konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Oferty szkoleń dla architektów, ściśle związane z tematyką grupy.
Oferty prasy branżowej. Inne ogłoszenia.

Informacje zgodne z netykietą grup i forów dyskusyjnych.

Aby ułatwić wszystkim zainteresowanym przeglądanie grupy,
proszę umieszczajcie oferty swoich produktów i usług wyłącznie w tym temacie.
Ogłoszenia umieszczane w innych miejscach będą usuwane.
Wątek nie służy komentowaniu zawartych informacji.
Arkadiusz Rafał S.

Arkadiusz Rafał S. żeglarz, organizator
imprez i rejsów
żeglarskich

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszam na regaty do Olsztyna:)
http://www.goldenline.pl/spotkanie/6-zeglarskie-mistrz...
Magdalena Sicha

Magdalena Sicha Projektant wnętrz

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Witam,

mam do sprzedania najnowszą wersję programu Cad Decor. Program nigdy nie był używany. Działa niestety tylko na platformie Windows.

Zapraszam na aukcję: http://allegro.pl/cad-decor-1-9-nowy-gwarancja-support...

Więcej informacji udzielę na priv.

Pozdrawiam.Magdalena Sicha edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 15:26

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Chcesz wyjechać na targi „100 % Design” i spędzić cztery dni w Londynie? To już naprawdę ostatnia szansa, żeby wziąć udział w konkursie „Zostań ekspertem ZSZ w Londynie!” zorganizowanym przez IWP! Zaloguj się na http://zsz.com.pl , gdzie znajdziesz pytanie - odpowiedz na co najmniej 10. Kolejne będą się pojawiały w piątki i środy do 15 czerwca. Konieczny jest refleks: stare pytania znikają! Podpowiadamy, że większość odpowiedzi znajdziesz na portalu ZSZ. Wystarczy dobrze poszukać. Zapraszamy!
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Witam serdecznie,

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w organizowanym przez nas szkoleniu przygotowującym do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym w ramach projektu „Akademia budownictwa. Audytor energetyczny”.

Szkolenie jest dofinansowane w 80% ze środków Unii Europejskiej.
SZKOLENIE DLA OSÓB BEZ UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH
Szkolenie dla osób bez uprawnień budowlanych odbędzie się w dniach 13 – 20 czerwca 2011 r. w Poznaniu– (szkolenie nie odbywa się w weekend) – łączna długość szkolenia to 6 dni
(Program szkoleń dla osób bez uprawnień zgodny jest z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 stycznia 2008 r. w sprawie przeprowadzenia szkolenia oraz egzaminu dla osób ubiegających się o uprawienie do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynku, lokalu mieszkalnego oraz części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową. Ukończenie szkolenia umożliwia
przystąpienie do egzaminu państwowego, którego terminy ogłaszane są przez Ministra Infrastruktury.)

497,47pln netto + 23% VAT - to jest realny koszt szkolenia.
W ramach wpłaconego wkładu własnego, zapewniamy:
• nocleg w dniach 13/14/15/16/17 czerwca 2011
• zwrot kosztów dojazdu (szkolenie 50h - to maksymalnie 252,00pln)
• całodzienne wyżywienie
• program do wykonywania świadectw energetycznych z licencją na wykonanie komercyjnie 40 świadectw
• materiały szkoleniowe(skrypt, notes, długopis)
• opłacamy egzamin Państwowy w Ministerstwie Infrastruktury

Osoba, która jest zainteresowana udziałem w szkoleniu musi spełniać poniższe warunki:
• musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie lub inż.
• musi posiadać własną działalność gospodarczą lub być zatrudniona na umowę o pracę w mikro lub małej firmie (zatrudnia do 49 osób na umowę o pracę) o profilu budowlanym, okołobudowlanym lub związanym z nieruchomościami
• osoba zatrudniona na umowę o pracę musi zarabiać przynajmniej 2520,00pln brutto brutto (czyli z pełnymi kosztami pracodawcy) lub przynajmniej 16 zł brutto/1h - dla osoby zatrudnionej na \Każdy uczestnik (a dokładnie pracodawca) powinien wypełnić umowę szkoleniową, podpisać ją czytelnie i parafować na każdej stronie, dołączyć do niej kserokopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzonej przez właściciela firmy za zgodność z oryginałem oraz załączyć potwierdzenie wykonania przelewu.

