konto usunięte

Temat: "Miękkie lądowanie czyli z freelancera w etatowca"...

Czasy bywają ciężkie a biznes bezlitosny. Czasem zmieniają się sytuacje życiowe i nagle wpadamy na pomysł bądź jesteśmy zmuszenie znaleźć sobie miejsce na etacie i jeszcze się na nim odnaleźć. Zapraszam na szkolenie:

"Miękkie lądowanie czyli z freelancera w etatowca"

Dla kogo szkolenie?

- freelancerów, którzy po latach wykonywania wolnego zawodu zdecydowali się z rożnych powodów powrócić na etat

- wszystkich innych pragnących zawodowych zmian i tych, którzy zapomnieli ile mają do zaoferowania, jak pisze się CV i ubiega o nową pracę

W trakcie szkolenia:

- jako freelancer poznasz swoje umiejętności, które będą cenione w pracy na etacie

- dowiesz się dlaczego jesteś cennym pracownikiem w oczach korporacji

- poznasz zalety pracy na etacie i dowiesz się co Ty możesz wnieść do nowego miejsca pracy

- w ramach Biura Karier za pomocą specjalnego testu poznasz swój indywidualny styl komunikowania się

- dowiesz się jak nowo poznaną wiedzę wykorzystać w praktyce i stworzysz ważną część swojego CV

- poznasz perspektywę tego kto siedzi po drugiej stronie: rekrutera i szefa w korporacji

Warsztat poprowadzi: Sławomir Szczurek

zdjęcie Sławomir Szczurek - doświadczony menedżer sprzedaży, trener rozwoju osobistego, specjalista ds. zasobów ludzkich, doradca wizerunkowy. Wieloletni pracownik międzynarodowych firm z branży tekstylnej m.in. Inditex (Bershka; Pull&Bear), van Graaf, Motivi, Pierre Cardin. Specjalizuje się w rekrutacji i budowaniu trwałych zespołów sprzedażowych, podnoszeniu efektywności pracy zespołów handlowych oraz wdrażaniu programów pomocowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Współtworzył standardy obsługi klienta oraz visual merchandisingu. Doceniany za ludzki aspekt w podejściu do zagadnień handlu i zarządzania personelem. Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dokładna lokalizacja podana zostanie najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem wydarzenia.

więcej informacji: http://bit.ly/2g4oRRH