Małgorzata Michalska

Małgorzata Michalska Redaktor naczelna
serwisów
internetowych -
Aplit

Temat: Dobre miejsce na Wigilię Firmową – przygotowanie...

Świąteczna Kolacja przy świecach, często w uroczej atmosferze, w blasku jarzących się choinkowych ozdób, w nastroju kolęd, wśród najbliższych. To scenariusz typowej Wigilii w naszych domach, jednak coraz częściej w miejscach naszej pracy pojawia się także pomysł na spędzenie uroczystej Wigilii wśród pracodawców i współpracowników.

Podczas organizacji wydarzeń firmowych pojawiają się pytania, spekulacje, głosy zwolenników i głosy przeciwników, tak też dzieje się podczas przygotowań do Wigilii Firmowej. Padające najczęściej pytania to: po co organizować wigilię w pracy - powody organizacji, w jaki sposób podejść do realizacji tej uroczystości, jaki będzie przebieg uroczystości oraz oczywiście pytanie o obecność.

Większość osób zastanawia się dlaczego szef, właściciel, czy dyrektor postanowił zorganizować Wigilię w miejscu pracy? Czy chodzi mu o integrację pracowników, o wspólne świętowanie, o wynagrodzenie swoim pracownikom ciężkiej pracy miłym akcentem? Czy raczej jest to kolejny moment do lansowania własnej osoby, do poruszania tematów ważnych dla organizacji, czy też ustalaniu kolejnych kroków w działaniu firmy?

Dobry pracodawca z wyprzedzeniem ustali przebieg każdego spotkania firmowego, także Wigilii. A organizując Firmową Wigilię nastawi się na spędzenie uroczych chwil w nastroju kolęd i blasku ozdób choinkowych, bez kierowania rozmów na działalność firmy.

Podchodząc do organizacji tego najważniejszego dnia w roku, warto ustalić kilka kluczowych elementów, na których będzie opierać się całe spotkanie.

1.Miejsce Wigilii? - Czy ma to być salka konferencyjna znajdująca się na terenie miejsca pracy? Czy raczej sala restauracyjna w pobliskich punktach hotelowych, centrach konferencyjnych, czy w pensjonatach?

Chcesz przeczytać więcej - zapraszam na: http://www.e-konferencje.pl/artykul_dobre-miejsce-na-w...

Warto przeczytać - pozdrawiam.