Serdecznie zachęcam do uczestnictwa w szkoleniu. Oferowane Państwu szkolenie jest ostatnim szkoleniem realizowanym w ramach projektu.

W przypadku dodatkowych pytań, służę pomocą.

AGNIESZKA WOŁYŃSKA
Menedżer
Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich

F5 Konsulting Sp. z o.o.
ul. Składowa 5, 61-897 Poznań
T: +48 (61) 856 69 57
KOM.: +48 782 858 581
F: +48 (61) 853 02 95
Anna Leonarck

Anna Leonarck architekt wnętrz

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Chcesz się nauczyć obsługi programu Cad Decor, Wnętrza, Kuchnie lub potrzebujesz pomocy w użytkowaniu programów zapraszam do siebie na korepetycje!!!Posiadam długoletnie doświadczenie w projektowaniu na tych programach, znam świetnie wszystkie wersje!!!Serdecznie zapraszam do Częstochowy, bywam również w Warszawie!kontakt na tel.692947521
Marta Gryńko-Michalska

Marta Gryńko-Michalska Psycholog, HR Biznes
Partner

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Witam,

zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane rolą Account Managera w jednej z najlepszych agencji tworzących szeroko pojętą komunikację wizualną w Poznaniu.
Dlaczego w tej grupie? Mile widziani absolwenci Architektury.

Zapraszam do kontaktu na priv.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszamy na 3-dniowe, bezpłatne szkolenie dla branży budowlanej.

"Poprawa bezpieczeństwa w firmie budowlanej. Praktyczne metody tworzenia planu BIOZ"

Zarejestruj się na http://www.planbioz.pl

Zapewniamy:
- udział w 3-dniowym szkoleniu,
- sprawdzonych, bardzo dobrych wykładowców,
- profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe, notatnik i długopis,
- ćwiczenia z wykorzystaniem programu komputerowego do sporządzania Planu BIOZ,
- lunch oraz przerwy kawowe,
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu (Certyfikat).

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników sektora budowlanego w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy na budowie. Uczestnicy nabędą fachową widzę z zakresu Prawa Budowlanego, nauczą się dokonywać prawidłowej oceny ryzyka zawodowego, zapoznają się z normami oraz zagadnieniami BHP na budowie, poznają metody tworzenia poprawnego Planu BIOZ.

Warunki uczestnictwa:
Zapraszamy wszystkie osoby, które pragną doświadczalnie zweryfikować, uporządkować i pogłębić posiadaną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa pracy w firmie budowlanej. Szkolenie kierujemy szczególnie do pracowników mikro i małych przedsiębiorstw. Zapraszamy właścicieli firm, kierowników budowy, architektów, specjalistów ds. BHP, osoby odpowiedzialne za prawidłowe przygotowanie planu BIOZ, a także inwestorów i deweloperów.

Oszczędzasz:
Nasze szkolenie jest w 100% dofinansowane przez Unię Europejską. Oznacza to, że uczestnicy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Wartość rynkowa szkolenia to 1722,91 PLN, wartość rynkowa programu „Plan BIOZ na CD”, który otrzymujesz za darmo to 123 PLN.
Janusz Kukieła

Janusz Kukieła Własciciel,
ArtGalerja

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Bezpłatne szkolenia z obsługi programu ArchiCAD

Począwszy od czerwca 2011 r. będziemy współuczestniczyć w projekcie PARP, w ramach programy Kapitał Ludzki, prowadząc szkolenia z obsługi programu ArchiCAD. Szkolenia będą w całości dofinansowane zatem uczestniczenie w nich jest bezpłatne. Projekt skierowany jest do tzw. mikro i małych firm, zarówno do osób które dopiero rozpoczynają przygodę z programem ArchiCAD jak i do tych wszystkich którzy pragną pogłębić swoją wiedzę, operując programem szybciej i efektywniej.
Szczegóły na stronie http://kursarchicada.republika.pl
Zapraszam !!!
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

