Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: A to Polska właśnie...

http://www.tvn24.pl/-1,1693832,0,1,namawawianie-do-fac...

Zapewne burza w szklance wody rozdmuchana przez media, ale nie wiem czy śmiać się czy płakać...
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: A to Polska właśnie...

Wcale mnie to nie dziwi.... chyba, ze widziales reklame tvn w polsacie? ;)
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: A to Polska właśnie...

Nie ;( nie używam telewizji od wielu lat, jest może na youtube?

konto usunięte

Temat: A to Polska właśnie...

Jedynka - około 10 000 fanów
http://www.facebook.com/jedynka

RMF FM - około 45 000 fanów
http://www.facebook.com/rmffm

Radio ESKA - około 250 000 fanów
http://www.facebook.com/radioeska

Słuchałem kilka razy Jedynki (poniekąd z musu) w soboty i faktycznie co i raz słychać: 'zobacz nas na fejsbuku' i 'więcej na fejsbuku'. Jak widać pomimo zasięgu target radia nie nakłada się z grupą korzystającą z fejsa.

RMF FM, w którym raczej nie słyszę 'szukaj nas na fejsie' i tak ma prawie 5x więcej fanów. Target jest trafiony?

Dla odmiany ESKA organizująca konkursidła na FP, aktywnie reklamująca swoją FP na antenie, ale o zdaje się mimo wszystko mniejszym zasięgu niż Jedynka i co? 25x więcej fanów. O czym to świadczy?

Target jest trafiony i pobudzony.

Wychodzi na to, że Jedynka poirytowała swoje setki tysięcy wiernych fanów, którzy nie korzystają z FB; podczas gdy wątpię, żeby fani ESKI zgłaszali takie roszczenia. Nie wiem jakich fanów ma RMFka, nie przyglądam się specjalnie :)

Dodatkowo Jedynka ma społeczną 'misję' a reklamuje wyłącznie jeden portal społecznościowy i to za darmo, zresztą jak widać mało skutecznie.

Dla odmiany ESKA ma misję robienia pieniędzy i w tym wypadku prowadzenie FP na FB ma zupełnie inny charakter.

Podsumowując chciałbym wyrazić stanowcze NIE dla pajaców od marketingu, którym się wydaje, że bycie na fejsie jest obowiązkowe ;))Kamil W. edytował(a) ten post dnia 25.02.11 o godzinie 09:17
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: A to Polska właśnie...

Skrajny debilizm, nie sądzę żeby ktośrejestrował się na FB specjalnie po to żeby zostac fanem jakiejś TV czy radia...
Ciekawe czy ktoś wstał lewą nogą czy po prostu konkurencja zaczyna działać :)

Temat: A to Polska właśnie...

ale skuteczność takich działań to jedno, a ich zabranianie - to drugie. jeśli ktoś ma ochotę wypuszczać nietrafione reklamy, to jego problem :)

konto usunięte

Temat: A to Polska właśnie...

Kamil W.:
Słuchałem kilka razy Jedynki (poniekąd z musu) w soboty i faktycznie co i raz słychać: 'zobacz nas na fejsbuku' i 'więcej na fejsbuku'. Jak widać pomimo zasięgu target radia nie nakłada się z grupą korzystającą z fejsa.

Nakłada się :)
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: A to Polska właśnie...

Piotr A.:
Nie ;( nie używam telewizji od wielu lat, jest może na youtube?

ja też nie, a tv oglądam - jaki z tego wniosek?

konto usunięte

Temat: A to Polska właśnie...

Mateusz Miernikowski:
Nakłada się :)
Nakłada się, ale jakoś skromnie bardzo ;)

konto usunięte

Temat: A to Polska właśnie...

Kamil W.:

Nakłada się, ale jakoś skromnie bardzo ;)

wiesz, nawet, jeśli grupa docelowa 35-55 to 14%, to jednak jest to blisko 770 tys ludzi, czyli całkiem fajny target :)

konto usunięte

Temat: A to Polska właśnie...

Mateusz Miernikowski:
Target fajny, ale chyba mało używają fejsa ;]
Stąd też wg mnie inwestowanie przez Jedynkę w fejsa jest nietrafione.
Co widać po ilości fanów Jedynki vs ESKI. To tylko takie moje przemyślenia luźne ;)
Marcin Woźny

Marcin Woźny Product Owner,
Product Experience:
productpope.com

Temat: A to Polska właśnie...

Reasumując:

Wszyscy zgadzamy, że projekt ustawy jest chybiony. Podobnie jak chybiona jest "obowiązkowa" obecność na fb. Produkt, target i sprzedaż (o nią w końcu chodzi) powinno determinować reklamy, a nie trend.

Następna dyskusja:

People Projects Polska




Wyślij zaproszenie do