Robert Złotkowski

Robert Złotkowski Pasja - podróżowanie

Temat: czynnik Alladyna: internet

Czy zwróciliście uwagę na zawartość merytoryczną swoich stron internetowych?
Czy sami pisaliście teskty , czy też robiła to dla Was wynajęta firma?

Zapraszam do dyskusji ;-)Robert Złotkowski edytował(a) ten post dnia 25.05.08 o godzinie 22:48
Robert Złotkowski

Robert Złotkowski Pasja - podróżowanie

Temat: czynnik Alladyna: internet

Wiadomo ,że grafika strony internetowej jest uzalezniona od "wizji" klienta i może nie odpowidac wizualnie innym osobom, ale treść ...napisany tekst jest jednakowy dla wszystkich ( przecież to są tylko literki)i powinien "jakoś" wyglądac;-) ( czytaj - wygladac poprawnie, bez błedów etc.)

Dlateg ostad moje pytanie.
Czy sami pisaliście teskty na swoje strony internetowe , czy robiła to za Was wynajęta firma?
A jeżeli to zrobiła wynajęta firma, to czy sprawdzaliście teskt?
Bożena C.

Bożena C. właściciel / grafik
projektant

Temat: czynnik Alladyna: internet

Robercie, kilka dni temu zadzwonil do mnie moj znajomy ze studiow (rowniez grafik) z propozycja zlecenia projektu logo dla jego firmy. Powiedzial mi, ze zaczal sie specjalizowac w czyms innym i dlatego sklada mi taka propozycje. To, oczywiscie dla mnie bardzo przyjemne i nobilitujace.

Wiele rzeczy mozna zlecac, to jest mozna korzystac z wiedzy i doswiadczenia innych. Mam wrazenie, ze w Polsce za malo ceni sie specjalistow. Sporo ludzi (nie chcialam napisac: wszyscy) zna sie np. zarzadzaniu, uczeniu, fotografii, polityce ;)

Ten temat bardzo odbiega od tematu grupy i trudno mi znalezc w nim cos, co mogloby nawiazac.

Na pewno warto cenic wiedze, ksztalcenie, miec swiadomosc, ze wszystko podlega rozwojowi i ze nie ma efektow bez wysilku.Bożena C. edytował(a) ten post dnia 28.05.08 o godzinie 16:06
Agnieszka Piechowska

Agnieszka Piechowska Prezes/ CEO,
coach:indywidualny,
par, relacji
biznesowych

Temat: czynnik Alladyna: internet

Ja miałam niestety nieprzyjemną dla mnie historię, ale za to pouczającą.
Jak zawiesiłam swoja stronę coachingową, która była sprawdzana przez "wszystkich świętych" to kilka dni później dostałam od jakiegoś zawodowego copywritera maila. Uważał, że strona jest ładna ale... i tu była lista błędów stylistycznych. Uprzejmie podziękowałam za pouczającego maila, ale możecie sobie wyobrazić jak było mi głupio i przykro. Nawet sobie popłakałam. Gdy mi minął smutek to popatrzyłam na tę historię trochę inaczej. Pomyślałam, że to nawet miło, że ów Pan zadał sobie tyle trudu aby moją stronę przeczytać zwrócić mi uwagę na różne rzeczy a ja miałam okazję wszystko poprawić. Oczywiście strona została jeszcze raz sprawdzona i błędy zniknęły.

Opisując tę historię muszę się przyznać jeszcze do jednego.Potem miałam stracha pisać na forach. Słowo pisane zostaje. Moje wypowiedzi czyta wiele osób. To co piszę świadczy o mnie.
A jakie są wasze doświadczenia?
Małgosia Laskowska - Kosiak

Małgosia Laskowska -
Kosiak
Osobista stylistka,
personal shopper,
szkoleniowiec.

Temat: czynnik Alladyna: internet

Agnieszka Piechowska:
Ja miałam niestety nieprzyjemną dla mnie historię, ale za to pouczającą.
Jak zawiesiłam swoja stronę coachingową, która była sprawdzana przez "wszystkich świętych" to kilka dni później dostałam od jakiegoś zawodowego copywritera maila. Uważał, że strona jest ładna ale... i tu była lista błędów stylistycznych. Uprzejmie podziękowałam za pouczającego maila, ale możecie sobie wyobrazić jak było mi głupio i przykro. Nawet sobie popłakałam. Gdy mi minął smutek to popatrzyłam na tę historię trochę inaczej. Pomyślałam, że to nawet miło, że ów Pan zadał sobie tyle trudu aby moją stronę przeczytać zwrócić mi uwagę na różne rzeczy a ja miałam okazję wszystko poprawić. Oczywiście strona została jeszcze raz sprawdzona i błędy zniknęły.

Opisując tę historię muszę się przyznać jeszcze do jednego.Potem miałam stracha pisać na forach. Słowo pisane zostaje. Moje wypowiedzi czyta wiele osób. To co piszę świadczy o mnie.
A jakie są wasze doświadczenia?