"Facility Management - efektywne i oszczędne zarządzanie nieruchomością"
31 sierpnia 2011r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” - Warszawa


Wzrost świadomości rynku nieruchomości obliguje Facility Management do ciągłego rozwoju i integracji doświadczenia z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Serdecznie zapraszamy na konferencję, która będzie doskonałą okazją wymiany doświadczeń i miejscem spotkania przedstawicieli branży nieruchomości. Zaproszeni przez nas niezależni eksperci podzielą się z Państwem swoją widzą i doświadczeniem. Liderzy rynku rozwiązań technicznych i it oraz usług infrastrukturalnych zaprezentują najbardziej efektywne i opłacalne udogodnienia oraz sposoby eksploatacji obiektów.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-man...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-man...

Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: OTIS, Probit, Tron

Wykłady podczas konferencji poprowadzą m.in.:

- Tadeusz Sztop, Head of Project Management, HSG Zander Polska "Implementacja usług Facility Management w Budynkach Komercyjnych - system SLA i KPI"
- Monika Kowalczyk, Director of Property Management Department, Keen Property Management "Specyficzne aspekty zarządzania mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem"
- Dr Bartłomiej Śliwiński - Prezes Instytutu Zarządzania Ryzykiem "Rynek usług FM w Polsce i perspektywy jego rozwoju"

Proponowana tematyka konferencji:

- building management system
- monitoring wizyjny
- zarządzanie środkami trwałymi
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
- planowanie i zarządzanie jakością
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- Outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- Green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- kontrola finansowa
- zarządzanie relacjami z klientem
- automatyka bezpieczeństwa
- zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie kontraktami
- kontrola dostępu

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorów administracyjnych
- Dyrektorów technicznych
- Zarządców nieruchomości komercyjnych
- Deweloperów
- Architektów
- Inwestorów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT

Kontakt:

Agnieszka Różnicka
tel. 22/ 224 06 42
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
MultiTrainJoanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 19.08.11 o godzinie 13:29
Magdalena W.

Magdalena W. Trener umiejętności
psychologicznych

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Szkolenie Archicad 15 w Krakowie!!!

Zapraszam na stronę spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/archicad-15-szkolen...

http://archicadownia.pl
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Witam serdecznie,

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w organizowanym przez nas szkoleniu dofinansowanym z EFS prowadzonym w ramach projektu „Akademia budownictwa. Audytor energetyczny”

• SZKOLENIA PRZYGOTOWUJĄCE DO SPORZĄDZANIA ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW DLA OSÓB BEZ UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH
• KRAKÓW (centrum), w dniach 19 – 26 września 2011. – szkolenie nie odbywa się w weekendy.
Jeżeli chodzi o wkład własny, to na konto projektu przed szkoleniem z konta pracodawcy, lub przelewem na poczcie, należy wpłacić kwotę w wysokości 497,47pln netto + 23% VAT- realny koszt szkolenia.
Przypominam, że w ramach wpłaconego wkładu własnego, zapewniamy:
• nocleg w Krakowie pomiędzy dniami szkoleń (średnio 4 noclegi na szkolenie 50h),
• catering podczas trwania
• zwrot kosztów dojazdu (szkolenie 50h - to maksymalnie 252,00pln),
• program do wykonywania świadectw energetycznych,
• materiały szkoleniowe,
• opłacamy egzamin Państwowy w Ministerstwie Infrastruktury.
Osoba, która jest zainteresowana udziałem w szkoleniu musi spełniać poniższe warunki:
• musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie,
• musi posiadać własną działalność gospodarczą lub być zatrudniona na umowę o pracę w mikro lub małej firmie (zatrudnia do 49 osób na umowę o pracę) o profilu budowlanym, okołobudowlanym lub związanym z nieruchomościami,
• osoba zatrudniona na umowę o pracę musi zarabiać przynajmniej 2520,00pln brutto brutto(czyli z pełnymi kosztami pracodawcy) lub przynajmniej 16 zł brutto/1h - dla osoby zatrudnionej na umowę o dzieło nie ma takowych wymagań.
• Jeżeli osoba zatrudniona na umowę o pracę nie spełnia wymagań, co do wysokości pensji brutto brutto, to może wciąż wziąć udział w szkoleniu wpłacając całość wkładu własnego w gotówce, czyli kwotę = 1247,47pln netto
Każdy uczestnik (a dokładnie pracodawca) powinien wypełnić umowę szkoleniową, podpisać ją czytelnie i parafować na każdej stronie, dołączyć do niej kserokopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzonej przez właściciela firmy za zgodność z oryginałem oraz załączyć potwierdzenie wykonania przelewu.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt. Niezwłocznie zostaną przesłane do Państwa dokumenty rekrutacyjne.

