konto usunięte

Temat: Ankieta i raport z badania. Jakość obsługi klienta -...

Pozwolę sobie na dwie uwagi dotyczące ankiety:

1. dwie minuty - jeśli odpowiadamy bez zastanowienia - być może (tyle łącznie trwa przechodzenie na kolejne strony, może mój komp zbyt "muli" ;)) lepiej więc napisać: kilka minut - tak będzie uczciwie

2.w ankiecie było wyraźne pytanie - czy podajesz swój adres e-mail.
Tymczasem OSTATNIM pytaniem (obowiązkowym!!!) było właśnie pytanie o adres mailowy....
ew. raport z badania miał być nagrodą za wypełnienie ankiety - nie obowiązkiem (!)

Ze względu na brak możliwości zapisania ankiety bez podania w/w adresu nie dołączę jednak swojego głosu (zapewne wiele innych osób również), bo nie mam pewności, czy pomagam w badaniu opinii, czy jest to kolejna forma uzyskiwania adresów do celów marketingowych (codziennie trochę czasu zajmuje mi wyrzucanie - bez zaglądania - "śmieci" za skrzynki).

Ciekawa jestem, komu / do jakich celów służy ta ankieta.

konto usunięte

Temat: Ankieta i raport z badania. Jakość obsługi klienta -...

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 22.10.12 o godzinie 14:50

Następna dyskusja:

System do obsługi klienta




Wyślij zaproszenie do