale to oni zwyciężyli w konkursie Money.pl "Milion na Start-up" :)
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

pytanie jak model emisji ogłoszeń przyjmie się na witrynach nie mających nic wspólnego z szukaniem pracy.
Jak dla mnie jak ktoś szuka pracy to ma z 5 portali stricte o pracy typu Jobs, Pracuj itp. Wtedy wiadomo, że na stronę trafia osoba zainteresowana tematem. Teraz bezrobocie rośnie, firmy tna etaty a więc i ofert powinno być mniej.
Stawka 25 gr za klik nie jest zła, ale czy wygra z innymi reklamami stricte kontekstowymi?
mam pewne obawy.
Piotr Nejman

Piotr Nejman Strategiczne
podejście do
budowania innowacji
i kultury p...

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

Tomasz Bar:
pytanie jak model emisji ogłoszeń przyjmie się na witrynach nie mających nic wspólnego z szukaniem pracy.
Jak dla mnie jak ktoś szuka pracy to ma z 5 portali stricte o pracy typu Jobs, Pracuj itp. Wtedy wiadomo, że na stronę trafia osoba zainteresowana tematem. Teraz bezrobocie rośnie, firmy tna etaty a więc i ofert powinno być mniej.
Stawka 25 gr za klik nie jest zła, ale czy wygra z innymi reklamami stricte kontekstowymi?
mam pewne obawy.
Z tego co pamiętam z którejś prezentacji Pracuj.pl tylko 15% osób szuka pracy - tych można łapać na typowych serwisach z ofertami pracy; 10% deklaruje, że pracy zdecydowanie nie zmieni, natomiast 75% osób pracy nie szuka, ale z tego prawie połowa deklaruje, że na dobrą propozycję jest w stanie pozytywnie odpowiedzieć. W gruncie rzeczy chodzi o dotarcie do tej ostatniej grupy. A trzeba to robić oczywiście w miejscach w których spędzają czas.
Moim zdaniem model jest bardzo fajny. Co do wykonania mam jeszcze sporo uwag i niestety nie widać, przynajmniej tak na zewnątrz, jakiegoś szczególnego parcia na rozwój. Jak tak dalej pójdzie robię konkurencję ;)Piotr Nejman edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 11:59
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

poszukaj trochę o ibroker.pl w necie.
opinie są podobne, to żadna rewelacja, której cieżko bedzie sie przebić. Pozyskac do siebie liczacych sie pracodawców a potem jeszcze wyciagnac od nich kase za dystrybucję ofert.
25 gr moze i jest sporo ale zeby cos odczuć trzeba miec setke klików dziennie albo lepiej. Musi wiec trafiac do osob szukajacych pracy. Może to poczatki ale okres trafili ciężki.
Nie moja działka zresztą - niech się money.pl martwi.

Są już systemy do dystrybucji notatek PR i jakoś nie robią furory.
Koszty lecą a klienci trzy razy licza każdą złotówkę.Tomasz Bar edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 12:52
Piotr Nejman

Piotr Nejman Strategiczne
podejście do
budowania innowacji
i kultury p...

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

Tomasz Bar:
poszukaj trochę o ibroker.pl w necie.
opinie są podobne, to żadna rewelacja, której cieżko bedzie sie przebić. Pozyskac do siebie liczacych sie pracodawców a potem jeszcze wyciagnac od nich kase za dystrybucję ofert.
25 gr moze i jest sporo ale zeby cos odczuć trzeba miec setke klików dziennie albo lepiej. Musi wiec trafiac do osob szukajacych pracy. Może to poczatki ale okres trafili ciężki.
Nie moja działka zresztą - niech się money.pl martwi.

Są już systemy do dystrybucji notatek PR i jakoś nie robią furory.
Koszty lecą a klienci trzy razy licza każdą złotówkę.Tomasz Bar edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 12:52
Znam dobrze model ibroker.pl. Co do krytyków - część uwag na pewno jest uzasadniona, sam jak pisałem też mam trochę, a część to takie paplanie pseudoekspertów. Pewnie, że w dużej mierze wykorzystują rozwiązania już stosowane. W ogóle w dzisiejszych czasach ciężko jest wymyślić coś całkowicie nowego. Ważne, że podpatrują rozwiązania dobre.
Kluczem jest zasięg i precyzyjne targetowanie.
Czasy są trudne dla branży HR, ale model biznesowy moim zdaniem ma sukces i ma szanse na sukces. Chyba że zrobię konkurencję ;)

konto usunięte

Temat: Rewolucja na rynku ogłoszeń o pracę?!

Tomasz Bar:
poszukaj trochę o ibroker.pl w necie.
opinie są podobne, to żadna rewelacja, której cieżko bedzie sie przebić. Pozyskac do siebie liczacych sie pracodawców a potem jeszcze wyciagnac od nich kase za dystrybucję ofert.
25 gr moze i jest sporo ale zeby cos odczuć trzeba miec setke

Opinie, jak opinie, jedne dobre drugie złe. Niestety bardzo mało jest opinii konstruktywnych a treść tych nie konstruktywnych wskzauje, że ich autorzy pisali je pod wpływem emocji, w których widać po prostu żal, że to właśnie iBroker.pl wygrał akcję Money.pl "Milion na start-up" a nie start-up autora danej opinii... ale skoro iBroker zdołał się przebić przez setki innych start-upow zgłoszonych do akcji Money.pl to przebijmey się również do liczących się pracodawców :)... i w cale nie twierdze, że będzie łatwo :)

klików dziennie albo lepiej. Musi wiec trafiac do osob szukajacych pracy. Może to poczatki ale okres trafili ciężki.
Nie moja działka zresztą - niech się money.pl martwi.

Tutaj się z Panem zgadzam i potwierdzam, że okres jest bardzo ciężki, ale jak mawia Prezes pewnej firmy "najlepiej jest startować w trudnych czasach, bo jak to w życiu bywa, trudne czasy się kiedyś skończą i przyjdą dobre czasy i ważne jest żeby właśnie wtedy być na rynku z gotowym produktem/usługą, które można rozwijać mniejszym kosztem w trudnych czasach a w tych lepszych na nich zarabiać"

Koszty lecą a klienci trzy razy licza każdą złotówkę.

i dla tego postanowiliśmy pomóc naszym Klientom w tych trudnych czasach przekazując im 100 000 zł na rekrutację pracowników :)

http://www.ibroker.pl/sto-tysiecy-na-rekrutacje

zapraszam do konstruktywnej rozmowy i współpracy.

pozdrawiam serdecznie
Kuba

Obrazek
Jakub Szczepankowski edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 14:16

Następna dyskusja:

NOWE Ogłoszenia o pracę




Wyślij zaproszenie do