W przypadku dodatkowych pytań, służę pomocą

Pozdrawiam

AGNIESZKA WOŁYŃSKA
agnieszka.wolynska@f5.pl

T: +48 (61) 856 69 57
KOM.: +48 782 858 581
F: +48 (61) 853 02 95

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Jeżeli chcesz:
- szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe,
- zwiększyć swoją motywację do działania,
- udoskonalić swoje relacje z otoczeniem,
- bardzo szybko rozwinąć swoje kompetencje,
- osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym,
- nauczyć się lepiej wykorzystywać umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz,
To skontaktuj się ze mną…
tel. 796-104-474
email: kamil.plasan@coaching-art.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.coaching-art.pl

Zapraszam serdecznie,
Kamil Plasan

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji rocznego kursu projektowania wnętrz praktycznie przygotowującego do samodzielnego wykonywania zawodu stylisty, projektanta wnętrz ArtCube.
Program kursu obejmuje zagadnienia ułatwiające samodzielne zaistnienie na rynku aranżacji wnętrz:
1.Obsługa klienta, prowadzenie zlecenia.
2.Kurs szkicu
3.Grafika 2d,3d - podstawy.
4.Praktyczna umiejętność obsługi platformy CAD, oraz programu InteriCAD T5.
5.Normy, plany, szkice budowlane, ergonomia.
6.Materiałoznawstwo.
7.Meblarstwo.
8.Projektowanie kuchni, łazienek, mebli.
9.Praca z własnym projektem.
Oraz wiele innych...szczegóły dostępne na http://artcube.edu.pl
Uczestnicy kursu projektowania wnętrz otrzymują (w trakcie trwania kursu) licencje edukacyjne na program InteriCAD T5.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń w grupach do 16 osób, przez wysokiej klasy specjalistów w swoich dziedzinach.
Miejsce kursu; Kraków, Warszawa
kontakt; biuro@artcube.edu.pl
telefon; (12) 445 62 19
e-mail; biuro@artcube.edu.pl
Zapraszam na naszą stronę http://www.artcube.edu.pl

UWAGA: Absolwentki naszego kursu projektowania wnętrz zdobyły główne nagrody w dwóch poprzednich edycjach prestiżowego konkursu http://designboom.pl.
Dodatkowo dwie absolwentki zdobyły wyróżnienia za swoje prace konkursowe.
Przemko Stachowski

Przemko Stachowski Deco Arch -
Pracownia
Artystyczna
www.decoarch.com

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Sobotnie warsztaty artystycznej mozaiki marmurowej

Obrazek

Deco Arch - Pracownia Artystyczna zaprasza wszystkich chętnych do udziału w Warsztatach artystycznej mozaiki marmurowej.

Obrazek

Jest to propozycja na kreatywne spędzenie wolnego czasu w nadchodzącą jesienną i zimową porę, kiedy aura mniej sprzyja wycieczkom w plener. Zajęcia odbywać się będą w ciepłej i jasnej pracowni Deco Arch w każdą sobotę w godzinach 9.00- 17.00 począwszy od 15.10.2011

Obrazek

Celem warsztatów jest zapoznanie się z techniką mozaiki marmurowej i realizacji wybranego wzoru metodą tradycyjną.