Agnieszko, mialam podobne doswiadczenie. Otrzymałam wiadomość od Pana zajmującego się grafiką stron internetowych.

Wymienił mi wiele minusów na temat mojej strony i ani jednego plusa. Obebrałam to jako agresywną i nieelegancką reklamę swoich usług.
Podziękowałam za uwagi oznajmiając, że nie interesują mnie żadne zmiany, a jeżeli już to na pewno nie skorzystam z jego usług!

Natomiast chętnie wysłuchałam uwag i sugestii życzliwej mi osoby, która nie miała żadnego w tym interesu.
Robert Złotkowski

Robert Złotkowski Pasja - podróżowanie

Temat: czynnik Alladyna: internet

Agnieszko i Małgosiu,

Za każdym razem, gdy ktoś nam "zwraca" uwagę...czujemy się nieprzyjemnie - normalny odruch ;-)

Jednakze takim osobom trzeba wręcz podziękowac, gdyż zwrócili uwagę na coś, czego nasi znajomi i dobrzy ludzie nam nie powiedzieli.

Jeżlei fachowiec od stron internmetowych napisze swoje uwagi - t ojest złym człowiekiem?
A co ze znajomymi, kórzy mówią nam miłe rzeczy, ale w "duszy" czują, że jednak cośjest nie tak - czy oni są dobrzy?

Ja również mam uwagi np. do waszych stron internetowych, ale czy to powinno zmienić nasze przyjacielskie stosunki?
Agnieszka Piechowska

Agnieszka Piechowska Prezes/ CEO,
coach:indywidualny,
par, relacji
biznesowych

Temat: czynnik Alladyna: internet

Robercie ja się chętnie dowiem jakie masz uwagi do mojej strony. Mam zamiar ją zmienić więc uwagi mile widziane.
Małgosia Laskowska - Kosiak

Małgosia Laskowska -
Kosiak
Osobista stylistka,
personal shopper,
szkoleniowiec.

Temat: czynnik Alladyna: internet

Robercie, chętnie wysłucham Twoich uwag(prywatnie) na temat mojej strony i podziekuję:)

Nie mam zamiaru jej zmieniać, ale drobne uwagi mogę uskutecznić:)

Obecnie wydała dyzpozycje na poprawki i udoskonalenia, wieć czekam na Twoje:)

konto usunięte

Temat: czynnik Alladyna: internet

Robert Złotkowski:
Jednakze takim osobom trzeba wręcz podziękowac, gdyż zwrócili uwagę na coś, czego nasi znajomi i dobrzy ludzie nam nie powiedzieli.

Dokładnie tak. W logistyce i obsłudze klienta w szczególności reklamacja traktowana jest/powinna być jak prezent od klienta. Za darmo można dowiedzieć się jak podnieść poziom obsługi każdego następnego odbiorcy.
Natomiast tak jak Małgosia nie lubię nachalnego oferowania swoich usług przez fachowców, zwłaszcza, że jeden drugiegio krytykuje i poprawia.
Małgosia Laskowska - Kosiak

Małgosia Laskowska -
Kosiak
Osobista stylistka,
personal shopper,
szkoleniowiec.

Temat: czynnik Alladyna: internet

Jadwiga Anna Mikiewicz:
Robert Złotkowski:
Jednakze takim osobom trzeba wręcz podziękowac, gdyż zwrócili uwagę na coś, czego nasi znajomi i dobrzy ludzie nam nie powiedzieli.

Dokładnie tak. W logistyce i obsłudze klienta w szczególności reklamacja traktowana jest/powinna być jak prezent od klienta. Za darmo można dowiedzieć się jak podnieść poziom obsługi każdego następnego odbiorcy.
Natomiast tak jak Małgosia nie lubię nachalnego oferowania swoich usług przez fachowców,

zwłaszcza, że jeden drugiegio
krytykuje i poprawia.
Jadwigo, dokładnie tak było! To jest mało eleganckie i natrętne!

Inaczej odbiera się uwagi od osób postronnych i życzliwych, wtedy jest to budujące:)
Robert Złotkowski

Robert Złotkowski Pasja - podróżowanie

Temat: czynnik Alladyna: internet

Małgorzata Kosiak:
>

Inaczej odbiera się uwagi od osób postronnych i życzliwych, wtedy jest to budujące:)


A czy ja jestem osobą postronną? ;-)
Małgosia Laskowska - Kosiak

Małgosia Laskowska -
Kosiak
Osobista stylistka,
personal shopper,
szkoleniowiec.

Temat: czynnik Alladyna: internet

Robert Złotkowski:
Małgorzata Kosiak:
>

Inaczej odbiera się uwagi od osób postronnych i życzliwych, wtedy jest to budujące:)


A czy ja jestem osobą postronną? ;-)

Mam nadzieję, że tak:)

Chyba że zajmujesz sie tym zawodowo i wymienimy sie usługami:)



Wyślij zaproszenie do