Obrazek

Proponujemy cykl bloków tematycznych:
I.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą bezpośrednią - opus vermiculatum -(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
II.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą lewostronną-
- opus vermiculatum
-(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
III.Układanie mozaiki w/g własnego projektu wybraną przez siebie techniką- (33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
IV. Wakacyjne Warsztaty mozaiki artystycznej. Stacjonarnie w ośrodku agroturystycznym w okolicach Puszczy Kampinowskiej- 10 - 12 dni( oferta w przygotowaniu).
Jeden blok tematyczny (48h)to koszt 750.-

Obrazek

Uczestnicy warsztatów zachowują na własność swoje prace. Będą one niewątpliwie ozdobą w Waszych mieszkaniach i domach.

Obrazek

Jest to propozycja na niebanalne spędzenie wolnego czasu w miłej atmosferze pracowni Deco Arch
Zapraszamy!


Obrazek

Warsztaty odbywać się będą w Sochaczewie (56km od W-wy)
w pracowni przy ulicy Kozubowskiego 32
decoarch45@gmail.com
albo
przemko.stachowski@gmail.com
tel. kom.:
602 76 48 52
Zapraszam na stronę spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-artystycz...

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na wystawę „Awangarda Jutra?”, która 7 października o godz. 18.30 oficjalnie zainauguruje działalność Centrum Architektury i Wzornictwa – nowego miejsca na mapie Łodzi, popularyzującego dziedziny projektowe. Instytucja przyjęła formułę think tanku z multidyscyplinarną galerią, prezentującą wystawy z pogranicza architektury, wzornictwa oraz marketingu.

W ramach „Awangardy Jutra?” zaprezentowane zostaną projekty architektów, którzy w perspektywie najbliższych lat będą wyznaczać nowe trendy i odgrywać znaczącą rolę w kreowaniu obrazu polskiej architektury. Charakterystyczna dla ekspozycji będzie prezentacja szerokiego spektrum projektów. Od Polskiego Pawilonu na EXPO w Szanghaju (WWA), czy projektu Miami Pier Museum of Latin American Immigrants (Maciej Jakub Zawadzki) do konceptualnego Ermitażu-Domu dla Edgara Kereta (Centrala), czy małej formy lamp Porcelain Lights (Michał Piasecki).

Podczas otwarcia CAiW swoje prace pokażą: 137kilo, Aleksandra Wasilkowska, beton, BudCud, Centrala, Karol Żurawski, Maciej Jakub Zawadzki, Marcin Kwietowicz, Michał Piasecki, MOOMOO, NArchitekTURA, Re, WWA. Wystawie będzie towarzyszyć PechaKucha Night Łódź + architekci, organizowana przez Grupę CUKIER. Ekspozycja potrwa do 21 listopada 2011 r.

Centrum Architektury i Wzornictwa mieści się w budynku Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi przy ulicy Targowej 65.

Więcej informacji o wystawie odnajdą Państwo na stronach:
http://www.awangardajutra.pl
http://www.designcentre.pl

Zapraszamy serdecznie!
Radosław Hoffman

Radosław Hoffman specjalista ds.
rozwoju

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszamy wszystkich architektów (i nie tylko) I Forum Nowej Gospodarki, które odbędzie się:

14 i 15 listopada w Krakowie

W programie przygotowaliśmy ciekawe dyskusje, spotkania, warsztaty. Konferencja z udziałem specjalistów z wielu dziedzin. Będzie można zabrać głos i współuczestniczyć w tworzeniu innowacyjnych projektów. Poruszane będą między innymi zagadnienia inteligentnych miast.

Uczestnictwo w całym Forum jest bezpłatne. Zapraszamy do rejestracji! online!

http://forumng.pl

Znajdż nas na Facebooku i dowiedz się więcej!Radosław Hoffman edytował(a) ten post dnia 26.10.11 o godzinie 00:03
Magdalena Swebodzinska

Magdalena Swebodzinska Nie pozwól, byś
przez kogokolwiek
czuł, że nie
zasługujes...

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Serdecznie zapraszam na stronę http://www.taskbeat.pl/ oraz do rejestracji.

TaskBeat to aplikacja pozwalająca małym i średnim zespołom sprawnie kontrolować realizację zleceń i powierzonych obowiązków.

Proponujemy Tobie nieodpłatne testowanie naszej aplikacji.
Jedyne, czego oczekujemy w zamian to wskazówki jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt.

TaskBeat nie wymaga od Ciebie instalacji żadnych płyt, aplikacja jest obsługiwana za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

Oferujemy:
• Dostęp, do „Bazy wiedzy” na temat efektywnego zarządzania
• Pełną współpracę i otwartość na sugestie dotyczące ulepszania produktu.
Dariusz Barylski

Dariusz Barylski współtwórca w
polskiebiokominki.pl

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Witam,

Serdecznie zapraszam na już IV Ogólnopolski Kongres Budowlany

http://www.centrumkompetencji.pl/sk,110,ok.html

Aż 84 proc. inwestorów, zarządców nieruchomości, kierowników budowy i projektantów wskazuje:
„Najczęstsze problemy pojawiające się w naszej codziennej praktyce zawodowej powodowane są przez niejasne przepisy prawne oraz brak konkretnych ustaleń pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego co prowadzi do wzajemnego przerzucania się odpowiedzialnością i roszczeń”
Wyniki Ogólnopolskiego Badania Forum Branży Budowlanej

Dlatego też już po raz czwarty zapraszamy Państwa na najbardziej praktyczne
i fachowe spotkanie branży budowlanej. Unikatowa forma kongresu umożliwia z jednej strony otrzymanie komentarza do wszystkich zmian prawnych i nowych obowiązków w 2012 r., z drugiej wymianę doświadczeń uczestników i udział w sesjach praktycznych podczas których radzimy, jak zabezpieczyć swoje interesy w treści umów budowlanych, wskazujemy korzystne rozstrzygnięcia w przypadku postępowania gwarancyjnego oraz podpowiadamy jak zwiększyć bezpieczeństwo na placu budowy i ustrzec się przed odpowiedzialnością cywilno- karną.

[b]IV OGÓLNOPOLSKI KONGRES BRANŻY BUDOWLANEJ[\b]
Kontrowersje prawne, rekomendowane zasady współpracy inwestorów – projektantów – wykonawców, nowe wymogi bezpieczeństwa 2012
Warszawa, 21.03.2012 r., godz.10:00 - 17.00

1. Kontrowersje prawne w budownictwie w roku 2012 - nowe przepisy i procedury

• Analizujemy najnowsze regulacje, które obowiązują w 2012 r.
w układzie: tak było – tak jest
• Przedstawiamy nowe wytyczne dla uczestników procesu budowlanego – na jakie zmiany w ustawie PB i przepisach technicznych należy się przygotować w 2012 r. , m.in.:
- Nowy projekt budowlany - krok po kroku omówimy wymagania prawne i techniczne określone w „Rozporządzeniu MTBiG w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego”;
- Dokumentacja geotechniczna – dokładnie wskażemy dla jakich budów należy ją przygotowywać, przedstawiając obligatoryjny zakres badań w zależności od rodzaju gruntów i inwestycji.
• Pokazujemy największe pułapki prawne – na przykładach postępowań sądowych mówimy wprost, które niejednoznaczne zapisy ustaw i rozporządzeń generują najwięcej sporów na linii: inwestor – projektant - wykonawca

2. Umowy o roboty budowlane w świetle przepisów KC, PB i PZP – zasady ustalania odpowiedzialności, klauzule zabezpieczające strony kontraktu, postępowanie w sytuacjach niestandardowych,
• Prześledzimy jakie regulacje zabezpieczają interesy inwestora, projektanta, a które wykonawców robót, jakich klauzul należy unikać oraz które przepisy obowiązują bezwzględnie niezależnie od postanowień umów o roboty
• Wskażemy jaki rodzaj umowy wybrać ze względu na specyfikę planowanej inwestycji, długość trwania przedsięwzięcia i zakres prac
• Powiemy jak zabezpieczyć się na wypadek niewłaściwego wykonania umowy przez wykonawcę lub inwestora m.in. braku wykwalifikowanych pracowników, czy zwlekania z odbiorem końcowym prac, jak również ryzyka wystąpienia tzw. siły wyższej, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych?
• Jak nie narazić się na konsekwencje prawne za nieterminowe lub nienależyte wykonanie umowy o roboty budowlane – co zmieniło się w PZP po 1 lipca 2011 r.
• Przedstawimy najczęstsze triki stosowane przez nieuczciwe strony i uczulimy inwestorów, projektantów, wykonawców i podwykonawców jak uniknąć zasadzki w umowie

3. Reklamacje, gwarancje i rękojmie – uprawnienia i odpowiedzialność stron procesu inwestycyjnego za wady i błędy budowalne

• Damy praktyczne wskazówki, jak zgodnie z prawem ustalić odpowiedzialność za popełnione błędy, jakie są warunki reklamacji wadliwych prac budowlanych wg Kc oraz jakie możliwości daje przepis o uzyskaniu gwarancji za roboty
• Jednoznacznie wskażemy różnicę między rękojmią za wady, a gwarancją jakości, wyjaśnimy w jaki sposób dochodzić roszczeń jeśli wady zostały ujawnione w trakcie wykonywanych robót
• Powiemy wprost, jaką dokumentację powinien prowadzić każdy uczestnik procesu budowlanego aby zabezpieczyć się na wypadek roszczeń oraz jak dokumentować znalezioną usterkę
• Prześledzimy krok po kroku postępowanie reklamacyjne - od momentu złożenia reklamacji do jej finalnego rozpatrzenia



STUDIUM PRZYPADKU + DYSKUSJA
Bezpieczeństwo pracy na budowie – Ci którym się udało dzielą się swoimi doświadczeniami
„Brak wdrożonych procedur bezpieczeństwa pracy i wyszkolonych kadr, nieprzeprowadzone szkolenia pracownicze, praca na wysokości bez zabezpieczeń” – to główne przyczyny 638 wypadków na placach budów w 2011 r. Ich konsekwencją była śmierć 165 osób oraz 2,8 tys. mandatów nałożonych przez urzędników PIP. Wypadki kończą się nie tylko tragicznie dla poszkodowanych, ale i grożą sankcjami karnymi dla odpowiedzialnych za proces budowlany.
Dlatego też specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy panel stroniący od teoretycznych rozważań, podczas którego przedstawiciel firmy budowlanej SKANSKA, nagrodzonej tytułem „Pracodawca – organizator bezpiecznej pracy” podzieli się doświadczeniami, skutecznymi rozwiązaniami, ciekawymi pomysłami projektów kampanii bezpieczeństwa, pokaże materiały w zakresie rozwiązań organizacyjnych i technicznych, który przyniosły pozytywny wynik na placu budowy.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KONGRESIE:
 Zapoznają się Państwo ze wszystkimi planowanymi na rok 2012 zmianami prawa budowlanego oraz opiniami ekspertów na temat obowiązujących przepisów;
 Poznają Państwo praktyczne wskazówki i zalecenia w zakresie podwyższania poziomu bezpieczeństwa na placu budowy, pozwalających na uniknięcie sytuacji kończących się sankcjami karnymi;
 Otrzymają Państwo zasób praktycznych narzędzi pozwalający ustrzec się przed nieuzasadnionymi żądaniami innych członków procesu budowlanego;
 Dostaną Państwo zestaw materiałów zawierających przykładowe klauzule umowne a także wskazówki i porady ekspertów;
 Będą mieli Państwo okazję do spotkania wszystkich przedstawicieli branży budowlanej z całej Polski, do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów zawodowych
Z UDZIAŁU W KONGRESIE SKORZYSTAJĄ:
 Inwestorzy: deweloperzy, spółdzielnie mieszkaniowe, zarządcy i właściciele nieruchomości
 Uczestnicy procesu budowlanego: kierownicy budowy, firmy budowlane, inspektorzy nadzoru, architekci i projektanci
 Kierownicy działów inwestycyjnych i osoby odpowiedzialne za prowadzenie inwestycji w firmach prywatnych i instytucjach państwowych
 Przedstawiciele administracji architektoniczno – budowlanej każdego szczebla

Następna dyskusja:

"Antologia bibliotek CAD" i...




Wyślij zaproszenie do